Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego Przedmiot główny: CPV:30.23.60.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Różny sprzęt komputerowy Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Miejsce realizacji dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, Departament Innowacji i Informatyki. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1)Drukarka monochromatyczna A4-3 szt. Drukarka monochromatyczna A4: Technologia laserowa, maksymalna możliwa do osiągnięcia prędkość drukowania minimum 38 str./minutę, podajnik papieru minimum 250 arkuszy, złącze Ethernet, USB, dupleks automatyczny. Współpraca z Windows 8 lub nowszym. 2)Saner A4-5 szt. Automatyczny podajnik o pojemności do 50 kartek, obciążalność na poziomie minimum 1500 kartek dziennie, skanowanie dokumentów oraz kart plastikowych, w pełni kompatybilny ze standardem TWAIN. Współpraca z Windows 8 lub nowszym. 3)Ploter-1 szt. Ploter 44cale (A0). Prędkość druku min. 50 m2/godz., obsługa Postscript, wbudowany dysk twardy, jakość druku kolor z optymalizacją minimum 2400 x 1200 dpi, technologia druku atramentowa, atrament pigmentowy, liczba kolorów drukujących minimum 5, dwie automatyczne rolki z nośnikiem, automatyczne obcinanie papieru, automatyczne przełączanie między rolkami, podawanie arkuszy. Standardowe rozmiary nośników: arkusze o szerokości minimum 210 do 1118 mm. Łączność: Gigabit Ethernet (1000Base-T) Port Hi-Speed USB 2.0. Wyświetlacz LCD. Współpraca z Windows 8 lub nowszym. Poziom hałasu maksymalnie 50 dB. Dołączony komplet wkładów drukujących. 4)Komputer-6 szt. Komputer do pracy biurowej. Komputer ma zapewnić szybką i stabilną pracę. Jednostka centralna w małej obudowie pionowej musi posiadać minimum 2 wyjścia USB z przodu obudowy w połowie jej wysokości lub na górze, minimum 6 wyjść USB z tyłu obudowy, ciche wentylatory, minimum 8 GB szybkiej pamięci RAM, procesor wielordzeniowy wspierający architekturę 64 bitową, osiągający minimalną wydajność na poziomie 6577 pkt w testach dostępnych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zintegrowana karta dźwiękowa, karta sieciowa minimum 10/100/1000 Mb/s. Pojemność dysku twardego minimum 500 GB, dysk podzielony na dwie partycje-partycja systemowa około 300 GB, czytnik kart pamięci na panelu przednim. Bez napędu dysków optycznych. Klawiatura standardowa USB, mysz optyczna standardowa USB, podkładka do myszy optycznej. Zainstalowane oprogramowanie zgodnie z indywidualnymi numerami licencji: Zainstalowane oprogramowanie: System operacyjny MS Windows 10 Professional PL 64 bity lub równoważny w pełni współpracujący z systemem informatycznym Zamawiającego. Zainstalowany pakiet biurowy MS Office 2013 dla użytkowników domowych i małych firm PL lub równoważny. Komputer bez monitora. Komputer i mysz w kolorze czarnym lub srebrno-czarnym. 5)Notebook A-3 szt.Uniwersalny, multimedialny notebook, zapewniający szybką i stabilną pracę w aplikacjach biurowych typu MS Office 2013 oraz w przeglądaniu Internetu. Przekątna ekranu 15-16 cali, nominalna rozdzielczość ekranu minimum 1366 - 768 pikseli. Procesor wielordzeniowy wspierający architekturę 64 bitową, osiągający minimalną wydajność na poziomie 3901 pkt w testach dostępnych na stronie http://www.cpubenchmark.net/. Pamięć RAM minimum 8 GB, pojemność pamięci dyskowej minimum 500 GB, możliwość podłączenia notebooka do telewizora poprzez wyjście HDMI, akumulator umożliwiający pracę notebooka przez minimum 2 godziny (małe obciążenie, przeglądanie Internetu, aplikacje biurowe), wyjście słuchawek i mikrofonu, wbudowany czytnik pamięci umożliwiający odczyt kart SD, komunikacja poprzez WiFi, Lan (RJ45, 1Gb), Bluetooth. Złącza USB minimum 3 szt. Wbudowana kamera i mikrofon umożliwiające komunikację video, nieduża waga maksymalnie 3 kg. Mały lekki zasilacz. Zainstalowane oprogramowanie: System operacyjny MS Windows 10 Professional PL 64 bity lub równoważny w pełni współpracujący z systemem informatycznym Zamawiającego. Pakiet biurowy MS Office 2013 dla użytkowników domowych i małych firm PL lub równoważne w pełni współpracujące z systemem informatycznym Zamawiającego. Zainstalowane wszelkie oprogramowanie umożliwiające wykorzystanie w pełni wyposażenia notebooka, jeśli dostarczone było przez producenta. W komplecie torba, mysz optyczna do notebooka.6)Urządzenie wielofunkcyjne-1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne A4: Czarno-białe urządzenie wielofunkcyjne, technologia laserowa, drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faksowanie, złącze Ethernet, złącze USB, możliwość bezpośredniego drukowania z urządzeń flash, dupleks automatyczny, podajnik papieru minimum 250 arkuszy, maksymalna możliwa do osiągnięcia prędkość drukowania minimum 20 str./minutę wydruk dwustronny i minimum 40 str./minutę wydruk jednostronny, skanowanie dwustronne. Współpraca z Windows 8 lub nowszym.7) Notebook B-6 szt.Ekran o przekątnej 15-16 cali, rozdzielczość ekranu 1920 x 1080-full hd, powłoka antyrefleksyjna, procesor wielordzeniowy wspomagający architekturę 64 bitową, osiągający minimalną wydajność na poziomie 8040 pkt w testach dostępnych na stronie http://www.cpubenchmark.net, zainstalowane minimum 16 GB szybkiej pamięci RAM, zainstalowane dwa dyski, systemowy o pojemności minimum 256 GB typu SSD i drugi o pojemności minimum 1 TB magnetyczny, karta graficzna dedykowana 3D osiągająca minimalną wydajność na poziomie 1759 pkt w testach dostępnych na stronie http://www.cpubenchmark.net, pojemność pamięci karty graficznej, minimum 4GB, 1 x wyjście HDMI, karta dźwiękowa, czytnik kart pamięci-SD, komunikacja, LAN 1 Gbps, WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac, Bluetooth, interfejsy: minimum 2 x USB 3.0, dodatkowe wyposażenie, wbudowany mikrofon, kamera.Zainstalowany system operacyjny Windows 10 pl 64 bity Pro lub równoważny w pełni współpracujący z systemem informatycznym Zamawiającego, pakiet biurowy MS Office 2013 dla użytkowników domowych i małych firm PL lub równoważne w pełni współpracujące z systemem informatycznym Zamawiającego. W komplecie torba, mysz optyczna do notebooka. W komplecie torba, mysz optyczna do notebooka. 8)Dysk przenośny-4 szt. Dysk przenośny 2TB USB 3.0 9)Zewnętrzny napęd-4 szt. Zewnętrzna nagrywarka DVD+/-RW, USB 2.0. Zasilanie tylko po USB. 3. Za oprogramowanie równoważne Microsoft Windows 10 Professional (PL) uznaje się System operacyjny klasy PC, który musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1) zgodny z systemem komputerowym Zamawiającego tzn. możliwość uruchamiania posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania, które jest aktualnie używane na systemach Windows od wersji XP do wersji Windows 8, 2) dostępne dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika: a.klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy, b.dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych.3) interfejsy użytkownika dostępne w wielu językach do wyboru-w tym polskim i angielskim, 4) funkcje związane z obsługą komputerów typu tablet, z wbudowanym modułem uczenia się pisma użytkownika-obsługa języka polskiego,5) funkcjonalność rozpoznawania mowy, pozwalającą na sterowanie komputerem głosowo,6) możliwość dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek w ramach wersji systemu operacyjnego poprzez Internet, mechanizmem udostępnianym przez producenta systemu z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz mechanizmem sprawdzającym, które z poprawek są potrzebne,7) możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego,8)dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego,9) wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6, 10) wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami,11) zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe, 12) graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim,13) wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi),14) funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer, 15) możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki grupowe-przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji,16) rozbudowane, definiowalne polityki bezpieczeństwa-polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji,17) możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, zgodnie z określonymi uprawnieniami poprzez polityki grupowe,18) zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników,19)zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych,20) zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi, 21) wbudowany system pomocy w języku polskim,22) możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących), 23) wsparcie dla IPSEC oparte na politykach-wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny, 24) automatyczne występowanie i używanie (wystawianie) certyfikatów PKI X.509, 25) mechanizmy logowania w oparciu o:c.Login i hasło, d.Karty z certyfikatami (smartcard),e.Wirtualne karty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM),26) wsparcie dla uwierzytelniania na bazie Kerberos v. 5,27) wsparcie do uwierzytelnienia urządzenia na bazie certyfikatu,28) wsparcie dla algorytmów Suite B (RFC 4869),29) wsparcie wbudowanej zapory ogniowej dla Internet Key Exchange v. 2 (IKEv2) dla warstwy transportowej IPsec,30) wbudowane narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk,31) wsparcie dla środowisk Java i .NET Framework 1.1 i 2.x, 3.x i 4.x-możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach,32) wsparcie dla JScript i VBScript-możliwość uruchamiania interpretera poleceń,33) zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji-możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem, 34) rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową, 35) rozwiązanie umożliwiające wdrożenie nowego obrazu poprzez zdalną instalację, 36) transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe,37) zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe, 38) udostępnianie modemu,39) oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej,40) możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci,41)identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.),42) możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu),43) wbudowany mechanizm wirtualizacji, umożliwiający, zgodnie z uprawnieniami licencyjnymi, uruchomienie do 4 maszyn wirtualnych,44) mechanizm szyfrowania dysków wewnętrznych i zewnętrznych z możliwością szyfrowania ograniczonego do danych użytkownika,45)wbudowane w system narzędzie do szyfrowania partycji systemowych komputera, z możliwością przechowywania certyfikatów w mikrochipie TPM (Trusted Platform Module) w wersji minimum 1.2 lub na kluczach pamięci przenośnej USB,46)wbudowane w system narzędzie do szyfrowania dysków przenośnych, z możliwością centralnego zarządzania poprzez polityki grupowe, pozwalające na wymuszenie szyfrowania dysków przenośnych,47) możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania partycji w usługach katalogowych,48) możliwość nieodpłatnego instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu.4. Pakiet biurowy Za oprogramowanie równoważne Microsoft Office Home and Business PL uznaje się oprogramowanie - pakiet biurowy, które spełnia następujące wymagania:1) Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika:a.pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika z możliwością przełączania wersji językowej interfejsu na język angielski,b.prostota i intuicyjność obsługi, pozwalającą na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych,c.ożliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) - użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się.2) Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki:a.posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu,b.ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Tabelą B1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766, c.umożliwia wykorzystanie schematów XML, d.wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A.1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766).3) Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców.4) W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). 5) Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim.6) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać:a.edytor tekstów,b.arkusz kalkulacyjny,c.narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji,d. narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych,e.narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami),f.narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR.7) Edytor tekstów musi umożliwiać:a.edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty,b.wstawianie oraz formatowanie tabel,c.wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych,d. wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), e.automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków,f. automatyczne tworzenie spisów treści,g.formatowanie nagłówków i stopek stron,h. sprawdzanie pisowni w języku polskim,i.śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników,j.nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności,k.określenie układu strony (pionowa/pozioma),l.wydruk dokumentów,m. wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną,n.pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu,o.zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji,p.wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem,q.wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa, r.wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalającego zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych.8) Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać:a.tworzenie raportów tabelarycznych,b.tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych,c.tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu,d.tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice),e.obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych,f.tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych,g.wyszukiwanie i zamianę danych,h.wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego,i.nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie,j.nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności,k.formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem,l. zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku,m.zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń,n.zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.9) Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać:a.przygotowywanie prezentacji multimedialnych,b.prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego,c. drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek,d.zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu,e.nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji,f. opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera,g. umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo,h.umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego,i. odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym,j.możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów,k. prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera,l.pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010.10) Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać:a.tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych,b. tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów,c.edycję poszczególnych stron materiałów,d.podział treści na kolumny,e.umieszczanie elementów graficznych,f.wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej,g.płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji, h.eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF,i.wydruk publikacji,j. możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK.11) Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać:a. pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego,b.filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców,c.tworzenie katalogów pozwalających katalogować pocztę elektroniczną,d.automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule,e.tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy,f.oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia,g. zarządzanie kalendarzem,h.udostępnianie kalendarza innym użytkownikom,i. przeglądanie kalendarza innych użytkowników,j. zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach,k.zarządzanie listą zadań,l.zlecanie zadań innym użytkownikom,m. zarządzanie listą kontaktów,n.udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom,o. przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników,p. możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników.5. Wymagania i warunki wykonania zamówienia:1) dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe,2) dostarczony sprzęt będzie wyposażony we wszystkie niezbędne przewody podłączeniowe i zasilacze, tzn. będzie kompletny i gotowy do uruchomienia,3) dostarczony sprzęt i oprogramowanie będzie pochodził z kanału dystrybucji na rynek polski,4) wszystkie sztuki z każdej pozycji zakresu dostawy będą pochodziły z jednej serii i będą jednakowe, 5) systemy operacyjne i pakiety biurowe w komplecie ze sprzętem będą zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencji,6) systemy operacyjne i pakiety biurowe będą zainstalowane w pełnych, niewygasających wersjach,7) Zamawiający wymaga, aby poszczególne elementy zestawów komputerowych były zgodne ze sobą kolorystycznie - w kolorze czarnym lub czarno-srebrnym,8) w pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego,9) Zamawiający wymaga, aby do każdego oprogramowania, które występuje w opcji bez nośnika był dostarczony 1 nośnik (tylko 1 szt.),10)Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia,11)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt, 12)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy, w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia,13)Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów albo opisów i próbek tj. opisów użytego oprogramowania testującego, próbek oferowanego sprzętu komputerowego podlegającego testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania opisów wyników przeprowadzonych testów. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczony sprzęt funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania,14)kolejność poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na fakturze będzie odpowiadać pozycjom w zakresie dostawy. Uwaga:Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zawracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt. 7. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie /Opis oferowanego przedmiotu/ w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej Załącznik do formularza OFERTA stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, podał model, opis i parametry oferowanego modelu.9.W przypadku zgodności oferowanego sprzętu komputerowego z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej Załącznik do formularza OFERTA stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu /zgodnie z SIWZ/ i wskazanie modelu oferowanego produktu. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:2 500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2.Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach