Przetargi.pl
Dostawa mobilnej sceny estradowej wraz z dodatkowymi podestami scenicznymi

Rypiński Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 87500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 802 156 , fax. 542 802 156
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rypiński Dom Kultury
    ul. Warszawska 8
    87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 802 156, fax. 542 802 156
    REGON: 91050106000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdk.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mobilnej sceny estradowej wraz z dodatkowymi podestami scenicznymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnej sceny estradowej wraz z dodatkowymi podestami scenicznymi dla potrzeb Rypińskiego Domu Kultury w Rypinie. Wymagane parametry techniczne profilowanej mobilnej sceny estradowej: a) wymiary rozłożonej sceny: 8 m x 6 m x 5 m (każdy wymiar +/- 5%), b) wymiary przyczepy (sceny) w trakcie transportu: 9,4 m x 2,4 m x 3,6 m (każdy wymiar +/- 5%), c) powierzchnia sceny: 48 m2 (+/- 5%), d) wysokość od podłoża do sceny: 1 m (+/- 5%), e) masa pojazdu gotowego do jazdy: maksymalnie 3400 kg, f) dopuszczalna masa całkowita pojazdu: maksymalnie 3500 kg, g) przyczepa: rama zbudowana z profili stalowych (gatunek stali minimum 18G2A) podparta na dwóch osiach, stabilizowana i poziomowana za pomocą podpór, zabezpieczona antykorozyjnie z hamulcem najazdowym, h) podest sceniczny wykonany z 3 części z profili aluminiowych (stop aluminium minimum 6005A T6), z których jedna jest na stałe mocowana do ramy przyczepy, dwie ruchome – rozkładane, sposób poziomowania podłogi manualny, podłoga wykonana z atestowanej płyty antypoślizgowej, wodoodpornej, trudnopalnej, i) dach łukowy: profilowany, wykonany z trzech części jednej stałej i dwóch wysuwanych za pomocą poprzecznych poziomych elementów wysuwnych w układzie czterorurowym o rozstawie wewnętrznym minimum 250x250 mm. Elementami nośnymi dachu są profilowane odcinki kratownicy w układzie czterorurowym o rozstawie zewnętrznym minimum 250x250 mm (gatunek aluminium minimum 6082 T6). Całość pokryta atestowaną plandeką PCV (trudnopalną, wodoodporną) koloru czarnego (gramatura materiału co najmniej 650 g/m2) i podnoszona za pomocą ręcznej pompy hydraulicznej do wysokości maksymalnej 5,1 m (licząc od podłoża), cztery słupy podpierające zadaszenie, wykonane z trawersów aluminiowych w układzie czterorurowym o rozstawie zewnętrznym minimum 250x250 mm (gatunek aluminium minimum 6082 T6), konstrukcja garderób/daszków stanowiąca przedłużenie dachu głównej sceny, demontowalna w zależności od potrzeby, wykonana z kratownic w układzie czterorurowym o rozstawie zewnętrznym minimum 250 x 250 mm (gatunek aluminium minimum 6082 T6), pokryta plandeką PCV koloru czarnego. Ściany boczne i tylna zakryte atestowaną plandeką PCV koloru czarnego lub siatką ażurową (kolor czarny) – oba pokrycia winny znajdować się na wyposażeniu sceny. Dodatkowe pokrycie frontu przedłużenia dachu wykonane z siatki ażurowej (kolor czarny). Powierzchnia jednego dachu bocznego: około 15m2, j) skrzydła dźwiękowe (wieże) na podstawach stalowych, dwie ściany przepuszczające powietrze z siatki ażurowej koloru czarnego, k) trzy ścianki boczne wykonane z atestowanej plandeki PCV koloru czarnego (gramatura materiału co najmniej 140 g/m2 wraz z wejściami na scenę, trzy ścianki boczne przepuszczające powietrze z siatki ażurowej koloru czarnego wraz z wejściami na scenę, „fartuch” wykonany z atestowanej plandeki PCV koloru czarnego okalający całą scenę, zasłaniający nogi podestu, l) pokrowiec maskujący wykonany z atestowanej plandeki PCV koloru czarnego na dyszel, m) pokrywa wykonana z atestowanej plandeki PCV koloru czarnego zakrywająca przód i tył sceny w trakcie postoju, n) wymagane olinowanie tylnych i bocznych ścian sceny mobilnej (układ kopertowy połączenie dachu z podestem), o) schody stałe z poręczami do wejścia na scenę – 2 szt., p) barierki zapewniające odpowiednie zabezpieczające boki i tył podestu – minimum 6 szt., q) maksymalne dopuszczalne obciążenie dachu 300 kg – równomiernie rozłożone na każdy łuk – łącznie 1200 kg, r) maksymalne dopuszczalne obciążenie podłogi 3,5 kN/m2 (ok. 350 kg/m2) s) maksymalne dopuszczalne obciążenie słupów: 50 kg, t) maksymalne dopuszczalne obciążenie skrzydeł dźwiękowych: 500 kg, u) maksymalna dopuszczalna prędkość wiatru podczas użytkowania: 17,8 m/s z osłonami ścian bocznych i tylnej oraz 27,5 m/s bez osłon ścian bocznych, v) maksymalny czas rozłożenia (2 osoby): 45 minut. Parametry techniczne podestów scenicznych – szt. 2: a) minimalne wymiary podestów: 2 m x 1 m, b) maksymalna waga konstrukcji 46 kg (sam blat bez nóg) c) minimalna wysokość ramy blatu: 0,11 m, d) minimalna nośność konstrukcji: 750 kg /m2, e) materiał: stop aluminium (gatunek minimum 6005A T6), f) wypełnienie: sklejka o grubości minimum 18 mm, trudnopalna, wodoodporna, antypoślizgowa, atestowana, g) nogi teleskopowe z płynną regulacją wysokości w zakresie 0,8 m – 1,4 m, wykonane z profilu 60 x 60 (stop aluminium gatunek minimum 6005A T6), h) „fartuch” o wymiarach 2,0 m x 1,8 m, wykonany z atestowanej plandeki PCV koloru czarnego, mocowany do ramy podestu, zasłaniający nogi podestu. Wyposażenie dodatkowe i obowiązki Wykonawcy: a) szczegółowa instrukcja montażu i demontażu w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej – 1 komplet dla sceny mobilnej oraz podestów, b) dostawa przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego (teren miasta Rypina) wraz z próbnym montażem i demontażem oraz przeszkoleniem początkowym personelu Zamawiającego obsługującego montaż/demontaż przedmiotu zamówienia. Wymienione czynności odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Okoliczność przeszkolenia personelu potwierdzona będzie stosownymi zaświadczeniami lub certyfikatami, c) skrzynka narzędziowa wraz z zestawem narzędzi, klucz do kół, koło zapasowe, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, d) bezpłatny serwis gwarancyjny, (minimalna gwarancja – 24 miesiące), e) maksymalny czas reakcji po otrzymaniu zgłoszenia – 3 dni robocze, f) maksymalny czas naprawy, wymagający wymiany elementów sceny mobilnej lub podestów –10 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 8.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 8.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 8.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 8.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 8.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 8.6. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru – Załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach