Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lubaczowie

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6328700 , fax. 016 6328709
  • Data zamieszczenia: 2015-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6328700, fax. 016 6328709
    REGON: 65090028100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w okresie kolejnych 48 miesięcy tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lubaczowie w następujących szacunkowych ilościach: Tablice zwyczajne samochodowe jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 11000; Tablice zwyczajne samochodowe jedno i dwurzędowe 1 szt. x 1200; Tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 20; Tablice motocyklowe zwyczajne 1 szt. x 2000; Tablice motocyklowe indywidualne 1 szt. x 10; Tablice motorowerowe zwyczajne 1 szt. x 1100; Tablice motocyklowe zabytkowe 1 szt. x 40; Tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 40; Tablice samochodowe tymczasowe badawcze 1 kpl. x 10; Tablice motocyklowe tymczasowe 1 szt. x 30; Tablice motorowerowe tymczasowe 1 szt. x 30; Wtórniki tablic 1 szt. x 300. 2. Zamawiający wymaga, aby tablice były wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. u. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz załącznikiem nr 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1522 z późn. zm.). 3. Zamawiający wymaga od wykonawców kasacji tablic zużytych i ich odbioru - nieodpłatnie. 4. Zamawiający wymaga dostawy tablic do siedziby zamawiającego na koszt wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga aby wtórniki oraz pojedyncze egzemplarze tablic, Wykonawca wykonał i dostarczył w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie dostarczyć na nośniku elektronicznym np. CD-ROM i zainstalować Zamawiającemu aplikację komputerową (oprogramowanie) służącą automatycznemu tworzeniu, przesyłaniu drogą elektroniczną, weryfikacji i kontroli zamówień oraz tworzeniu u Zamawiającego bazy danych zamówień, której funkcjonalność winna umożliwić Zamawiającemu: a) tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic, w tym wtórniki tablic rejestracyjnych, b) wysyłanie zamówień w formie elektronicznej, c) elektroniczną akceptację przesłanych zamówień i weryfikację terminu realizacji, d) kontrolę stanu realizowanej umowy poprzez automatyczne ewidencjonowanie zamówień oraz weryfikację ich pod względem ilości i wartości zamówionych tablic rejestracyjnych, e) utworzenie u Zamawiającego bazy danych zawierającej co najmniej dane dotyczące wykorzystanych numerów rejestracyjnych oraz historię zamówień, f) gospodarkę numerami polegającą na automatycznej weryfikacji wykorzystanych wyróżników zabezpieczającą przed błędami w zamówieniach, g) korzystanie z bazy (wewnętrznej programu) zawierającej wszystkie dostępne wyróżniki tablic określone przepisami prawa oraz aktualizację tej bazy drogą elektroniczną. Ponadto wybrany Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie przeszkolić pracowników z zakresu obsługi ww. oprogramowania. Opis oprogramowania i licencję należy dołączyć do oferty w formie papierowej. 7. Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN. Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr 57 9101 0003 2001 0003 6650 0008 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach