Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6584348, 6564334 , fax. 056 6224407
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu
ul. Mickiewicza 9 9
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6584348, 6564334, fax. 056 6224407
REGON: 87052998800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów urządzeń do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego oraz systemów do bezprzewodowej transmisji obrazu i sterowania kamerami dla nadleśnictw RDLP w Toruniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa dziewięciu zestawów urządzeń do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego składających się z głowicy obrotowej z kamerą, klawiatury, monitora i innych niezbędnych urządzeń do prawidłowego działania systemu, przeznaczonych dla nadleśnictw: Przymuszewo - 1 kpl., Skrwilno - 2 kpl., Trzebciny - 2 kpl., Zamrzenica - 2 kpl., Żołędowo - 2 kpl. 2. Dostawa urządzeń do bezprzewodowej transmisji obrazu od kamery do punktu alarmowo - dyspozycyjnego oraz sterowania kamerami obrotowymi w ilości 8 kpl. i przeznaczeniu dla nadleśnictw, jak w pkt. 1 poza n-ctwem Trzebciny - 1 kpl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386516009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), przy czym: Wadium na część pierwszą zamówienia wynosi: 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100), Wadium na część drugą zamówienia wynosi: 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100). Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK S.A. O/Toruń, nr 61 1090 1506 0000 0000 5002 0525. z adnotacją wadium na dostawę dziewięciu zestawów urządzeń do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego i urządzeń do bezprzewodowej transmisji obrazu oraz sterowania kamerami obrotowymi - całe zamówienie, lub wadium na dostawę dziewięciu zestawów urządzeń do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego - część pierwsza zamówienia, lub wadium na dostawę urządzeń do bezprzewodowej transmisji obrazu oraz sterowania kamerami obrotowymi - część druga zamówienia 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) w terminie 2009-03-31, sposób przekazania: wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt. 3.2 do 3.5 winno stanowić załącznik do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna, z zastrzeżeniem przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 2 A.3) Wzór umowy - zaparafowany przez wykonawcę - zał. nr 3 A.4) Wadium w innej formie niż pieniężnej - jeżeli wadium wnoszone jest w formie pieniężnej oferta winna zawierać potwierdzenie dokonania przelewu kwoty wadium, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. - wzór oświadczenia zał. nr 4 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w wykazie wykonawca przedstawi min. 1 dostawę (w każdej części) odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością ogółem 100 000,00 zł. - dla pierwszej części zamówienia i 50 000,00 - dla drugiej części zamówienia - wzór wykazu zał. nr 5. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi informację o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej o wysokości min. 50 000,00 zł. D.2) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.torun.lasy.gov.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu fotograficznego
Dodano: 2013-10-24 - Dostawa i montaż systemu wizyjnego w ramach projektu Realizacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy
Dodano: 2013-09-20 - Dostawa i montaż kamery termowizyjnej wraz z wyposażeniem w ramach projektu Realizacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy
Dodano: 2013-03-28 - Dostawa kamery cyfrowej wraz z oprogramowaniem do posiadanego przez Zamawiającego mikroskopu metalograficznego OPTIKA IMM-1
Dodano: 2013-03-22 - Dostawa kamer termowizyjnych
Dodano: 2012-10-12 - Dostawa kamery cyfrowej oraz dwóch aparatów fotograficznych
Dodano: 2012-06-01 - DOSTAWA KAMERY CYFROWEJ WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ ŁĄCZNIKA OPTYCZNEGO (ADAPTERA) DO POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO MIKROSKOPU METALOGRAFICZNEGO NIKON ECLIPSE MA100.
Dodano: 2012-04-26 - Dostawa kamery cyfrowej oraz dwóch aparatów fotograficznych
Dodano: 2012-04-25 - Zakup z dostawą na koszt Wykonawcy kamery termowizyjnej i noktowizyjnej
Dodano: 2011-06-20