Przetargi.pl
DOSTAWA W ROKU 2018 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH

Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756415100, 756415121 , fax. 756415165
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze
    Aleja Wojska Polskiego 56
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756415100, 756415121, fax. 756415165
    REGON: 000641756
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA W ROKU 2018 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia część 1 - tonery do drukarek laserowych/faksów. Dostawa w roku 2018 materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek faksów i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Jeleniej Górze oraz Sądzie Rejonowym w Lwówku Śląskim, Sądzie Rejonowym w Kamiennej Górze i w Sądzie Rejonowym w Lubaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: „Zestawienie ilościowo-wartościowe materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze, Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze, Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Sądu Rejonowego w Lubaniu” stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z. 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą się odbywały sukcesywnie do jednostek objętych niniejszym postępowaniem na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego wybranemu w wyniku przeprowadzonego postępowania Wykonawcy do dnia 31 grudnia 2018 r. 4. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych tj.: drukarek, kserokopiarek i faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Zamawiający posiada nowo zakupione urządzenia drukujące będące na gwarancji producenta. Część materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wyszczególnione w SIWZ to materiały eksploatacyjne przeznaczone także do nowo zakupionych urządzeń drukujących znajdujących się na gwarancji producenta. Wymagane są tylko materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nie noszące uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania (nie będących regenerowanymi, prefabrykowanymi lub z recyklingu). 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne były objęte gwarancją na ich prawidłowe działanie na okres zgodny z informacjami dotyczącymi gwarancji wskazanymi w ofercie, jednak okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 6. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne". 7.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na dostawę materiałów eksploatacyjnych innych producentów niż wskazanych w SIWZ pod warunkiem dołączenia do każdego zaoferowanego produktu dokumentów, o których mowa poniżej. 8. Oferowane materiały równoważne nie mogą ograniczać funkcji i możliwości urządzeń oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest także pełna kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń: informacje o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, bębna światłoczułego - jeśli urządzenie posiada takie możliwości. W przypadku kiedy produkt oryginalny przeznaczony dla danego urządzenia posiada wbudowany układ scalony, który monituje proces druku, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. 9. Materiały równoważne muszą posiadać wydajność równorzędną z wydajnością materiału produkowanego przez producenta sprzętu. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę materiału eksploatacyjnego innego producenta niż producent sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty „raporty z testów" potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 lub równoważna dla tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 lub równoważna dla tonerów kolorowych do drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 lub równoważna dla tuszy do drukarek atramentowych, ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798 lub równoważna dla bębnów światłoczułych do drukarek laserowych i kopiarek, wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia powyższych norm. 10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wobec powyższego zapisu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do złożonej oferty karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych wymienionych w SIWZ przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC. 11. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, a w szczególności powodować utraty gwarancji urządzeń drukujących. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń spowodowane używaniem zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych. 13.Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, nie regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany. Nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia oraz winny posiadać również wymagane prawem atesty i badania. Materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji - rok 2018 lub 2017. 14. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach znaki firmowe producenta, nazwę /typ, symbol/ materiału, numer katalogowy, opisy zawartości, termin przydatności do użycia, informację do jakiego urządzenia są dedykowane. W przypadku dostawy produktów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny). Materiały muszą być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych, pierwotnych opakowaniach producenta. 15.Materiały dedykowane do jednego typu urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta. 16. Materiały eksploatacyjne muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do s.i.w.z. 17. Materiały powinny być wyprodukowane zgodnie z normami ISO-9001:2008 oraz ISO- 14001:2004 (lub równoważnymi). Opis przedmiotu zamówienia – część 2 - akcesoria komputerowe 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w roku 2018 wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego - do siedziby Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56 w Jeleniej Górze, osprzętu i akcesoriów do sprzętu informatycznego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: „Zestawienie ilościowo wartościowe - akcesoriów komputerowych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze, Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze, Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Sądu Rejonowego w Lubaniu” stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z. Wykaz zawiera nazwy artykułów wraz z opisem wymaganych właściwości i ilości, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony osprzęt i akcesoria do sprzętu informatycznego były fabrycznie nowe i nieużywane. 4.Dostawa akcesoriów komputerowych objęta niniejszym postępowaniem będzie się odbywała sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego wybranemu w wyniku przeprowadzonego postępowania Wykonawcy do dnia 31 grudnia 2018 r. 5.Zamawiający wymaga, aby dostarczony osprzęt i akcesoria do sprzętu informatycznego były objęte gwarancją na ich prawidłowe działanie na okres zgodny z informacjami dotyczącymi gwarancji wskazanymi w ofercie, jednak okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru ilościowo-jakościowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Łączna kwota wadium wynosi: 8 400,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy czterysta 00/100) w tym: 1) w przypadku oferty na część 1 przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 zł ), 2) w przypadku oferty na część 2 przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi: 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 zł ). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 29 maja 2018 r. godzina 10:00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy zamawiającego: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO 75 1130 1017 0021 1001 8090 0004 W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu OG/ZP-2/2018 wraz z podaniem części na którą jest wnoszone (część 1 dostawa materiałów eksploatacyjnych; część 2 dostawa akcesoriów komputerowych) Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w pokoju Z-cy Głównej Księgowej zamawiającego. Pokój znajduje się w budynku Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56 w Jeleniej Górze (I piętro) nr 106 ,Z-ca Głównej Księgowej jest dostępny od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) termin obowiązywania gwarancji – nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 4) wysokość wadium zgodną z określoną w s.i.w.z., 5) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, 6) dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze w przetargu nieograniczonym w postępowaniu numer OG/ZP-2/2018 o udzielenie zamówienia na realizację zadania: „dostawa w roku 2018 materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze” odnośnie wniesienia wadium do części 1 zamówienia, lub „dostawa akcesoriów komputerowych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze” odnośnie wniesienia wadium do części 2 zamówienia. 9.Zamawiający informuje, że w przypadku składania oferty na dwie części przedmiotu zamówienia, wadium w postaci gwarancji ubezpieczeniowej może być złożone na jednym dokumencie. Jednakże, postępowanie w każdej części przedmiotu zamówienia może być zakończone w różnych terminach i w różny sposób faktyczny, tj. inny dla każdej oferty częściowej. W tym przypadku Zamawiający zgodnie z art. 46 ustawy zobowiązany jest do zwrotu lub zatrzymania wadium odrębnie dla każdej oferty częściowej, dlatego też zalecane jest złożenie wadium w postaci dokumentu odrębnie dla każdej części lub zawarcie w treści dokumentów stosownych postanowień umożliwiających zwrot lub zatrzymanie tych wadiów odrębnie dla każdej części (oferty częściowej). 10. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach