Sąd Okręgowy ogłasza przetarg
- Adres: 62800 Kalisz, Al. Wolności
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 657 700 , fax. 627 657 714
- Data zamieszczenia: 2017-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
Al. Wolności 13
62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 627 657 700, fax. 627 657 714
REGON: 57062500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego dla sądów okręgu kaliskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz funkcjonalnych Sądów Rejonowych okręgu kaliskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1 – dostawa stacji roboczych: Stacje robocze – 12 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu Stacje robocze – 2 szt. dla Sądu Rejonowego w Pleszewie Stacje robocze – 4 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie Stacje robocze – 10 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie Część 2 – dostawa komputerów przenośnych: Komputer przenośny – 2 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie Komputer przenośny – 6 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 1 określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 2 określa załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część 1 – 2 000,00 zł. (dwa tysiące złotych 00/100) Część 2 – 500,00 zł. (pięćset złotych 00/100) W przypadku składania ofert w dwóch lub więcej częściach zamówienia kwoty wadium podlegają sumowaniu. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2014, poz. 1804 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy zamawiającego BGK O/Poznań 40 1130 1017 0021 1001 7190 0004. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w ust. 3 pkt. b) – e) SIWZ wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie zamawiającego na biurze Podawczym. 6. Beneficjentem wadium w formach wymienionych w ust. 3 pkt. b) – e) SIWZ musi być Sąd Okręgowy w Kaliszu, Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz. 7. Z treści wadium składanego w formie gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego z warunków zatrzymania wadium wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania z ofertą. Gwarancja lub poręczenie nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta lub poręczyciela dotyczącego pisemnego żądania zapłaty. 8. Gwarancja lub poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać sposób reprezentacji gwaranta lub poręczyciela. Do gwarancji lub poręczenia należy dołączyć stosowne dokumenty, z których wynika upoważnienie do podpisania przez daną osobę gwarancji lub poręczenia. Dokumenty te mogą być załączone w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu gwaranta lub poręczyciela.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w ust. 2. pkt 1. lit. a) rozdziału V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem formularza oferty (załącznik nr 3), 2) wypełniony i podpisany formularz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem formularza (załącznik nr 1) w przypadku złożenia oferty dla cz. 1. 3) wypełniony i podpisany formularz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem formularza (załącznik nr 2) w przypadku złożenia oferty dla cz. 2. 4) dokumenty, których wykaz zamawiający zamieścił w rozdziale VI SIWZ. 5) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, 6) na potwierdzenie umocowania osób do podpisywania oświadczenia woli lub należytej reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych oraz w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną lub wspólników spółki cywilnej. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Kramsk
Dodano: 2022-11-10 - Dostawa i montaż zestawu wyposażenia pomieszczenia kontrolnego Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej PWSZ w Gnieźnie
Dodano: 2020-11-02 - 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu w podziale na 3 części: Zadanie 1 – dostawa sprzętu komputerowego, Zadanie 2 – dostawa oprogramowania licencyjnego, Zadanie 3 – dostawa macierzy dyskowych.
Dodano: 2019-12-04 - Zakup komputerów dla sądów apelacji poznańskiej
Dodano: 2019-11-07 - Zakup i dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych dla potrzeb Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu
Dodano: 2019-08-29 - Dostawa fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu w podziale na dwie części.
Dodano: 2019-05-31 - Dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu.
Dodano: 2019-03-06 - Dostawa sprzętu komputerowego w układzie zadaniowym dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu
Dodano: 2018-11-08 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2018-08-16 - Dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – z podziałem na 2 części.
Dodano: 2018-05-25