Przetargi.pl
Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem Fundus kamery z systemem cyfrowym oraz komputerem dla Studium Podyplomowego Optometrii UMP przy ul. Rokietnickiej 5D

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 854-60-00 , fax. 61 852-04 -55, 8546146
  • Data zamieszczenia: 2016-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Fredry 10 10
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 854-60-00, fax. 61 852-04 -55, 8546146
    REGON: 00028881100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem Fundus kamery z systemem cyfrowym oraz komputerem dla Studium Podyplomowego Optometrii UMP przy ul. Rokietnickiej 5D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem Fundus kamery z systemem cyfrowym oraz komputerem dla Studium Podyplomowego Optometrii UMP przy ul. Rokietnickiej 5D
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://administracja.ump.edu.pl/dzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach