Przetargi.pl
Dostawa papieru kserograficznego.

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45077 Opole, ul. Korfantego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2
    45077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru kserograficznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: papieru kserograficznego (białego, bezdrzewnego) w ilości 13400 ryz formatu A4 (1 ryza = 500 arkuszy). Parametry techniczne papieru: - gramatura 80g/m2 - białość w skali CIE min 146.Miejsce dostawy: magazyn materiałów biurowych i druków Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu, ul. Oleska 95.Terminy realizacji dostawy: 23-27 kwiecień 2018r. (5400 ryz A-4), 25-29 czerwca 2018 r. (2900 ryz A-4), 22-26 października 2018 r.(5100 ryz A-4).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć, nie późnej niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 25a ust.1 pkt.1 (dostępne na stronie internetowej Zamawiającego) 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o których mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej powinien być sporządzony z wykorzystaniem wzoru (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego). 5.W przypadku podpisania wniosku oraz ww. oświadczenia przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach