Przetargi.pl
„Dostawa urządzeń komputerowych i sprzętu peryferyjnego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” (4 części)

Powiat Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 450 71 00 , fax. 326 721 971
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 450 71 00, fax. 326 721 971
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa urządzeń komputerowych i sprzętu peryferyjnego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” (4 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i sprzętu peryferyjnego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu (w skrócie PCKZ) w ramach realizacji Projektu pod nazwą „Przebudowa, modernizacja oraz wyposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) Priorytet XII, Działanie 12.2.; Poddziałanie 12.2.1.- Infrastruktura kształcenia zawodowego -.ZIT. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1. Część I – Zadanie nr 1. Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 1 jest zakup wraz z dostarczeniem 29 zestawów komputerowych All In One (AiO) do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę zestawów komputerowych AiO wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 14 zestawów do pracowni rysunku technicznego (stanowiska uczniowskie) i 15 zestawów do pracowni obrabiarek sterowanych numerycznie(14 stanowisk uczniowskich i 1 nauczycielskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1a do SIWZ. 2. Część II – Zadanie nr 2. Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 2 jest zakup wraz z dostarczeniem 3 zestawów komputerowych All In One (AiO) do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę 3 zestawów komputerowych AiO wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 1 szt. do pracowni geodezyjnej, 1 szt. do pracowni budowlanej i 1 szt. do pracowni gastronomicznej(warsztaty) (stanowiska nauczycielskie) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1b do SIWZ. 3. Część III – Zadanie nr 3. Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 3 jest zakup wraz z dostarczeniem 2 komputerów przenośnych- laptopów do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę laptopów wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 1szt. do pracowni obróbki mechanicznej i 1 szt.. do pracowni obróbki ręcznej(stanowiska nauczycielskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1c do SIWZ. 4. Część IV – Zadanie nr 4. Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 4 jest zakup wraz z dostarczeniem 4 urządzeń wielofunkcyjnych do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę 4 urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, monochromatycznych A4 (drukarka skaner kopiarka) w tym 1 szt. do pracowni obrabiarek sterowanych numerycznie, 1 szt. do pracowni geodezyjnej, 1 szt. do pracowni budowlanej i 1 szt. do pracowni gastronomicznej(warsztaty). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1d do SIWZ. II. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia obowiązujące dla wszystkich części zamówienia, określonych jako Zadania nr od 1 do 4, odpowiednio. 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z seryjnej produkcji, znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia – wymagane widoczne oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226). Dokumentem potwierdzającym legalność oznaczenia jest Certyfikat lub Deklaracja zgodności CE. 2. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji (poza producentem) w dostarczony przedmiot zamówienia przed dostawą do Zamawiającego (np. w odniesieniu do komputerów dokładanie pamięci RAM, wymiana dysku, procesora, podnoszenie oprogramowania układowego itp). 3. Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane komputery zostały wyprodukowane zgodnie: 1) z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub systemem równoważnym. Dokumentem potwierdzającym powyższe jest aktualny Certyfikat ISO 9001 lub dokument równoważny potwierdzający produkcję sprzętu komputerowego z zastosowaniem równoważnych środków zapewnienia jakości. 2) ze standardem Energy Star - Dokumentem potwierdzającym może być wydruk ze strony internetowej http:// www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov to jest internetowej listy produktów certyfikowanych Energy Star. 4. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie komputerów: 1) pochodziło z legalnego źródła i posiadało wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.), 2) nie naruszało ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 880 ze zmianami). 3) pochodziło z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. 5. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z jakimkolwiek roszczeniem przeciwko Zamawiającemu wynikającym z naruszenia praw autorskich, praw własności przemysłowej lub know-how, Wykonawca poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone. 6. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz wszelkich innych. niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak serwis gwarancyjny oraz wsparcie techniczne. 7. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia, zwany ogólnie sprzętem, objęty był gwarancją producenta realizowaną przez autoryzowany serwis producenta: 1) wszystkie komputery na okres 36 m-cy, 2) wszystkie urządzenie wielofunkcyjne A4 mono na okres 36 m-cy. 10 Zamawiającemu przysługuje uprawnienie z tytułu rękojmi na okres zgodny z udzieloną przez producenta danego sprzętu lub urządzenia gwarancją – odpowiednio. III. Rozwiązania równoważne: 1. Wskazane w SIWZ lub Załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawą. W związku z tym: 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ – w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego nazwą producenta. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację dostawy zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych od określonych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto wraz z ofertą wykonawca składa: 1) Wypełniony zgodnie z zaleceniami Zamawiającego odpowiedni dla każdej zaoferowanej do realizacji części zamówienia (każdego Zadania) Załącznik nr 1a lub/i 1b lub/i 1c lub/i 1d do SIWZ, to jest odpowiedni dla danego Zadania Formularz specyfikacji techniczno-cenowej. Wykonawca winien wypełnić w/w Załącznik/załączniki w taki sposób, aby Zamawiający mógł wstępnie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ. Odpowiedni Formularz lub Formularze specyfikacji techniczno-cenowej stanowi/ą integralną część złożonej Oferty i nie podlega/ją uzupełnieniu. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (dotyczy również spółki cywilnej); 3) Inne dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów - odpowiednio: 1) Dokumentu potwierdzającego, że firma serwisująca komputery posiada autoryzację producenta do świadczenia usług serwisowych. UWAGA: w przypadku realizacji kilku Zadań, i możliwości dostarczenia sprzętu komputerowego od różnych producentów wymagane jest dostarczenie oświadczenia dotyczącego każdego producenta komputerów oddzielnie. 2) W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowy, regulującej współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej), 2. Nie przedłożenie przez Wykonawcę przed terminem wyznaczonym do podpisania umowy odpowiednich dla danej/danych Części zamówienia w/w dokumentów, będzie uznane za uchylanie się od podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach