Przetargi.pl
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem oraz jego ubezpieczenie na czas trwania leasingu w zakresie OC, AC, NNW

Powiat Gostyniński ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Dmowskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2357981 , fax. 024 2357985
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyniński
    ul. Dmowskiego 13 13
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2357981, fax. 024 2357985
    REGON: 61101531300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem oraz jego ubezpieczenie na czas trwania leasingu w zakresie OC, AC, NNW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego rok produkcji min. 2015wraz z osprzętem oraz jego ubezpieczenie w ramach leasingu operacyjnego za stałe raty leasingowe w okresie 48 miesięcy z opcją wykupu. Okres leasingu 48 miesięcy Przedmiot zamówienia winien spełniać nw parametry techniczne Ciągnik rolniczy Silnik czterocylindrowy, wysokoprężny, turbodoładowany, spełniający normy emisyjności spalin minimum ETAP IIIA. Pojemność skokowa silnika do 3200 cm3. Moc silnika od 75 do 90 KM System chłodzenia silnika cieczą. Skrzynia biegów mechaniczna, synchronizowana z przekładnią nawrotową i reduktorem biegów Liczba biegów min. 12 do przodu i 12 do tyłu. Napęd na wszystkie koła na dwie osie 4x4. Napęd kół przednich załączany elektrohydraulicznie. Blokada mechanizmu różnicowego elektrohydrauliczna. Hydraulika zewnętrzna 2 szt. rozdzielaczy hydrauliki zewnętrznej: min 4 gniazda hydrauliki zewnętrznej EURO. Trójpunktowy układ zawieszenia TUZ przedni: przedni TUZ - 2 wyjścia hydrauliki zewnętrznej z przodu ciągnika EURO. Układ hamulcowy hamulce pneumatyczne do przyczep 1 i 2 obwodowe. Sprzęgło mokre. Układ kierowniczy wspomaganie układu kierowniczego wymagane. Kabina klimatyzowana, ogrzewana z lusterkami zewnętrznymi, ilość miejsc siedzących homologowanych 2 wymagane. Oświetlenie drogowe przednie i tylne, zewnętrzne reflektory robocze przednie i tylne, lampa ostrzegawcza kogut na dachu kabiny wymagane. Spryskiwacz szyby przedniej wymagany. Wycieraczki na przedniej i tylnej szybie: wymagane. Obroty wału odbioru mocy tylnego: WOM 540 750 lub 540 540E obrotów min. Gaśnica, apteczka i trójkąt ostrzegawczy: wymagane. Ciągnik wyposażony w zaczep transportowy i zaczep rolniczy: wymagane Ładowacz czołowy przedni wymagany z mocowaniem na euro ramkę udźwig ładowacza min. 2000kg Osprzęt Łyżka uniwersalna szerokość 2200mm pojemność 0.7m3 lemiesz czołowy ze stali trudnościeralnej mocowanie euro ramka Widły do palet udźwig 2000kg widły 80/40/1200mm masa nie mniej niż 150kg Pług odśnieżny strzałkowy łamany szerokość maks. 2800mm wysokość maks. 1300mm waga maks. 650kg 6 pozycji roboczych sterowanie hydrauliczne z kabiny za pomocą trzeciej sekcji amortyzacja lemiesza przedniego na sprężynach światła obrysowe koła podporowe lemiesz czołowy poliuretanowy mocowanie euro ramka/tuz przedni Ciągnik rolniczy musi posiadać: niezbędną dokumentację tj. deklarację zgodności, instrukcje bezpiecznego stosowania, atesty i homologację dopuszczające do eksploatacji i ruchu drogowego, przeglądy techniczne dopuszczające do eksploatacji i ruchu drogowego, w tym m. in. dowód rejestracyjny, książki serwisowe i karty gwarancyjne wydane przez producenta; dokumenty gwarancyjne określające warunki serwisowania, instrukcje eksploatacji oraz wykaz części zamiennych. Ponadto przedmiot zamówienia w dniu przekazania powinien być gotowy do eksploatacji tj.: posiadać zdolność sprzęgania i pracy ciągnika z osprzętem; posiadać stany płynów eksploatacyjnych w wymaganym przez producenta poziomie; posiadać podstawowe narzędzia do eksploatacji. Dokumenty określone w pkt. 3.5 należy dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia. Wymagania dodatkowe: Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 24 m-ce bez limitu motogodzin. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia bezusterkowego protokołu zdawczo odbiorczego przedmiotu zamówienia. Przeglądy gwarancyjne bezpłatne odbywać się będą zgodnie z harmonogramem wynikającym z warunków udzielonej przez producenta gwarancji, na wniosek Zamawiającego. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni przyjazd serwisu w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia usterki przez Zamawiającego faksem, e-mailem z zastrzeżeniem, że zgłoszone usterki w piątek mogą być usuwane od następującego po nim dnia roboczego. Zaistniałe usterki w danym sprzęcie w okresie gwarancyjnym usuwane będą przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia. W przypadku opóźnienia w rozpoczęciu naprawy, tj. nie rozpoczęcia jej w ciągu 24 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy o awarii lub dla awarii zgłoszonych w piątek od następującego po nim dnia roboczego, Zamawiający wezwie inny podmiot świadczący usługi z tego zakresu a koszty naprawy obciążą Wykonawcę. Niedotrzymanie uzgodnionego terminu upoważnia Zamawiającego do usunięcia awarii na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w § 8 we wzorze umowy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Gostyninie ul. Płocka 76 na własny koszt. O dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić pisemnie faxe-mail Zamawiającego, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Odbiór przekazanie ciągnika wraz z osprzętem nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Gostyninie, ul. Płocka 76 w obecności upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy wraz z przekazaniem Zamawiającemu kompletu dokumentów ciągnika i 2 kompletów kluczyków. Wykonawca zapewni na własny koszt szkolenie pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Gostyninie, ul. Płocka 76 w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca dokona rejestracji ciągnika. Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację i podatek roczny od środków transportu na podstawie otrzymanej faktury wystawionej w trakcie trwania umowy leasingu. Cena ofertowa ma nie zawierać kosztów rejestracji i kosztów podatku od środków transportu. Wykonawca ubezpieczy przedmiot umowy w zakresie OC, AC, NNW przez cały okres obowiązywania Umowy; Wykonawca zobowiązuje się terminowo opłacać składki ubezpieczenia, zawierać umowy ubezpieczenia oraz przedstawiać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające opłacenie składek ubezpieczenia oraz dokumenty potwierdzające zawarcie umów ubezpieczenia przedmiotu leasingu w kolejnych okresach w trakcie trwania umowy leasingu, co najmniej 5 dni przed upływem terminu wygaśnięcia uprzednio zawartych umów ubezpieczenia lub terminu płatności składek. Wymagania dotyczące leasingu Leasing operacyjny w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 851 z późn. zm.. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy leasingodawcy47 miesięcznych równych rat leasingowych, licząc od protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń dostarczonego przedmiotu leasingu. Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu - płatność rat - do 26 każdego miesiąca, począwszy od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia. Oprocentowanie stałe niezmienne w okresie obowiązywania umowy. Opłata wstępna w wysokości 1% ceny netto nabycia przez Wykonawcę leasingodawcę przedmiotu leasingu zostanie uiszczona w terminie 3 dni od podpisania umowy przez obie strony. Opłata wstępna zostanie uiszczona przelewem z konta Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zakupu przedmiotu leasingu za kwotę w wysokości 30% wartości netto przedmiotu leasingu. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji zakupu nastąpi na podstawie odpowiednich dokumentów przenoszących własność leasingu podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę za cenę wskazaną w ofercie. Zamawiający przed spłatą ostatniej raty leasingowej zobowiązuje się złożyć oświadczenie o skorzystaniu z prawa zakupu przedmiotu leasingu, a cenę zakupu ureguluje w ciągu 14 dni od otrzymania faktury. Wykonawca leasingodawca jest zobowiązany do opracowania i przedłożenia w ofercie harmonogramu rat leasingowych na cały okres obowiązywania umowy, począwszy od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia. Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Wykonawca leasingodawca. Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia Ogólnych Warunków Umowy Leasingu stosowanych standardowo przez Finansującego, w zakresie nie sprzecznym z SIWZ i załącznikami do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na cesje praw wynikających z umowy na Bank Finansującego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gostynin.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach