Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego, pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych z opcją wykupu

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Willowa 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3178166, 3178162 , fax. 71 3178162
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o
    ul. Willowa 18 18
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3178166, 3178162, fax. 71 3178162
    REGON: 93092633500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia-zuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego, pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych z opcją wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych z opcją wykupu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. WYMAGANE WARUNKI TECHNICZNE:1.PODWOZIE.1.Podwozie fabrycznie nowe , wcześniej nie rejestrowane, rok produkcji min. 2014 .2.Dopuszczalna masa całkowita 18 ton .3.Podwozie dwuosiowe 4x2.4.Rozstaw osi 4000 - 4200 mm.5.Zawieszenie przednie na resorach parabolicznych.6.Zawieszenie tylne pneumatyczne (min. 4 poduszki).7.Nośność przedniego zawieszenia min.7500 kg.8.Nośność tylnego zawieszenia min. 11500 kg.9.Silnik o mocy min. od 290 KM.10.Norma emisji spalin min. Euro 5, uzyskana przez SCR.11.Skrzynia biegów manualna min. 9 biegowa.12.Blokada mechanizmu różnicowego.13.Norma hałasu zewnętrznego do 80 dB.14.Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej.15.System antyblokujący ABS.16.Ogranicznik prędkości do 85 i 30 km/h.17.Zderzak przedni stalowy, jednoczęściowy.18.Koła 315x80x22,5(plus koło zapasowe pełnowymiarowe.19.Pojemność zbiornika paliwa min. 180 l.20.Wlot filtra powietrza umieszczony na dachu kabiny.21.Wydech spalin z rurą skierowaną do góry.22.Fabryczna przystawka dodatkowego odbioru mocy wraz z oprogramowaniem fabrycznym dostosowana do zabudowy.23.Podwozie przystosowane do pracy w temperaturach spadających poniżej -18?C.24.Sygnał ostrzegawczy o cofaniu z możliwością wyłączania.25.Kabina dzienna trzyosobowa.26.Belka sygnalizacyjna koloru pomarańczowego na dachu kabiny.27.Lusterka elektrycznie podgrzewane.28.Lusterka główne sterowane elektrycznie.29.Szyba przednia barwiona, elektrycznie podgrzewana.30.Szyby w drzwiach sterowane elektrycznie.31.Centralny zamek, wyposażony w pilot.34.Światła przeciwmgielne.35.Klosze reflektorów wykonane z tworzywa odpornego na uderzenia.36.Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie.37.Pneumatyczna regulacja koła kierownicy w dwóch płaszczyznach.38.Wielofunkcyjne koło kierownicy.39.Komputer pokładowy z menu w języku polskim.40.Tachograf cyfrowy .41.Fabryczny immobiliser.42.Wskaźnik ciśnienia powietrza w ogumieniu umieszczony na desce rozdzielczej.43.Manualna klimatyzacja z recyrkulacją powietrza.44.Radioodtwarzacz CD.45.Wywietrznik dachowy.46.Pokrowce na fotele 2+1.47.Dywaniki gumowe.48.Kolor kabiny - biały.49.Gwarancja min. 24 miesiące.2. ZABUDOWA ŚMIECIARKI.1.zabudowa fabrycznie nowa - rok produkcji: 2014-2015.2.zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych o pojemności od 110 do 1100 dm3, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych.3.skrzynia ładunkowa oraz jej podłoga o owalnych kształtach.4.ściany boczne wyposażone w szyny wzdłużne.5.kolor skrzyni ładunkowej -RAL 2011 (pomarańcz).6.pojemność skrzyni ładunkowej min. od 16 do 18 m3.7.objętość kosza zasypowego od. 1,8 do 2,0 m3.8.stopień zagęszczania odpadów min.6:1.9.króciec(e) odpływowy umieszczony w wannie załadowczej zakończony zaworem.10.mechanizm zgniatania liniowo-płytowy.11.płynna regulacja stopnia zgniotu .12.układ autodiagnozy instalacji elektrycznej nadbudowy.13.pulpit sterowniczy z kolorowym wyświetlaczem, z wizualizacją pracy śmieciarki.14.wyposażenie w układ otrzepywania pojemników.15.system do otwierania pojemników .16.podłoga urządzenia zasypowego wykonana ze stali HB 450 , min. 8 mm.17.automatyczne ustawianie płyty wypychającej do ładowania śmieci przy opuszczaniu odwłoka.18.mechanizm ugniatania zsynchronizowany z mechanizmem wywrotu (automatyczne załączanie mechanizmu ugniatania po opróżnieniu pojemnika).19.możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym .20.główna konstrukcja skrzyni ładunkowej wykonana z zamkniętego profilu .21.możliwość wysunięcia płyty wypychającej poza skrzynię ładunkową.22.sterowanie urządzeniem zasypowym oraz kontroli zgniotu ,umieszczone po obu stronach odwłoka.23.dwa siłowniki prasy ugniatającej umieszczone wewnątrz lub na zewnątrz odwłoka.24.siłowniki podnoszenia odwłoka umieszczone na jego bocznej ścianie .25.zabezpieczenie pojemników na grzebieniu mechanizmu wywrotu.26.pneumatycznie sterowany mechanizm otwierania pojemników 1100l.27.wanna i jej boki wykonane ze stali trudnościeralnej o twardości min. HB 400 .28.krawędź kosza zasypowego z otwieraną klapą, umożliwiającą ręczny załadunek odpadów niewymiarowych i wielkogabarytowych (możliwość obniżenia krawędzi kosza do min. 110 cm od nawierzchni podłoża).29.sygnalizacja akustyczna do komunikacji ładujący - kierowca.30.sterowany ręczne; zamykany wyłącznik główny w kabinie kierowcy.31.kamera umieszczona z tyłu zabudowy wraz z monitorem zamontowanym w kabinie kierowcy.32.skrzynki na worki pod zabudową , z zamykaną klapą (co najmniej dwie).33.oświetlenie według obowiązujących obecnie przepisów oraz dwa światła ostrzegawcze (klosze pomarańczowe) z przodu ( belka) i z tyłu pojazdu ( pojedyncze).34.reflektory robocze na zewnątrz odwłoka oraz doświetlenie na bokach zabudowy załączane z kabiny kierowcy.35.pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku .36.błotniki kół tylnych z chlapaczami .37.dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym który stopień jest zajęty oraz dającymi możliwość: ograniczenia prędkości jazdy do przodu przy obciążonym stopniu do max 30 km/h, uniemożliwienie manewru cofania pojazdu, rozłączenia układu zgniatania).38.boczne osłony przeciwnajazdowe.39.węzeł sanitarny do mycia rąk przez obsługę pojazdu.40.zabudowa musi odpowiadać najnowszym wytycznym CE.41.świadectwo homologacji dla kompletnego pojazdu ważne przy dostawie przedmiotu zamówienia lub dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i rejestracji pojazdu poza homologacją zgodnie z art.68 ust.17 pkt. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym.42.podłoga skrzyni ładunkowej o grubości blachy trudnościeralnej min 4 mm , min. 400 HB.43.ściany skrzyni ładunkowej o grubości blachy min 3 mm i twardości min. 400 HB.44.podłoga wanny załadowczej o grubości ;min 8mm z blachy trudonościeralnej i twardości min. 450 HB.45.uszczelnienie gumowe płyty wypychającej (podłoga, ściany, dach).46.napęd urządzenia- hydrauliczny od PTO podwozia poprzez sprzęgło elektromagnetyczne .47.ciśnienie w układzie hydraulicznym 210 bar .48.pompa hydrauliczna o zmiennej wydajności (oszczędność energii).49.układ dezynsekcji pojemników wyposażony w wąż z lancą i zbiornikiem na ciecz, podawaną ciśnieniowo.50.zabudowa musi posiadać złącza aplikacyjne dla firm GPS zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.1.3.WYPOSAŻENIE POJAZDU: 1.apteczka, gaśnica polska wraz z zamocowaniem (uchwyt, osłona).2.dwa trójkąty ostrzegawcze.3.komplet narzędzi.4.podnośnik hydrauliczny min. 20t.5.przewód do pompowania kół.6.dwa komplety kluczy do stacyjki.4.DODATKOWE WYMAGANIA:4.1.Gwarancja:1.Wykonawca musi posiadać na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.2. Gwarancja na dostarczony sprzęt tj. podwozia i zabudowy min. 24 miesiące.3.W ramach złożonej oferty, Wykonawca zapewni Zamawiającemu przyjazd autoryzowanego serwisu do siedziby Zamawiającego w ciągu maksymalnie 36 godzin od pisemnego (fax, email) zgłoszenia usterki. W przypadku awarii dłuższej niż 72 godziny od pisemnego (fax, email) zgłoszenia usterki, Wykonawca na swój koszt udostępni Zamawiającemu pojazd zastępczy o parametrach podobnych do pojazdu będącego w naprawie w czasie 12-u godzin licząc od upływu terminu.4. Zamawiający dopuszcza aby przeglądy gwarancyjne podwozia na koszt Wykonawcy były wykonywane w Autoryzowanej Stacji Obsługi producenta podwozia znajdującej się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.5. W ramach złożonej oferty (podwozie + zabudowa), Wykonawca zapewni Zamawiającemu przeglądy gwarancyjne wraz z materiałami, w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.6. Gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o okres użytkowania pojazdu zastępczego.4.2.Pozostałe wymagania Zamawiającego.1. Dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.2. Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych nie objętych gwarancją na podstawie odrębnych zamówień.3. Wykonawca w ramach zamówienia zobligowany jest do dostarczenia Zamawiającemu:a) instrukcji obsługi w języku polskim, zawierającej co najmniej katalog części zamiennych wraz ze schematami układu hydraulicznego i elektrycznego, ilość i rodzaj stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych poszczególnych układach;b) książki serwisowej i gwarancyjnej w języku polskim;c) dokumentacji dopuszczającej samochód do ruchu drogowego.4.Wykonawca przeszkoli osoby w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu i jego urządzeń w dniu dokonania dostawy.5. Czas reakcji serwisu nie będzie dłuższy niż 36 godzin od pisemnego (fax, e:mail) zgłoszenia usterki.6. Dostawca zapewni nieodpłatną kalibrację tachografu cyfrowego przez okres obowiązywania gwarancji.7. Świadectwo homologacji na kompletny pojazd.8. Wskazanie przez Wykonawcę danych kontaktowych do : nazw firm i adresów , osób w zakresie obsługi posprzedażowej pojazdu.5.WYMAGANIA DOTYCZĄCE LEASINGU:1.Okres trwania umowy: 47 miesięcy (47 równych rat).2. Forma leasingu: operacyjny.3. Opłata wstępna: 20% .4. Wartość wykupu: 1% .5. Oprocentowanie: stałe ( raty niezmienne w całym okresie trwania umowy).6. Waluta oferty: PLN.7. Ubezpieczenie samochodu przez okres leasingu łącznie z kosztami dodatkowych ubezpieczeń pojazdu wymaganych przez ubezpieczyciela, ponosi Wykonawca.8.Koszt podatku od środków transportu będzie regulowany corocznie na podstawie odrębnej faktury .9.Rejestracja i opłata rejestracyjna pojazdu.10.Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez Finansującego z zastrzeżeniem, że w razie sprzeczności postanowień wzoru umowy w SIWZ ( załącznik nr 6 ) z postanowieniami wzoru umowy leasingu stosowanymi przez leasingodawcę lub stosowanymi przez niego Ogólnymi Warunkami Umowy Leasingu stosuje się postanowienia umowy stanowiącej wzór zamieszczony w SIWZ ( załącznik nr 6).11.Uwzględnienie w treści umowy , możliwości wcześniejszego zakończenia oraz rozliczenia zawartej umowy leasingowej i zawieszenia tym samym spłaty rat leasingowych .Powyższe zapisy miałby zastosowanie również w przypadku wystąpienia szkody całkowitej pojazdu i wypłacenia odszkodowania Leasingodawcy. 12.Po wykupie nastąpi przeniesienie własności rzeczy z Leasingodawcy na Leasingobiorcę.W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się urządzenie, element, mechanizm wskazany w niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 PLN ( piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.45 ust.6 Ustawy Pzp, tj.:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zmawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Środzie Śląskiej 51 9589 0003 0260 0231 2000 0040 z dopiskiem: Wadium ZP/1/2015 - śmieciarka. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zmawiającego.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego t.j. Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Miękini, ul. Willowa 18 ( sekretariat I piętro) lub dołączyć do oferty.7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na cały pojazd
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miekinia-zuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach