Przetargi.pl
"Dostawa oleju napędowego do silników diesla i dodatku do paliwa na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. na okres 24 miesięcy"

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, Siedliska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00 , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl, www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=142523

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa oleju napędowego do silników diesla i dodatku do paliwa na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. na okres 24 miesięcy"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dział VI SIWZ 1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) 09134100-8 - olej napędowy; b) 24957000-7 - dodatki chemiczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego do silników diesla oraz dodatku do paliwa na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach w okresie 24 miesięcy. 3. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia wynosi: 220.000 litrów oleju napędowego i 2.200 litrów dodatku do paliwa w ramach zamówienia podstawowego oraz ewentualnie poszerzenie zamówienia o: 22.000 litry oleju napędowego i 220 litry dodatku do paliwa w ramach 10% prawa opcji (o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy PZP) – zakres fakultatywny tj. uprawnienie Zamawiającego do rozszerzenia zamówienia podstawowego o wskazany zakres w przypadku zwiększenia zapotrzebowania Zamawiającego, w okresie 24 miesięcy. 4. Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia może, ale nie musi skorzystać z prawa opcji. Realizacja dostaw z prawa opcji nastąpi na wniosek Zamawiającego po przekroczeniu szacunkowej ilości oleju napędowego oraz dodatku do paliwa zamówienia podstawowego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. 5. Ponadto Zamawiający zastrzega, iż podane szacunkowe ilości przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia podstawowego dla paliwa oraz dodatku do paliwa są wielkościami prognozowanymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec również zmniejszeniu maksymalnie do -10%. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu ograniczenia zużycia przez Zamawiającego szacunkowej ilość przedmiotu zamówienia. 6. Realizacja dostaw oleju napędowego i dodatku do paliwa będzie odbywać się sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00. 7. W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia. 8. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się specjalistycznym pojazdem transportowym Wykonawcy wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru oleju napędowego. Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. 9. Miejscem dostawy oleju napędowego i dodatku do paliwa będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych prowadzony przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, powiat ełcki, gmina Ełk. 10. Wykonawca w przypadku posiadania stacji paliw na terenie Miasta Ełku zapewni Zamawiającemu możliwość tankowania w ramach niniejszego zamówienia na tych stacjach paliw dla dwóch samochodów osobowych będących własnością Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. na takich samych zasadach i warunkach jak określone przy dostawach oleju napędowego do Zakładu. 11. Zaznacza się że, Zamawiający posiada stację paliw o pojemności 9.000,00 litrów, do której będzie dostarczany przedmiot zamówienia. 12. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia telefonicznie bądź pisemnie przez Zamawiającego (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). 13. Każda, jednorazowa dostawa oleju napędowego będzie mieściła się w przedziale od 3.000,00 do 5.000,00 litrów oraz dodatku do paliwa w ilości do 250 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 14. Zmawiający zastrzega możliwość odrębnego realizowania dostaw oleju napędowego i dostaw dodatku do paliwa. 15. Dostarczone przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 09 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680) oraz wymogi określone w normie PN-EN 590:2013-12 Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań. 16. Dodatek do paliwa musi spełniać parametry jakościowe dodatku do paliwa typu: AdBlue lub równoważnego. 17. Wraz z każdą zakupioną partią oleju Wykonawca dostarczy dokumenty wydania, świadectwo jakości oleju napędowego oraz dokument cenowy producentów ze strony internetowej www.paliwa.pl aktualny na dzień dostawy. 18. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca zobowiązany jest do przewozu towaru, w tym każdorazowo przesyłania jego zgłoszenia do tzw. „rejestru zgłoszeń”, prowadzonego przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej, zgodnie z wszystkimi wytycznymi określonymi w ustawie z dn. 09 marca 2017r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz.U. 2017r. poz. 708) i rozporządzeniami wykonawczymi do niniejszej ustawy. 20. Zamawiający jako podmiot odbierający zobowiązany jest do uzupełnienia zgłoszenia przewozu o informację o odbiorze towaru, nie później niż w dniu roboczym następującym po dniu dostarczenia towaru zgodnie z obowiązkami wynikającymi z Ustawy z dn. 09 marca 2017r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz.U. 2017r. poz. 708). 21. Zamawiający po rozważeniu celowości podziału zamówienia na części, nie przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na poszczególne części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną (ważną) koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Dział XIII 4. SIWZ wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1) Ustawy PZP: 4.1. w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących: A. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: kserokopia aktualnej (ważnej) koncesji na obrót paliwami ciekłymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku, gdy dotychczasowa koncesja wygasa w okresie związania ofertą, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał nowej koncesji w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania, jednak nie później niż w dniu podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dział XIII SIWZ 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawca składa w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 23) Ustawy PZP. 2.1. Jeżeli Wykonawca nie zachowa terminu określonego w Ustawie PZP i złoży niniejsze oświadczenie wraz z ofertą, spowoduje to powstanie uzasadnionych wątpliwości Zamawiającego w zakresie aktualności tego dokumentu. W takim przypadku Wykonawca zostanie wezwany w trybie art. 26 ust. 2f Ustawy PZP do złożenia aktualnego dokumentu, bądź też Wykonawca zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie mógł wskazać dla Zamawiającego, że załączony do oferty dokument jest aktualny i należy go uwzględnić. Oświadczenie musi być złożone w oryginale. 2.2. W sytuacji, gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden Wykonawca, Wykonawca ten zwolniony jest ze złożenia w/w oświadczenia. Dział XIV SIWZ Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą: 1. wypełniony „Formularz Ofertowy” sporządzony na wzorze formularza stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (według załączonego wzoru druku – Załącznik Nr 5 do SIWZ); 3. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 12)-22) Ustawy PZP (według załączonego wzoru druku – Załącznik Nr 6 do SIWZ); 4. pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty; 5. pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilne; 6. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach