Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Urzędu Gminy Rutki w latach 2016-2017.

Urząd Gminy Rutki ogłasza przetarg

  • Adres: 18-312 Rutki, ul. 11 Listopada 7
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 086 2763161 , fax. 086 2763160
  • Data zamieszczenia: 2016-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rutki
    ul. 11 Listopada 7 7
    18-312 Rutki
    tel. 086 2763161, fax. 086 2763160
    REGON: 00053696000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarutki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Urzędu Gminy Rutki w latach 2016-2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego, będących własnością gminy Rutki na lata 2016-2017, polegająca na zakupie paliwa i tankowaniu pojazdów na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku. Szacunkowa ilości zamawianego paliwa wynosi: Olej napędowy -150000,00 litrów. Zamawiający wymaga, aby tankowanie pojazdów odbywało się od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-17:00, zgodnie z potrzebami zamawiającego na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych zlokalizowanych w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-rutki.pbip.pl oraz www.gminarutki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach