Przetargi.pl
Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych

Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4087830 , fax. 77 4333038
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
    ul. Bohaterów Warszawy 34 34
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 77 4087830, fax. 77 4333038
    REGON: 00031344300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części: Część nr 1 - dostawa bezpiecznych igieł do wstrzyknięć Część nr 2 - dostawa igieł do pobierania i rozpuszczania leków Część nr 3 - dostawa igieł Hubera Część nr 4 - dostawa strzykawek do pomp infuzyjnych Część nr 5 - dostawa cewników do odsysania Część nr 6 - dostawa cewników do karmienia przez nos Część nr 7 - dostawa zgłębników żołądkowych Część nr 8 - dostawa zgłębników żołądkowych z prowadnicą Część nr 9 - dostawa silikonowych zgłębników żołądkowych Część nr 10 - dostawa zgłębników do płukania żołądka Część nr 11 - dostawa zgłębników dwunastniczych Część nr 12 - dostawa zestawów do punkcji jamy opłucnowej Część nr 13 - dostawa zestawów do diagnostycznego płukania otrzewnej Część nr 14 - dostawa masek oraz cewników do podawania tlenu Część nr 15 - dostawa rurek ustno - gardłowych Część nr 16 - dostawa masek tlenowych z drenem i rezerwuarem dla dzieci i dorosłych Część nr 17 - dostawa zestawów do strzykawki automatycznej do podawania kontrastu Część nr 18 - dostawa automatycznych opasek zaciskowych Część nr 19 - dostawa staz automatycznych ratunkowych ze wskaźnikiem czasu założenia Część nr 20 - dostawa nawilżanych osłonek lateksowych na głowice do badań USG Część nr 21 - dostawa zaciskaczy do pępowiny Część nr 22 - dostawa sterylnych pałeczek do wymazów Część nr 23 - dostawa pojemników sterylnych do transportu moczu Część nr 24 - dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji Część nr 25 - dostawa drenów łączących do odsysania wraz z łącznikiem Część nr 26 - dostawa akcesoriów zużywalnych do badań urodynamicznych do aparatu SOLAR BLUE firmy Medical Measurement System Część nr 27 - dostawa pojemników plastikowych do transportu moczu Część nr 28 - dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału Część nr 29 - dostawa pojemników plastikowych - kieliszków do podawania leków Część nr 30 - dostawa laryngologicznych łopatek drewnianych Część nr 31 - dostawa ciśnieniomierzy dla dorosłych Część nr 32 - dostawa ciśnieniomierzy dla dzieci Część nr 33 - dostawa stetoskopów lekarskich Część nr 34 - dostawa elektrod do badań EKG Część nr 35 - dostawa chusteczek do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia oraz pojemników na wkłady chusteczek Część nr 36 - dostawa chusteczek do dezynfekcji głowic do USG oraz powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu Część nr 37 - dostawa golarek chirurgicznych jednorazowego użytku Część nr 38 - dostawa żelu antyseptycznego do znieczulenia miejscowego Część nr 39 - dostawa papierów do EKG, KTG i USG
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach