Przetargi.pl
DOWÓZ DZIECI DO PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KOŁO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017:

Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska 83
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2616051 , fax. 0-63 2720166
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło
    ul. Toruńska 83 83
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 2616051, fax. 0-63 2720166
    REGON: 31033718800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ DZIECI DO PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KOŁO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie regularnego przewozów (dowozów i odwozów ) dzieci do przedszkoli i szkół z terenu Gminy Koło w roku szkolnym 2016/2017 do szkół w Kole - Zespół Szkól nr 2, ul. Kolejowa, w Powierciu i we Wrzący Wielkiej. Ilość dzieci przewożonych na poszczególnych trasach: 1) Do Szkoły w Powiercie- 110 2) Do Zespołu Szkół w Kole - (dzieci z Dzieraw i okolic)- 45 3) Do Wrzący Wielkiej i Sokołowa - 278 2. Dowóz uczniów do przedszkoli i szkół odbywać będzie się zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od nauki. 3. Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego odbywać się będą na zasadzie przejazdów zamkniętych. 4. W ramach świadczonej usługi wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego korzystania z przewozu w każdym autobusie przez osobę dorosłą wskazaną przez zamawiającego w celu zapewnienia opieki uczniów podczas przewozu, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 07.09.1991r. o systemie oświaty (tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz. 2156 z póź. zm.).Łączna liczba opiekunów w autobusach - 5 osób. 5. Dowozy muszą rozpocząć się w takim czasie, aby uczniowie mogli rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć, a rozwiezienie uczniów nie może kończyć się później niż 45 minut po zakończeniu lekcji. 6. Utrzymanie regularnych połączeń komunikacyjnych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wymaga jednoczesnego kursowania 5 autobusów (dowozy) i 4 autobusów (odwozy) oraz 1 autobusu zapasowego Ilość autobusów na trasach : 1) Powiercie - 1 2) Dzierawy- 1 3) Wrząca i Sokołowo- dowóz 3, a odwóz 2. 7. Pojazdy służące do przewozu osób muszą: być w pełni sprawne, spełniać wymagania bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. 8. Autobusy, którymi będą dowożeni uczniowie muszą być wyposażone w system ogrzewania zapewniający utrzymanie stałej temperatury nie mniejszą niż 18oC przy temperaturze zewnętrznej -15oC. 9. Wykaz wszystkich linii, z wyszczególnieniem ich długości i rozkładu jazdy (czas wyjazdu i powrotu oraz czasy zatrzymywania się autobusów na poszczególnych przystankach) opisany został w druku WYKAZ LINII AUTOBUSOWYCH OBJĘTYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany trasy i godzin dowozu i odwozu w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach na co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem 11. Szczegółowy sposób wykonania zamówienia publicznego opisany został w druku PROJEKT UMOWY. 12. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60000000-8 - Usługi transportowe, 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób, 60172000-4 -Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8000 zł Osiem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach