Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
- Data zamieszczenia: 2012-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu analizy holterowskiej, 12 kanałowego rejestratora holterowskiego oraz stacji roboczej do analizatora holterowskiego dla Pracowni Kardiologii Społecznej Instytutu Kardiologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Nr sprawy DZP/CM/242/3-115/ZP/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu analizy holterowskiej, 12 kanałowego rejestratora holterowskiego oraz stacji roboczej do analizatora holterowskiego dla Pracowni Kardiologii Społecznej Instytutu Kardiologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Na przedmiot zamówienia składa się: - Rejestrator holterowski EKG 3/ 12 kanałowy z kartą pamięci i przewodem pacjenta - 1 sztuka; - Oprogramowanie analizatora holterowskiego zinstalowane na stanowisku komputerowym - 1 sztuka. - Stanowisko komputerowe - 1 sztuka. Parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferowany przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać dokumenty potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do budynku Pracowni Kardiologii Społecznej Instytutu Kardiologii UJ CM w Krakowie z siedzibą w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków. 2. Instalację i uruchomienie. 3. Przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia. 5. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 6. Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 7. Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia w każdym rozpoczętym roku gwarancji. 8. Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji i w okresie pogwarancyjnym. 9. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) wymagany termin naprawy do 7 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia zastępczego lub jego elementu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem zamówienia lub jego element naprawiany. 10. W przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia lub tego samego jego elementu dotkniętego wadą na nowy, na własny koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń do monitorowania czynności serca
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa aparatury medycznej: Kardiomonitor wielofunkcyjny kompaktowy - 3 szt. Zamówienie finansowane z projektu pn. Modernizacja Oddziałów Ginekologiczno-Położniczego oraz Neonatologicznego szansą dla ludności Powiatu Myślenickiego na dostęp do nowoczesnych metod profilaktyki, diagnostyki i leczenia w okresie perinatalnym, a także poprawa jakości opieki zdrowotnej nad matką i dzieckiem. Poprawa i lepsze dostosowanie do trendów demograficzno-epidemiologicznych, dofinansowanego z funduszy norweskich i EOG 2009-2014
Dodano: 2015-06-19 - DOSTAWA MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
Dodano: 2014-12-19 - Zakup, dostawa uruchomienie kardiomonitora, defibrylatora oraz dostawa fotela zabiegowego.
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa aparatury medycznej wraz z instalacją oraz szkoleniem personelu do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie
Dodano: 2014-03-17 - Dostawa kardiomonitorów
Dodano: 2014-01-10 - Urządzenia i meble medyczne
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa, instalacja i uruchomienie kardiomonitorów - 12 sztuk
Dodano: 2013-07-02 - Dostawa, instalacja i uruchomienie monitora do małoinwazyjnych pomiarów hemodynamicznych
Dodano: 2013-05-14 - Dostawa aparatury medycznej
Dodano: 2013-02-08