Przetargi.pl
Dostawa różnych pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego dla Gimnazjum w Pęgowie finansowana przez Ministerstwo Edukacji Narodowej

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2011-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa różnych pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego dla Gimnazjum w Pęgowie finansowana przez Ministerstwo Edukacji Narodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę różnych pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego dla Gimnazjum w Pęgowie finansowana przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Zamówienie obejmuje również wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane (na poszczególne kondygnacje, do poszczególnych sal i pomieszczeń) przez Zamawiającego. Przewidywana ilość dostarczanych towarów: zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Planowany termin realizacji wszystkich części zamówienia: od momentu podpisania umowy do 31.10.2011 roku. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, w gatunku I, bez wad i uszkodzeń. Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca powinien przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia. Cena obejmuje koszty dostarczenia poszczególnych elementów zamówienia, serwis gwarancyjny w odniesieniu do wszystkich elementów zamówienia. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura VAT wystawiona na adres Zamawiającego. Termin płatności: 14 dni od daty doręczenia faktury. Wymogi Zamawiającego i dodatkowe informacje: a) Dostawa poszczególnych elementów zamówienia nastąpi do Gimnazjum w Pęgowie. b) Wraz z dostarczonym sprzętem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne i instrukcje obsługi oraz certyfikaty zgodności CE dla poszczególnych urządzeń sporządzone w języku polskim. c) Wykonawca musi dołączyć do oferty karty informacyjne dla poszczególnych urządzeń zawierające nazwę własną urządzenia, nazwę producenta, opis parametrów. Wykonawca musi dołączyć do oferty kopie certyfikatów zgodność CE na każde urządzenie. d)Wszystkie dostarczone urządzenia muszą spełniać wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych określonych dla sprzętu elektrycznego w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 roku oraz innych rozporządzeniach m.in. związanych z kompatybilnością elektromagnetyczną, oraz opatrzone znakiem CE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach