Przetargi.pl
Dostawy foteli do badania pacjentów, tonometrów, autokeratorefraktometrów, rzutników optotypów, lamp szczelinowych, chłodziarek, rejestratora temperatury, płyt CD/DVD, fixatorów do mocowania siatek, rękojeści staplera endoskopowego, staplerów, zastawek dootrzewnowych, stolików i taboretów.

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 489 742 , fax. 746 489 746
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
    ul. Sokołowskiego 4
    58309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 746 489 742, fax. 746 489 746
    REGON: 89004744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy foteli do badania pacjentów, tonometrów, autokeratorefraktometrów, rzutników optotypów, lamp szczelinowych, chłodziarek, rejestratora temperatury, płyt CD/DVD, fixatorów do mocowania siatek, rękojeści staplera endoskopowego, staplerów, zastawek dootrzewnowych, stolików i taboretów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 – Fotel do badania pacjentów – 2 szt. Pakiet nr 2 – Tonometr bezdotykowy – 2 szt. Pakiet nr 3 – Autokeratorefraktometr – 2 szt. Pakiet nr 4 – Rzutnik optotypów – 2 szt. Pakiet nr 5 – Lampa szczelinowa z systemem archiwizacji cyfrowej – 2 szt. Pakiet nr 6 – Chłodziarka do przechowywania leków. Pakiet nr 7 – Chłodziarka do przechowywania leków gotowych. Pakiet nr 8 – Rejestrator temperatury z modułem GSM. Pakiet nr 9 – Płyty CD/DVD. Pakiet nr 10 – Fixatory do mocowania siatek. Pakiet nr 11 – Rękojeść staplera endoskopowego. Pakiet nr 12 – Staplery Pakiet nr 13 – Staplery Pakiet nr 14 – Zastawki dootrzewnowe Pakiet nr 15 – Stolik podwójny na aparaturę medyczna – 2 szt. Pakiet nr 16 – Taboret okulistyczny dla pacjentów i lekarza badającego – 20 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( dla pakietów : 2, 3, 4, 5, 10 11, 12, 13 i 14) (Dz. U. z 2017 r. poz. 211). Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość (dot. pakietów: 10, 11, 12, 13 i 14).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach