Powiat Świdnicki ogłasza przetarg
- Adres: 21-047 Świdnik, Niepodległości
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48814687101 , fax. +48814687112
- Data zamieszczenia: 2018-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
Niepodległości 13
21-047 Świdnik, woj. lubelskie
tel. +48814687101, fax. +48814687112
REGON: 431019460 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku administracyjno-biurowego do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz modernizacja instalacji elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku administracyjno-biurowego (al. Lotników Polskich w Świdniku, woj. lubelskie) do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz obejmujące swoim zakresem modernizację instalacji elektrycznej w budynku. Zakres prac: obudowanie klatki schodowej ścianami o klasie odporności ogniowej REI60; zamknięcie klatki schodowej drzwiami EIS30; wyposażenie klatki schodowej w urządzenia służące do usuwania dymu; wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego; wymiana istniejących hydrantów wewnętrznych Ø 52 z wężem płasko składanym na hydranty Ø 25 z wężem półsztywnym oraz przeniesienie ich z klatki schodowej do korytarzy; wymiana drzwi, których otwarcie może powodować zwężenie drogi ewakuacyjnej poniżej wymaganej 1,40 m na takie, które otwierają się do środka pomieszczeń; wykonanie wypustu szerokości 30 cm na zewnątrz budynku na parterze, na styku z budynkiem Policji; podniesienie ściany oddzielenia ppoż. na styku z budynkiem Policji minimum 30 cm powyżej górnego poziomu klapy dymowej; wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych; modernizacja instalacji elektrycznej: wymiana linii WZL wraz z rozdzielnią główną. 2. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 3 lata licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I”,
Dodano: 2024-04-17 - Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
Dodano: 2024-04-16 - Budowa i modernizacja infrastruktury Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku
Dodano: 2024-04-12 - Budowa chodnika w ul. Kombatantów w Nałęczowie na odcinku 406 m m (od ul. Batalionów Chłopskich do ul. Kamieniak)
Dodano: 2024-04-12 - Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej
Dodano: 2024-04-12 - Robota budowlana polegająca na remoncie instalacji kanalizacyjnej oraz wodociągowej w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie.
Dodano: 2024-04-11 - Utworzenie żłobka poprzez przebudowę budynku socjalnego w miejscowości Biszcza
Dodano: 2024-04-11 - Robota budowlana polegająca na dobudowie dwukondygnacyjnego segmentu z centralną rejestracją moduł D, wraz z dostosowaniem pomieszczeń w ramach realizacji projektu przebudowa i rozbudowa WOMP CPL
Dodano: 2024-04-10 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 20 m x 40 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy LO im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach
Dodano: 2024-04-05 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Technicznych im. Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2024-04-05