Przetargi.pl
Dostawa produktów leczniczych weterynaryjnych, produktów leczniczych i środków medycznych do Schroniska dla bezdomnych Zwierząt w Szczecinie (w podziale na części)

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 484 82 94 , fax. 91 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2016-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 484 82 94, fax. 91 484 80 55
    REGON: 36300958600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów leczniczych weterynaryjnych, produktów leczniczych i środków medycznych do Schroniska dla bezdomnych Zwierząt w Szczecinie (w podziale na części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych weterynaryjnych, produktów leczniczych, środków medycznych do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie (w podziale na części). 2.Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy części: Część I dostawa produktów leczniczych weterynaryjnych (Tabela nr 1) Część II dostawa produktów leczniczych (Tabela nr 2) Część III dostawa środków medycznych (Tabela nr 3). Opis przedmiotu zamówienia Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 33140000-3 Materiały medyczne 33600000-6 Produkty farmaceutyczne 3.Wykaz produktów leczniczych weterynaryjnych, produktów leczniczych i środków medycznych zawierają odpowiednio Tabele: Tabela nr 1, Tabela nr 2 i Tabela nr 3 stanowiące załącznik do SIWZ. 4.Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców. 5.Wymagania stawiane wykonawcy a)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d)Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.Wymagania organizacyjne: a)Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w terminie 3 dni od złożenia zamówienia faxem , lub e-mailem b)Zamawiający w szczególnych przypadkach, np. zagrożenie życia, dopuszcza złożenie zamówienia drogą telefoniczną. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia leków, bądź środków medycznych w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zamówienia, c)Dostawa i rozładunek produktów leczniczych weterynaryjnych, produktów leczniczych i środków medycznych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7.Wymagania dotyczące gwarancji - zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że nie mogą być dostarczane produkty lecznicze weterynaryjne, produkty lecznicze, czy środki medyczne z kończącym się terminem ważności tuż po zawarciu umowy lub dostawie (przedmiot zamówienia musi posiadać maksymalnie długi termin ważności). 8.Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami). 9.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie przedmiotu zamówienia i zmianie wynagrodzenia: 1)w przypadku wycofania danego leku z obrotu - dostawa zamiennika o takim samym zakresie działania zmiana wprowadzona aneksem do umowy. 2)w przypadku trudności w dostępie do leku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy dostawa zamiennika o podobnym składzie chemicznym i takim samym zakresie działania zmiana wprowadzona aneksem do umowy. 3)oraz w przypadku wprowadzenia do obrotu w trakcie realizacji umowy leków nie wymienionych w postępowaniu (nowych leków) dostawa możliwa tylko po ustaleniu z Zamawiającym, leki nowe będą traktowane jako zamienniki. 4)wszelkie zmiany w treści umowy będą dokonywane na piśmie za pomocą aneksów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach