Przetargi.pl
Dostawa sprzętu teleinformatycznego

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2016-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu teleinformatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia:Dostawa sprzętu teleinformatycznego Przedmiot główny: CPV:30.23.60.00-2 Nazewnictwo wg CPV:Różny sprzęt komputerowy, Przedmioty dodatkowe:CPV:35.12.53.00-2 Nazewnictwo wg CPV:Kamery bezpieczeństwa CPV:51.31.00.00-8 Nazewnictwo wg CPV:Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych,radiowych, dźwiękowych i wideo Przedmiotowe zamówienie składa się z dwóch części, tj.:Cześć 1 zamówienia-Dostawa sprzętu komputerowego Część 2 zamówienia-Dostawa sprzętu teleinformatycznego Miejsce dostawy:Część 1 zamówienia-Urząd Miejski w Elblągu,82-300 Elbląg ul.Łączności 1 Część 2 zamówienia-Departament Świadczeń Rodzinnych ul. Jaśminowa 11 w Elblągu-dostawa i montaż Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty należy składać oddzielnie na Część 1 zamówienia i oddzielnie na Część 2 zamówienia. 2.Zakres zamówienia. 2.1.Zakres Części 1 zamówienia obejmuje dostawę:1) Zestawów komputerowych-12 kpl. Zestaw komputerowy do pracy biurowej oraz prac na plikach graficznych. Zestaw komputerowy ma zapewnić szybką i stabilną pracę w wymienionych zadaniach. Jednostka centralna w małej obudowie pionowej musi posiadać minimum 2 wyjścia USB z przodu obudowy w połowie jej wysokości lub na górze, minimum 6 wyjść USB z tyłu obudowy, nagrywarkę DVD+-RW DL, ciche wentylatory, minimum 8 GB szybkiej pamięci RAM, procesor wielordzeniowy wspierający architekturę 64 bitową, osiągający minimalną wydajność na poziomie 6577 pkt w testach dostępnych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, kartę graficzną 3D zapewniającą wysoką wydajność przy pracy z nominalną rozdzielczością dostarczonego monitora. Zintegrowana karta dźwiękowa, karta sieciowa minimum 10/100/1000 Mb/s. Pojemność dysku twardego minimum 500 GB, dysk podzielony na dwie partycje-partycja systemowa około 300 GB, czytnik kart pamięci na panelu przednim. Klawiatura standardowa USB, mysz optyczna standardowa USB, podkładka do myszy optycznej. Zainstalowane oprogramowanie zgodnie z indywidualnymi numerami licencji:Zainstalowany system operacyjny Windows 10 Professional 64 Bity PL lub równoważny.Zainstalowany pakiet biurowy MS Office dla użytkowników domowych i małych firm PL lub równoważny. Zainstalowane oprogramowanie do nagrywarki. Dostarczony sprzęt będzie spełniał wymogi normy Energy Star w obowiązującej w dniu dostawy wersji.Monitor LCD:21cali-24cale: Panoramiczny o nominalnej rozdzielczości 1920x1080, zgodny z normą TCO03.Złącze D-Sub, HDMI.Możliwość wyboru jednego z kilku predefiniowanych ustawień wyświetlania. W komplecie kabel zasilający i sygnałowy.Dostarczony monitor będzie spełniał wymogi normy Energy Star w obowiązującej w dniu dostawy wersji. 2) Drukarek monochromatycznych A4-5 szt. Drukarka monochromatyczna A4: Technologia laserowa, prędkość druku maksymalnie 38 str./minutę, podajnik papieru minimum 250 arkuszy, złącze Ethernet, dupleks automatyczny. 3) Drukarki wysokowydajnej A4-1 szt. Wytrzymała wysokowydajna drukarka monochromatyczna A4: Technologia laserowa, prędkość druku maksymalnie 60 str./minutę, podajnik papieru minimum 500 arkuszy, złącze Ethernet, Interfejs USB 2.0., dupleks automatyczny z obsługą A4, A5, B5, Letter, Legal, Custom. Możliwość rozbudowy pojemników papieru. Czas do pierwszego wydruku 9 sekund lub mniej. Emulacje: PCL6, PostScript 3. Obsługiwane wszystkie bieżące systemy operacyjne Windows. Niskie koszty eksploatacji. 4) Zasilacza awaryjnego UPS RACK-1 szt. UPS w obudowie rack, typ obudowy maksymalnie 2U, moc zapewniająca podtrzymanie minimum przez 3 minuty sprzętu w szafie, który przy maksymalnym obciążeniu pobiera 400 Wat, czas przełączenia na baterię max. 6ms, zimny start, układ automatycznej regulacji napięcia (AVR), porty komunikacji USB, RS232 (DB9), Smart Slot, funkcja EPO, rodzaj baterii wewnętrznych 6x12Vx7,2Ah, czas ładowania baterii max. 5h-do 90procent, diody sygnalizacyjne, maksymalny poziom hałasu 45dB, alarmy dźwiękowe (praca z baterii, awaria sieci zasilającej, znaczne wyczerpanie baterii). 5) Zasilaczy awaryjnych UPS-12 szt. Do ww. zestawu komputerowego (łącznie z monitorem), o mocy zapewniającej czas podtrzymania przy średnim obciążeniu przez 5 minut, krótki czas przełączania na UPS maksymalnie 3ms, filtr przeciwzakłóceniowy, 2 gniazda wyjściowe PL (Polskie), sygnalizacja akustyczno-optyczna. 6)laptopów-2 szt.Uniwersalny, multimedialny notebook, zapewniający szybką i stabilną pracę w aplikacjach biurowych typu MS Office 2010 i nowszym, oraz w przeglądaniu Internetu.Przekątna ekranu 15-16cali, nominalna rozdzielczość ekranu minimum 1366-768 pikseli. Procesor wielordzeniowy, wspierający architekturę 64 bitową, przeznaczony do komputerów przenośnych osiągający minimalną wydajność na poziomie 3901 pkt w testach dostępnych na stronie http://www.cpubenchmark.net/ Pamięć RAM minimum 8 GB, pojemność pamięci dyskowej minimum 500 GB, wbudowany napęd optyczny DVD+/-RW DL, możliwość podłączenia notebooka do telewizora poprzez wyjście HDMI, akumulator umożliwiający pracę notebooka przez minimum 2 godziny (małe obciążenie- przeglądanie Internetu, aplikacje biurowe), wyjście słuchawek i mikrofonu, wbudowany czytnik kart pamięci umożliwiający odczyt kart SD, komunikacja poprzez WiFi, Lan (RJ45), Bluetooth. Złącza USB minimum 2 szt. Wbudowana kamera i mikrofon umożliwiające komunikację video, nieduża waga maksymalnie 3 kg. Mały lekki zasilacz.Zainstalowane oprogramowanie:System operacyjny MS Windows 10 Professional PL 64 bity lub równoważny w pełni współpracujący z systemem informatycznym Zamawiającego. Pakiet biurowy MS Office 2010 PL Dom i Małe firmy lub równoważne w pełni współpracujące z systemem informatycznym Zamawiającego. Oprogramowanie do nagrywarki oraz wszelkie oprogramowanie umożliwiające wykorzystanie w pełni wyposażenia notebooka jeśli dostarczone było przez producenta. W komplecie torba i mysz optyczna do notebooka. 2.2.Zakres Części 2 zamówienia obejmuje dostawę: 1) Kamer stałopozycyjnych dzień/noc-6 szt. Kamery stałopozycyjne muszą być odporne na akty wandalizmu i muszą być w pełni kompatybilne z istniejącym systemem Bosch Video Management System 6.0. (BVMS 6.0.) Minimalne parametry techniczne kamery:a.sieciowa kamera PoE dzień/noc, b. rozdzielczość nie mniej niż HD 720p 60 klatek/s (1280x720), c. obsługa detekcji ruchu, d. inteligentna analiza obrazu zaimplementowana w kamerze,e.obsługa skanowania progresywnego,f.obsługa automatycznego śledzenia balansu bieli wewnątrz i na zewnątrz budynków,g. obsługa, co najmniej 4 masek prywatnych, h. zmiennoogniskowy obiektyw (3-9 mm) bardzo wysokiej rozdzielczości z automatyczną regulacją ogniskowej i automatycznym sterowaniem przesłoną, i. obsługa protokołu IP v6, j. czułość w trybie dziennym nie gorsza niż 0,017 lux, k.czułość w trybie nocnym nie gorsza niż 0,006 lux,l.jednoczesna obsługa kompresji H.264-co najmniej 3 strumienie i M-jpeg co najmniej jeden strumień, m.kierowanie strumieni obrazu bezpośrednio do macierzy iSCSI,n. przesyłanie co najmniej 60 obrazów na sekundę w rozdzielczości 720p,o. zakres temperatury -30stopni C +50stopni C, p. obudowa IP 66, q. kamera przystosowana do montażu powierzchniowego, r. obsługa protokołu SNMP (V1, MIB-II),s. obsługa sieci Ethernet 10/100 Base-T z automatycznym wykrywaniem, komunikacja pół lub pełnodupleksowa, złącze Rj45, t. złącze z obsługą kart SDHC, SDXC i microSD.2) Kamery stałopozycyjnej panoramicznej 360 stopni-1 szt.Kamera stałopozycyjna panoramiczna 360stopni musi być odporna na akty wandalizmu i musi być w pełni kompatybilna z istniejącym systemem Bosch Video Management System 6.0. (BVMS 6.0.) Minimalne parametry techniczne kamery:a.sieciowa kamera PoE,b.pole widzenia 360stopni, c. rozdzielczość nie mniej niż 12 MP, d. inteligentna analiza obrazu zaimplementowana w kamerze, e. czułość w trybie dziennym nie gorsza niż 1,94 lx, f. czułość w trybie nocnym nie gorsza niż 0,65 lx, g.jednoczesna obsługa kompresji H.264-co najmniej 3 strumienie i M-jpeg co najmniej jeden strumień,h. obsługa, co najmniej 7 masek prywatnych, i. zakres temperatury -20stopni C +40stopni C, j.obsługa sieci Ethernet 10/100 Base-T z automatycznym wykrywaniem, komunikacja pół- lub pełnodupleksowa, złącze Rj45, k. obsługa protokołu IP v6, l.odporność na akty wandalizmu IK6, m. kamera przystosowana do montażu powierzchniowego. 3) Stacji komputerowej wysokiej wydajności do obsługi istniejącego Systemu Monitoringu Wizyjnego Bosch Video Management System 6.0. (BVMS 6.0.)-1 szt. a. Stacja wysokiej wydajności do obsługi aplikacji: Bosch VMS-Operator Client, Configuration Client, DiBos, Bosch Recording Station, Bosch Video Client, b. Win 10 Prof. PL lub równoważny, c.procesor osiągający minimalną wydajność na poziomie 9660 pkt wg cpubenchmark.net, d. szybki dysk o pojemności 256 GB, e. minimum 16 GB szybkiej pamięci RAM, f.karta graficzna osiągająca minimalną wydajność na poziomie 3409 pkt wg videocardbenchmark.net), g. port RS-232, h. mysz, klawiatura, i. Monitor 27cali - 1920x1080, do pracy ciągłej przy monitoringu wizyjnym. 4) Telefonów VoIP-10 szt.Aparat telefoniczny VoIP w pełni kompatybilny z posiadanym systemem telekomunikacyjnym Avaya Aura Communication Manager 6.3. Zamawiający nie wymaga dostarczania wraz z aparatami telefonicznymi licencji do ACM 6.3. Minimalne parametry techniczne aparatu telefonicznego: a. wyświetlacz graficzny o wymiarach co najmniej 8x5 cm, b. obsługa połączenia głośnomówiącego (Full duplex), c. port PoE Gigabit Ethernet (10/100/1000) do podłączenia aparatu telefonicznego do przełącznika sieciowego, d. drugi port Gigabit Ethernet (10/100/1000) do podłączenia stacji roboczej, e. obsługa protokołu H.323, f. obsługa kodeków głosowych-G.711, G.726, G.729A/B, G.722, g.możliwość dołączenia co najmniej 3 przystawek z co najmniej 24 przyciskami programowalnymi każda z przystawek. Uwaga dot. pozycji 1,2 i 3:Zamawiający wymaga dostarczenia wszystkich niezbędnych licencji oprogramowania adekwatnie do ilości uruchamianych kamer oraz stanowiska operatorskiego, to jest:a. licencji niezbędnych do włączenia 7 kamer do istniejącego Sytemu Monitoringu Wizyjnego, tj. Bosch Video Management System 6.0. (BVMS 6.0.), b.licencji na oprogramowanie niezbędne do dodania nowo zainstalowanej Stacji Operatorskiej do Systemu Monitoringu Wizyjnego Bosch Video Management System 6.0. (BVMS 6.0.).3.Za oprogramowanie równoważne Microsoft Windows 10 Professional (PL) uznaje się System operacyjny klasy PC, który musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1) zgodny z systemem komputerowym Zamawiającego tzn. możliwość uruchamiania posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania, które jest aktualnie używane na systemach Windows od wersji XP do wersji Windows 8, 2) dostępne dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika: a.klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy, b.dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych. 3) interfejsy użytkownika dostępne w wielu językach do wyboru-w tym polskim i angielskim, 4) funkcje związane z obsługą komputerów typu tablet, z wbudowanym modułem uczenia się pisma użytkownika-obsługa języka polskiego, 5) funkcjonalność rozpoznawania mowy, pozwalającą na sterowanie komputerem głosowo, 6)możliwość dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek w ramach wersji systemu operacyjnego poprzez Internet, mechanizmem udostępnianym przez producenta systemu z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz mechanizmem sprawdzającym, które z poprawek są potrzebne, 7) możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego, 8)dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego, 9) wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6, 10) wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami, 11) zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe, 12) graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim, 13) wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi), 14) funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer, 15) możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki grupowe - przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji, 16) rozbudowane, definiowalne polityki bezpieczeństwa-polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji,17) możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, zgodnie z określonymi uprawnieniami poprzez polityki grupowe, 18) zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników,19) zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych, 20) zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi,21) wbudowany system pomocy w języku polskim, 22) możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących), 23) wsparcie dla IPSEC oparte na politykach - wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny, 24)automatyczne występowanie i używanie (wystawianie) certyfikatów PKI X.509, 25) mechanizmy logowania w oparciu o:c.Login i hasło, d.Karty z certyfikatami (smartcard), e.Wirtualne karty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM), 26) wsparcie dla uwierzytelniania na bazie Kerberos v.5, 27) wsparcie do uwierzytelnienia urządzenia na bazie certyfikatu, 28) wsparcie dla algorytmów Suite B (RFC 4869), 29) wsparcie wbudowanej zapory ogniowej dla Internet Key Exchange v. 2 (IKEv2) dla warstwy transportowej IPsec, 30) wbudowane narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk, 31) wsparcie dla środowisk Java i .NET Framework 1.1 i 2.x, 3.x i 4.x - możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach, 32) wsparcie dla JScript i VBScript-możliwość uruchamiania interpretera poleceń, 33) zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji-możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem,34) rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową, 35) rozwiązanie umożliwiające wdrożenie nowego obrazu poprzez zdalną instalację, 36) transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe, 37) zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe, 38) udostępnianie modemu, 39) oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej, 40) możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci, 41) identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.), 42) możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu), 43) wbudowany mechanizm wirtualizacji, umożliwiający, zgodnie z uprawnieniami licencyjnymi, uruchomienie do 4 maszyn wirtualnych, 44) mechanizm szyfrowania dysków wewnętrznych i zewnętrznych z możliwością szyfrowania ograniczonego do danych użytkownika,45) wbudowane w system narzędzie do szyfrowania partycji systemowych komputera, z możliwością przechowywania certyfikatów w mikrochipie TPM (Trusted Platform Module) w wersji minimum 1.2 lub na kluczach pamięci przenośnej USB, 46) wbudowane w system narzędzie do szyfrowania dysków przenośnych, z możliwością centralnego zarządzania poprzez polityki grupowe, pozwalające na wymuszenie szyfrowania dysków przenośnych, 47) możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania partycji w usługach katalogowych,48) możliwość nieodpłatnego instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu. 4. Pakiet biurowy Za oprogramowanie równoważne Microsoft Office Home and Business PL uznaje się oprogramowanie - pakiet biurowy, które spełnia następujące wymagania: 1) Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika:a.pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika z możliwością przełączania wersji językowej interfejsu na język angielski,b.prostota i intuicyjność obsługi, pozwalającą na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych, c.możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną)-użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się. 2) Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: a.posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, b. ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Tabelą B1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766, c.umożliwia wykorzystanie schematów XML, d. wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A.1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766). 3) Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców. 4)W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). 5) Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. 6) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: a.edytor tekstów, b.arkusz kalkulacyjny, c.narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, d.narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych, e.narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami), f.narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR. 7) Edytor tekstów musi umożliwiać:a.edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, b.wstawianie oraz formatowanie tabel, c.wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, d. wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne),e.automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, f.automatyczne tworzenie spisów treści, g.formatowanie nagłówków i stopek stron,h.sprawdzanie pisowni w języku polskim, i.śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, j.nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, k.określenie układu strony (pionowa/pozioma), l.wydruk dokumentów, m. wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną, n.pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, o.zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji, p.wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem, q.wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa, r.wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalającego zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. 8) Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: a.tworzenie raportów tabelarycznych, b.tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych, c.tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu, d. tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice), e.obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych, f.tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych, g. wyszukiwanie i zamianę danych, h. wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego, i.nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie, j.nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, k.formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem, l.zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku, m.zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń, n.zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 9) Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: a.przygotowywanie prezentacji multimedialnych, b.prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego, c.drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek, d.zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu, e. nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, f.opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, g.umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, h.umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, i.odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym,j.możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, k.prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, l.pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010. 10)Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać: a.tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych, b. tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów, c. edycję poszczególnych stron materiałów, d.podział treści na kolumny, e. umieszczanie elementów graficznych, f.wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej, g.płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji,h.eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF, i.wydruk publikacji, j.możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK. 11) Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: a.pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, b.filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców, c.tworzenie katalogów pozwalających katalogować pocztę elektroniczną, d.automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule, e.tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy, f. oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia, g.zarządzanie kalendarzem, h.udostępnianie kalendarza innym użytkownikom,i.przeglądanie kalendarza innych użytkowników, j.zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach, k.zarządzanie listą zadań, l.zlecanie zadań innym użytkownikom,m.zarządzanie listą kontaktów, n.udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom,o.przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników, p. możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników. 5. Wymagania i warunki wykonania Części 1 zamówienia: 1) dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe,2) dostarczony sprzęt i oprogramowanie będzie pochodził z kanału dystrybucji na rynek polski, 3)wszystkie sztuki z każdej pozycji zakresu dostawy będą pochodziły z jednej serii i będą jednakowe, 4) systemy operacyjne i pakiety biurowe w komplecie ze sprzętem będą zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencji, 5) Zamawiający wymaga, aby poszczególne elementy zestawów komputerowych były zgodne ze sobą kolorystycznie - w kolorze czarnym lub czarno-srebrnym, 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia, 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt, 8)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy, w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia, 9)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie Opis oferowanego przedmiotu w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ Część 1 zamówienia, podał model, opis i parametry oferowanego modelu, 10)w przypadku zgodności oferowanego sprzętu komputerowego z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ Część 1 zamówienia, dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ i wskazanie modelu oferowanego produktu, 11)w pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego, 12)Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał i opisał w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁACZNIK NR 5 do SIWZ Część 1 zamówienia w kolumnie Opis oferowanego przedmiotu produkty, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Przez równoważność systemów operacyjnych i oprogramowania rozumie się pełną funkcjonalność jaką oferują systemy operacyjne i oprogramowanie wymienione w SIWZ. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w pkt III SIWZ przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczony sprzęt funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania, 11)kolejność poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na fakturze będzie odpowiadać pozycjom w zakresie dostawy, 12)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na sprzęt komputerowy - minimum 24 miesiące licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zamówienia, 13)oferta musi być kompletna w zakresie zamawianego sprzętu opisanego w pkt III. ppkt 2.1. SIWZ. 14)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 15)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 16)Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 17)Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18)Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: W przypadku, gdy sprzęt lub oprogramowanie przedstawione w ofercie w momencie dostawy: a. nie będą dostępne na rynku, b. będą wycofane ze sprzedaży przez producenta, c. producent wprowadzi nowszy model lub wersję oprogramowania. Przewiduje się dopuszczenie nowszego lub lepszego modelu lub wersji oprogramowania. 6. Wymagania i warunki wykonania Części 2 zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, by dostarczony i zainstalowany sprzęt był nowy (tzn. wyprodukowany nie dawniej niż 6 miesięcy przed jego dostarczeniem) oraz by nie był używany (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia), 2)całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanych kanałów sprzedaży producentów, 3)Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w miejscu instalacji sprzętu w czasie nie dłuższym niż trzech dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia, 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, zdemontował i odebrał sprzęt podlegający naprawie gwarancyjnej i jego zwrotu wraz z ponownym montażem, od i do Zamawiającego na własny koszt, 5)Zamawiający wymaga, aby na dostarczony sprzęt teleinformatyczny Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji, opartej o świadczenia producentów sprzętu. Termin gwarancji liczony będzie od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zamówienia. 7)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie Opis oferowanego przedmiotu w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ Część 2 zamówienia, podał model, opis i parametry oferowanego modelu, 8)w przypadku zgodności oferowanego sprzętu komputerowego z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ Część 2 zamówienia, dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ i wskazanie modelu oferowanego produktu, 6) w pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego, 9) Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał i opisał w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ Część 2 zamówienia w kolumnie Opis oferowanego przedmiotu produkty, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Przez równoważność systemów operacyjnych i oprogramowania rozumie się pełną funkcjonalność jaką oferują systemy operacyjne i oprogramowanie wymienione w SIWZ. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w pkt III SIWZ przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczony sprzęt funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania, 10)kolejność poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na fakturze będzie odpowiadać pozycjom w zakresie dostawy, 11)oferta musi być kompletna w zakresie zamawianego sprzętu opisanego w pkt III. ppkt 2.2. SIWZ, 12) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 13)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 zamówienia i Część 2 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach