Przetargi.pl
Dostawy kruszywa łamanego kamiennego 0-31,5 mm z przeznaczeniem do remontu nawierzchni dróg gminnych w związku z usuwaniem skutków nawałnicy

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860 , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, fax. 523 954 811
    REGON: 9235127400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy kruszywa łamanego kamiennego 0-31,5 mm z przeznaczeniem do remontu nawierzchni dróg gminnych w związku z usuwaniem skutków nawałnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: „Dostawy kruszywa łamanego kamiennego 0-31,5 mm z przeznaczeniem do remontu nawierzchni dróg gminnych w związku z usuwaniem skutków nawałnicy” Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części. Część 1: Dostawy kruszywa łamanego kamiennego 0-31,5 mm z przeznaczeniem do remontu nawierzchni dróg gminnych w związku z usuwaniem skutków nawałnicy w Rejonie Rytla 1. Zakres. 1.1. dostawa kruszywa naturalnego, łamanego frakcji: 0/31,5 mm, zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy niezwiązaną mieszankę kruszywa o uziarnieniu 0/31,5mm spełniające wymagania jak dla nawierzchni z kruszywa niezwiązanego obciążonej ruchem KR1-2 zgodnie z wymaganiami technicznymi WT-2010. 1.2. w ofercie należy uwzględnić koszt sprzedaży, załadunku, ważenia oraz transportu i rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Czersk i inne koszty konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia, 1.3. Kruszywo powinno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 1.4. szacunkowa ilość do 11.607,6 ton, 1.5. transport kruszywa bezpośrednio na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego, w tym: a) Rytel – Błota – do 826,8 t b) Rytel – Modrzejewo – do 2.504,4 t c) Konigort – Zapora – do 1.200 t d) Zapora – Klonia-do granicy – do 2.544 t e) Rytel-Dworzec – Młynki – do 1.500 t f) DK 22 – Młynki – do 1.560 t g) DK 22 – Młynki (po 2 str. Suskiej Strugi) – do 1.472,4 t 1.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyznaczenia innego miejsca dostawy i składowania zakupionego materiału (place znajdowałyby się w Rytlu i Czersku). 1.7. każdorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 6 ton oraz nie będzie większa niż 20 ton, 1.8. kruszywo zostanie wykorzystane na potrzeby remontów dróg gruntowych. 2. Terminy. 2.1. Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie od podpisania umowy do 14 grudnia 2017 roku, 2.2. Dostawy będą realizowane w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego określające: 2.2.1. ilość kruszywa (w pojedynczym zapotrzebowaniu nie mniejsza niż 6 ton), 2.2.2. miejsce dostawy i rozładunku na terenie Gminy Czersk, 3. Zamawiający zastrzega, że określone w pkt 1.4 i 1.5 prognozowane ilości kruszywa nie są obligatoryjne i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania. 4. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu udział w czynnościach ważenia kruszywa lub będzie zobligowany do zważenia transportu załadowanego na samochodzie materiału w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 15, 89-650 Czersk). Część 2: Dostawy kruszywa łamanego kamiennego 0-31,5 mm z przeznaczeniem do remontu nawierzchni dróg gminnych w związku z usuwaniem skutków nawałnicy w Rejonie Zapędowa i Krzyża 1. Zakres. 1.1. dostawa kruszywa naturalnego, łamanego frakcji: 0/31,5 mm, zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy niezwiązaną mieszankę kruszywa o uziarnieniu 0/31,5mm spełniające wymagania jak dla nawierzchni z kruszywa niezwiązanego obciążonej ruchem KR1-2 zgodnie z wymaganiami technicznymi WT-2010. 1.2. w ofercie należy uwzględnić koszt sprzedaży, załadunku, ważenia oraz transportu i rozładunku do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Czersk i inne koszty konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia, 1.3. Kruszywo powinno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 1.4. szacunkowa ilość do 3.957 ton, 1.5. transport kruszywa bezpośrednio na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego, w tym: a) Sołectwo Zapędowo  Brda - do 2.400 t  Zapędowo – Leśnictwo – do 945 t  Nowy Młyn – do 240 t b) Sołectwo Krzyż  Krzyż – Kłodnia – do 372 t 1.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyznaczenia innego miejsca dostawy i składowania zakupionego materiału (place znajdowałyby się w Rytlu i Czersku). 1.7. każdorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 6 ton oraz nie będzie większa niż 20 ton, 1.8. kruszywo zostanie wykorzystane na potrzeby remontów dróg gruntowych. 2. Terminy. 2.1. Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie od podpisania umowy do 14 grudnia 2017 roku, 2.2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego określające: 2.2.1. ilość kruszywa (w pojedynczym zapotrzebowaniu nie mniejsza niż 6 ton), 2.2.2. miejsce dostawy i rozładunku na terenie Gminy Czersk, 3. Zamawiający zastrzega, że określone w pkt 1.4 i 1.5 prognozowane ilości kruszywa nie są obligatoryjne i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania. 4. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu udział w czynnościach ważenia kruszywa lub będzie zobligowany do zważenia transportu załadowanego na samochodzie materiału w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 15, 89-650 Czersk).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie. 1.1. Część 1: 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). 1.2. Część 2: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dla wszystkich części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych wraz z ofertą i dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (art. 26 ust. 2 Pzp). 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia" albo „nie spełnia". 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę jednostkową brutto, wartość brutto, termin płatności za fakturę, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenia wymienione w punktach od 10.1.1 i pkt 10.3.1 niniejszej SIWZ; 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w oryginale w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7. 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 10.3.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której ten dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której ten dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie określonym w zdaniu poprzedzającym. 6.Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ przez Zamawiającego, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach