Przetargi.pl
Dostawa nowego, uterenowionego, średniego samochodu ratowniczo –gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubomierzu

Ochotnicza Straż Pożarna w Lubomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-623 Lubomierz, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757833151, 693942341
  • Data zamieszczenia: 2018-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Lubomierzu
    Plac Wolności 1
    59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 757833151, 693942341
    REGON: 020210207
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego, uterenowionego, średniego samochodu ratowniczo –gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, uterenowionego, średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubomierzu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Określone w załączniku wymagania (parametry techniczno-użytkowe) dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ - Opis oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. Podane parametry techniczno–użytkowe podane w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 4.Wymagania dotyczące pojazdu: 1) pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia i nadwozia (zabudowy pożarniczej) minimum 2017r, spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.); 2) pojazd musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2010 nr 85 poz. 553.); 3) pojazd musi spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2; 4) pojazd winien być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z zarządzeniem nr 13 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 7 kwietnia 2016 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP Nr 1, poz. 8 oraz z 2012 poz. 23) właściwe numery operacyjne zostaną podane w trakcie realizacji zamówienia. 5. Przy odbiorze samochodu przez Zamawiającego w siedzibie OSP w Lubomierzu Wykonawca dokona przeszkolenia obsługi podstawowej przedmiotu zamówienia osób wytypowanych przez Zamawiającego zgodnie z zapisem § 4 wzoru umowy. Przy odbiorze samochodu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu certyfikat zgodności CNBOP (Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej). 6. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces lub wskazał nazwy materiałów lub nazwy producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę, oznacza to zapis przykładowy (wskazanie na typ/model). Nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta – mają za zadanie jedynie doprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Załącznik nr 3 – Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (należy załączyć do oferty), Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę złoży osoba upełnomocniana; Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy), Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg Załącznika Nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach