Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Józefowa do szkół i ośrodków

Miasto Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7790000 , fax. 022 7895102
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Józefów
    ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 1
    05-420 Józefów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7790000, fax. 022 7895102
    REGON: 01326872900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Józefowa do szkół i ośrodków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu miasta Józefowa do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2009/2010 tj. od 1 lutego 2010 roku do końca zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. W przypadku późniejszego podpisania umowy rozpoczęcie wykonywania przedmiotu umowy rozpocznie się w dniu następnym po jej podpisaniu. Przewidywana liczba dowożonych dzieci 9, w tym 3 na wózkach inwalidzkich. Ilość dzieci i ich adresy oraz lokalizacja placówek mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Przewóz dzieci będzie się odbywać we wszystkie dni nauki w szkołach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji letnich i dni dodatkowo wolnych do nauki w szkole.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj posiada wymaganą przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym licencję na przewóz osób b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie -Wykonawca w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania wykonał z należytą starannością co najmniej dwie usługi rodzajem i wartością odpowiadające przedmiotowi zamówienia c) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności : dysponuje osobami (kierowca + opiekun do każdego pojazdu): Kierowca posiadający wymagane uprawnienia ( prawo jazdy odpowiedniej kategorii, świadectwo kwalifikacji) ; osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie może być karana za przestępstwa określone w rozdziale XXV Kodeksu Karnego. Opiekun posiadający co najmniej przygotowanie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Dysponuje pojazdami do obsługi dwóch tras: TRASA I: pojazdem dostosowanym do przewozu co najmniej 5 osób niepełnosprawnych (w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich - nieskładnych), kierowca + opiekun; TRASA II i III: pojazdem dostosowanym do przewozu co najmniej 4 osób niepełnosprawnych (w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim- nieskładnym), kierowca + opiekun. Pojazdy przeznaczone do wykonywania zamówienia muszą dodatkowo spełniać następujące wymagania: fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa; niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej; rok produkcji samochodu nie wcześniej niż 2005 r. d) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiada ubezpieczenie OC pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia oraz NW kierowcy i pasażerów, posiada ubezpieczenie oc w ramach prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 złotych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Licencja na przewóz osób, ważna w okresie, w jakim będzie realizowane zamówienie 3.Oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 Pzp 4.Załącznik Wykaz usług oraz dokumenty potwierdzające że usługi zostały wykonane należycie 5.Kserokopie praw jazdy kierowców przewidzianych do realizacji zamówienia oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonywania przewozu osób 6.Kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje opiekuna w zakresie przygotowania do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej 7.Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia 8.Oświadczenie innych podmiotów o udostępnieniu osób lub sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy) 9.Załącznik Wykaz osób 10.Załącznik Wykaz sprzętu 11.Kserokopie polis pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia 12.Kserokopia polisy oc dotyczącej prowadzonej działalności Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: a) oświadczenie zgodnie z art.24 ust.1 b) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach