Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
- Data zamieszczenia: 2017-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48713403716, fax. +48717824171
REGON: 930156216
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków barwiących do urządzeń drukujących, określonych w wykazie asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ); sprawa numer PU-2380-364-011-230/2017/AB - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest Dostawa środków barwiących do urządzeń drukujących, określonych w wykazie asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje materiały eksploatacyjne, które: 2.1. Są fabrycznie nowe i pochodzące z bieżącej produkcji, co oznacza że zostały wyprodukowane do sześciu miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, 2.2. Odpowiadają typom wskazanym w załączniku nr 1 do umowy, są dobrej jakości i posiadają możliwość zastosowania w przewidzianym do ich użycia danym typie urządzeń, 2.3. Nie narażą Zamawiającego na ryzyko poniesienia jakiejkolwiek szkody, w szczególności polegającej na uszkodzeniu urządzenia drukującego, do którego te materiały są przeznaczone, lub utraty przez Zamawiającego uprawnień wynikających z tytułu gwarancji serwisowej, 2.4. Są oznaczone na opakowaniach oraz na pojemnikach z tuszem/tonerem symbolem wskazanym w wykazie asortymentowo-ilościowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ oraz numerem umowy. 3. Rodzaj asortymentu, jego ilości i opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne, określono w wykazie asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) i w Istotnych Postanowieniach Umowy – dalej w tekście: IPU – (załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowią integralną część/treść SIWZ. 4. Wymagane cechy produktu. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wszystkie wymagane istotne cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Wykonanie przedmiotu zamówienia nie wiąże się z dostępnością dla osób niepełnosprawnych. Przedmiot umowy będzie użytkowany przez pracowników Policji i funkcjonariuszy nie będących osobami niepełnosprawnymi. Natomiast w przypadku zaistnienia konieczności zakupu środków barwiących dla niepełnosprawnych pracowników Policji, Wydział Teleinformatyki dokona takiego zakupu w późniejszym terminie. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ponieważ postępowanie dotyczy zakupu asortymentu takiego samego rodzaju (tonery) w niewielkiej ilości i nie ogranicza ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ VIII: Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przed upływem terminu składania ofert 1. Formularz ofertowy. Wykonawca składa formularz ofertowy (ofertę) odpowiednio wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik numer 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Do oferty Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dołącza aktualne na dzień składania ofert ww. oświadczenie. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 3. Oświadczenie o podwykonawcach. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 4 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo. W przypadku gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują bądź poświadczają za zgodność – osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 5.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 5.2. Są zobowiązani dołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika, o którym mowa wyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie pisemnej (oryginału) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 5.3.1. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 5.3.2. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). 5.4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert – Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 5.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 5.6. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą: 6.1. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.2. Każdy ze wspólników spółki cywilnej składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert – Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). ROZDZIAŁ VIII: Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przed upływem terminu składania ofert 1. Formularz ofertowy. Wykonawca składa formularz ofertowy (ofertę) odpowiednio wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik numer 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Do oferty Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dołącza aktualne na dzień składania ofert ww. oświadczenie. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 3. Oświadczenie o podwykonawcach. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 4 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo. W przypadku gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują bądź poświadczają za zgodność – osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 5.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 5.2. Są zobowiązani dołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika, o którym mowa wyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie pisemnej (oryginału) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 5.3.1. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 5.3.2. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). 5.4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert – Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 5.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 5.6. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą: 6.1. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.2. Każdy ze wspólników spółki cywilnej składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert – Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 4.1. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z tych Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 5 do SIWZ. 4.2. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa tuszy i tonerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-04-14 - Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2023-2024
Dodano: 2023-02-21 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do urządzeń biurowych dla administracji centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2021-03-19 - dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2021-01-12 - dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek
Dodano: 2020-12-28 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do urządzeń biurowych dla administracji centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2020-12-10