Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego w ilości około 24 000 litrów dla potrzeb Gminy Krynki ul. Garbarska 16, 16-120 Krynki, NIP 5451796498, REGON 050659378 reprezentowanej przez: p.o. Dyrektora Zakładu Komunalnego w Krynkach, ul. Garbarska 16, 16-120 Krynki – Pana Eugeniusza Kowerdę.

Zakład Komunalny w Krynkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16120 Krynki, ul. Garbarska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7228550 w. 39 , fax. 857 228 550
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Krynkach
    ul. Garbarska 16
    16120 Krynki, woj. podlaskie
    tel. 85 7228550 w. 39, fax. 857 228 550
    REGON: 20044184400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego w ilości około 24 000 litrów dla potrzeb Gminy Krynki ul. Garbarska 16, 16-120 Krynki, NIP 5451796498, REGON 050659378 reprezentowanej przez: p.o. Dyrektora Zakładu Komunalnego w Krynkach, ul. Garbarska 16, 16-120 Krynki – Pana Eugeniusza Kowerdę.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i przepompowanie do cysterny kołowej oleju napędowego w ilości około 24 000 litrów na potrzeby Gminy Krynki ul. Garbarska 16, 16-120 Krynki, NIP 5451796498, REGON 050659378 reprezentowana przez: p.o. Dyrektora Zakładu Komunalnego w Krynkach, ul. Garbarska 16, 16-120 Krynki – Pana Eugeniusza Kowerdę. Dostarczany olej musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz norm PN-EN 590:2013-12 Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09134100-8 Olej napędowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach