Przetargi.pl
Dostawa Płynów infuzyjnych, podtlenku azotu, heparyny drobnocząsteczkowej z podziałem na pakiety

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2828022, 2828081
  • Data zamieszczenia: 2012-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 18 18
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2828022, 2828081
    REGON: 91134433200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Płynów infuzyjnych, podtlenku azotu, heparyny drobnocząsteczkowej z podziałem na pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa Płynów infuzyjnych, podtlenku azotu, heparyny drobnocząsteczkowej z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I Płyny infuzyjne, Pakiet Nr II Płyny infuzyjne, Pakiet Nr III Podtlenek azotu, Pakiet Nr IV Heparyna drobnocząsteczkowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336925000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM PODZIELONE NA POSZCZEGÓLNE PAKIETY 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w terminie składania ofert do godziny 8:00 w kasie Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. lub wpłacić na konto: Kredyt Bank S.A. 1789 Filia nr 6 w Aleksandrowie Kujawskim - O/ Włocławek N rachunku 97 1500 1780 1217 8003 7371 0000 Pakiet nr 1 - Płyny infuzyjne - 3.000,00 zł Pakiet nr 2 - Płyny infuzyjne - 850,00 zł Pakiet nr 3 - Podtlenek azotu - 130,00 zł Pakiet nr 4 - Heparyna drobnocząsteczkowa - 450,00 zł Razem: 4.430,00 zł Ksero wpłaty należy dołączyć do oferty. 2. Zwrot wadium nastąpi w trybie i na warunkach określonych w art. 46 ust. 1 pzp, tj. z chwilą: a) upływu terminu związania ofertą, b) zawarcia umowy, c) unieważnienia postępowania przetargowego, gdzie protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 3. Oferent nie przewiduje zabezpieczenia realizacji umowy. 4. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego jeżeli: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta. 5. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. 7. Poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz. 1158 z późn.zm). 8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy podany przez Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. 1789 Filia nr 6 w Aleksandrowie Kujawskim - O/ Włocławek N rachunku 97 1500 1780 1217 8003 7371 0000 z dopiskiem wadium tytułem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach