Przetargi.pl
Dostawa sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53/59 53/59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku z podziałem na 2 zadania. Zadanie Nr 1: 1. Rurka dotchawicza bez mankietu uszczelniającego do intubacji przez usta i nos rozmiar od 2.5 do 7.5 - 500 szt.; 2. Rurka intubacyjna do intubacji przez usta i nos z mankietem niskociśnieniowym rozmiar od 2.5 do 7.5, wymagana linia radiacyjna na całej długości rurki i wyraźnie zaznaczony, szeroki znacznik głębokości nad mankietem - 6000 szt.; 3. Rurka intubacyjna przeznaczona do długotrwałej wentylacji z mankietem niskociśnieniowym rozmiar od 5 do 9, wymagany rozmiar rurki podany na baloniku kontrolnym - 500 szt.; 4. Rurka dotchawicza zbrojona z mankietem niskociśnieniowym wyposażona w metalową spiralę wzmacniającą rozmiar od 3.0 do 9.0, otwór Murphyego atraumatycznie zakończony - 1000 szt.; 5. Rurka dotchawicza do mikrochirurgii krtani do intubacji przez usta i nos rozmiar od 4 do 6, z mankietem niskociśnieniowym - 50 szt.; 6. Rurka dotchawicza do krótkotrwałej wentylacji i intubacji w sytuacji nagłej z odsysaniem z nad mankietu rozmiar od 6.0 do 9.0 - 50 szt.; 7. Rurka anatomicznie uformowana do stosowania podczas operacji krtani lub tchawicy wyposażona w metalową spiralę wzmacniającą, rozmiar od 7 do 9 - 50 szt.; 8. Kształtowa rurka intubacyjna do zastosowania podczas zabiegów w obrębie głowy i szyi doustna z mankietem rozmiar od 5.0 do 10.0 - 500 szt.; 9. Kształtowa rurka intubacyjna do zastosowania podczas zabiegów w obrębie głowy i szyi nosowa z mankietem rozmiar od 5.0 do 10.0 - 500 szt.; 10. Kształtowa rurka intubacyjna do zastosowania podczas zabiegów w obrębie głowy i szyi nosowa bez mankietu rozmiar od 2.5 do 7.0 - 50 szt.; 11. Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 6.0-9.0 - 100 szt.; 12. Rurka ustno gardłowa sterylna jednorazowa rozmiar od 2 do 5 - 10000 szt.; 13. Prowadnica do rurek intubacyjnych, sterylna, rozmiar od 8 do 12 Fr, długość min 330 mm, w opakowaniu zbiorczym 10 szt. - 10 op.; 14. Jednorazowy zestaw do intubacji, w zestawie minimum: rurka intubacyjna, cewnik do odsysania 12, cewnik do odsysania 14, kompres 7,5cmx7.5cm, uchwyt mocujący rurkę intubacyjną, strzykawka 10ml, jednorazowa łyżka do intubacji, dren dł. 160cm - 20 op.; 15. Pasek mocujący rurkę intubacyjną z kołnierzem - 500 szt.; 16. Rurka tracheostomijna z mankietem, standardowa, rozmiar od 5 do 9 - 100 szt.; 17. Rurka tracheostomijna z mankietem i otworem fenestracyjnym, rozmiar od 6 do 10 - 100 szt.; 18. Standardowa rurka tracheostomijna z ruchomą ramką lub uszczelkami pozwalającym na regulację głębokości, z mankietem rozmiar od 5 do 9 - 100 szt.; 19. Zbrojona rurka tracheostomijna z uchwytem o regulowanej głębokości, z mankiet uszczelniającym niskociśnieniowym do dostosowania ciśnienia rozmiar od 7 do 11 - 100 szt.; 20. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym do automatycznego dostosowania ciśnienia w mankiecie oraz z dodatkowym światłem do odsysania wydzieliny z przestrzeni pod głośniowej rozmiar 6 do 10 - 100 szt.; 21. Rurka tracheostomijna z mankietem gładko przylegającym do powierzchni rurki z czystego silikonu, zabezpieczająca przed przypadkową aspiracją podczas żywienia, w zestawie z rurką taśma mocująca, kapturek ochronny, prowadnica, rozmiar od 5 do 9.5 - 100 szt.; 22. Szczoteczka do usuwania zanieczyszczeń z wnętrza rurki tracheostomijnej - 100 szt.; 23. Podkład pod dreny min. 4 warstwowy o wym. 10x10 cm - 1000 szt.; 24. Podkład pod sondy min. 4 warstwowy o wym. 5x5 cm - 1000 szt.; 25. Zestaw jednorazowy, sterylny do toalety jamy ustnej - 500 szt.; 26. Pęsety jednorazowe, sterylne o długości min.15 cm o szerokim zakończeniu -5000 szt.; 27. Zamknięty system do odsysania zaintubowanego pacjenta (dorosłego) z zaworem, osłoną portu ssania, przezroczysty rękaw, cewnik z podziałką głębokości, cewnik ze światłem do przepłukiwania rozmiar od 8 do 18 - 800 szt.; 28. Zamknięty system do odsysania dla pacjentów dorosłych z tracheostomią z portem, cewnik ze światłem do przepłukiwania, przejrzysta pokrywa zapobiegająca przypadkowemu uruchomieniu ssania, rozłączeniu systemu z rurką intubacyjną za pomocą pierścienia, rozmiar 14 - 100 szt. Zadanie Nr 2: 1. Zestaw do drenażu opłucnej z zastawką Pleura-Seal, 8FR/19 cm - 20 szt.; 2. Zestaw do ciągłego znieczulenia splotów nerwowych, 19Ga - 20 szt.; 3. Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych, 19Ga - 80 szt.; 4. Zestaw z cewnikiem na igle do tętnicy promieniowej, 4,45cm/20G - 10 szt.; 5. Zestaw z cewnikiem na igle do tętnicy udowej, 10,8cm/20 Ga - 10 szt.; 6. Cewnik do tonometrii - 40 szt.; 7. Cewnik do tunelizacji żyły centralnej 1 światłowy, od 14 Ga/20cm do 16 Ga/20cm - 360 szt.; 8. Zestaw do pomiaru PICCO2 do tętnicy udowej z przetwornikiem - 50 szt.; 9. Cewnik do tunelizacji żyły centralnej 1 światłowy 18Ga/20cm - 60 szt.; 10. Cewnik do tunelizacji żyły centralnej 2 światłowy, 8FR/14G/14G/16cm - 40 szt.; 11. Cewnik do tunelizacji żyły centralnej 2 światłowy z powłoką bakteriologiczną, 7FRx20cm, G-16 - 120 kpl.; 12. Cewnik do tunelizacji żyły centralnej 2 światłowy z powłoką bakteriologiczną 8FRx20cm, G14 - 60 kpl.; 13. Cewnik do tunelizacji żyły centralnej 3 światłowy z powłoką bakteriologiczną, 7FRx20cm G-16 i 18. Powłoka wykonana z sulfadiazyny srebra i chlorheksadyny -120 kpl.; 14. Przetwornik do pomiaru ciśnienia krwi typu Transpac IV do monitorów Datek Ohmeda, 60inch. (Kompleksowa linia pomiarowa winna mieć najwyższą częstotliwość własną w celu wyeliminowania zakłóceń rezonansowych) - 120 szt.; 15. Przedłużacz z obrotowym złączem kolanowym z portem do bronchoskopii o śr.9,5mm, 22F/15F - 300 szt.; 16. Przedłużacz do rurki intubacyjnej z rury elastycznej z obrotowym złączem, z portem do odsysania wydzieliny, 22FM/15F - 300 szt.; 17. Przedłużacz do rurki intubacyjnej rozciągany z portem kapno (luer-luck), 22M/15F - 2000 szt.; 18. Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych z możliwością odsysania i portem kapno, 22M/15F - 800 szt.; 19. Filtr oddechowy mechaniczny p/bakteryjny antywirusowy z portem kapno, 22F/15M-22M/15F - 3400 szt.; 20. Filtr oddechowy p/bakteryjny antywirusowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci z portem kapno, 22F/15M-22M/15F - 1600 szt.; 21. Rura anestetyczna silikonowa 60cm - 20 szt.; 22. Rura anestetyczna silikonowa 80cm - 20 szt.; 23. Rura anestetyczna silikonowa 150cm - 20 szt.; 24. Maska anestetyczna 2 - 10 szt.; 25. Maska anestetyczna 3 - 10 szt.; 26. Maska anestetyczna 4 - 10 szt.; 27. Maska krtaniowa - wszystkie rozmiary - 100 szt.; 28. Maska krtaniowa żelowa - wszystkie rozmiary - 80 szt.; 29. Worek oddechowy 0,5l - 4 szt.; 30. Worek oddechowy 2 l - 10 szt.; 31. Worek oddechowy 3 l - 10 szt.; 32. Jednorazowy układ oddechowy z rury gładkiej dla dorosłych 22mm/160cm - 100 szt.; 33. Podstawowy układ oddechowy CPAP 22mm/240cm - 100 szt.; 34. Maska tlenowa wszystkie rozmiary - 300 szt.; 35. Dren tlenowy - 300 szt.; 36. Kanister wielorazowy 2l do systemu Receptal - 50 szt.; 37. Worek 2l do systemu Receptal 2000 - 2000 szt.; 38. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Aespire Datex - 6 szt.; 39. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania EXELL 210 - 3 szt.; 40. Pułapka wodna wielorazowa czarna 1 opak.=10 sztuk do modułów M-CAIOV - 3 op.; 41. Pułapka wodna wielorazowa zielona 1 opak.=10 sztuk do modułów M-CAIOV - 2 op.; 42. Pułapka wodna mini D-fend czarna, 1 opak.=10 sztuk do modułów M-MINIC - 30 op.; 43. Adapter prosty wielorazowy do pomiarów gazowych 1 opak. = 10 sztuk - 5 op.; 44. Kabel pacjenta do pomiaru EKG z pięciu odprowadzeń, do zapinania na elektrodach - 10 szt.; 45. Kabel główny, połączeniowy do pomiaru EKG z pięciu odprowadzeń - 10 szt.; 46. Kabel połączeniowy do mankietów NIBP dla dorosłych czarny - 10 szt.; 47. Mankiet dla dorosłych standard Dura-cuf, wszystkie rozmiary - 15 szt.; 48. Czujnik do pomiaru SpO2 typu klips na palec, bez kabla połączeniowego do monitorów DATEK-Ohmeda, wymóg zastosowania kabla połączeniowego OXY-C3 - 10 szt.; 49. Czujnik do pomiaru SpO2 typu klips na palec, z kablem połączeniowym do monitorów DATEK-Ohmeda, komplet, 4m długości - 10 kpl.; 50. Kabel łączący cartherer i czujnik temperatury cieczy wstrzykiwanej - 2 szt.; 51. Czujnik temperatury cieczy wstrzykiwanej - 3 szt.; 52. Pułapka wodna Mini D-fend szara, jednorazowa - 5 szt.; 53. Linia próbkująca do CO2 jednorazowa, 3m, M/M Luer - 100 szt.; 54. T-adapter, prosty, 22M/15F-15M, jednorazowy - 5 szt.; 55. Czujnik przepływu tlenu OZIRIS 3 - 2 szt.; 56. Zastawka wydechowa do OZRIS 3 - 2 szt.; 57. Linia próbkująca, dla dorosłych, nosowa jednorazowa, 2m - 5 szt.; 58. Zestaw akcesoriów do pomiarów spirometrycznych i gazowych - 10 szt.; 59. Elektrody BIS dla dorosłych - ASPECT - 40 kpl.; 60. Przewód główny do linii krwawej ciśnienia IBP - 5 szt.; 61. Mankiet infuzyjny 500-1000ml do szybkich przetoczeń - 10 szt.; 62. Czujnik, sonda do pomiaru temperatury, skórna - 8 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331711000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dołączą wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada doświadczenie do wykonania zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujący dokument: a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. 100.000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów (referencji) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 100.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowane wyroby medyczne spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), b/ katalogi/prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach