Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7226531 , fax. 062 7226531
- Data zamieszczenia: 2016-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Transportowa 1 1
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 7226531, fax. 062 7226531
REGON: 25086482400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania przetargowego jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego dostawę polegające na realizacji zadania pod nazwą dostawa mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych.Przedmiotem postępowania obejmuje dostawę mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych tj: ( ulica Kaliska w Sulmierzycach , ul. Chwaliszewska i Langiewicza w Krotoszynie, droga Baszków -Jutrosin. Ponadto do siedziba PZD Krotoszyn przy ulicy Transportowej 1 należy dostarczyć mieszankę granitową w ilości około 75 ton.Wbudowanie mieszanki granitowej polegał będzie na naprawie pojedynczych uszkodzeń nawierzchni tłuczniowej o powierzchni do około 5 m2.W przypadku, gdy uszkodzenia lub zużycie nawierzchni przekraczają 20-25% jej powierzchni, wykonana na całej szerokości i długości odcinka wymagającego naprawy. Wbudowaniu podlegają uszkodzenia nawierzchni tłuczniowej, obejmujące:- zapadnięcia i wyboje fragmentów nawierzchni,- koleiny, powstające wzdłuż osi jezdni,- osiadanie nawierzchni w miejscu przekopów (np. po przełożeniu urządzeń podziemnych), wadliwej jakości podłoża lub podbudowy, niewłaściwego odwodnienia, - nierówności jezdni, spowodowane wysysaniem przez opony samochodów piasku, miału kamiennego, żwiru, klińca, itp. ze spoin,- inne uszkodzenia, deformujące nawierzchnię w sposób odbiegający od jej prawidłowego stanu.Powierzchnia przeznaczona do wykonania remontu powinna obejmować cały obszar uszkodzonej nawierzchni oraz część do niej przylegającą w celu łatwiejszego powiązania nawierzchni naprawianej z istniejącą. Większą liczbę uszkodzonych fragmentów nawierzchni, znajdujących się blisko siebie, łączy się w jeden duży fragment przeznaczony do remontu. Zaleca się, aby obrys dużych powierzchni do remontu miał ukośne nachylenie w stosunku do osi drogi. Przy wyznaczaniu powierzchni remontu należy uwzględnić potrzeby prowadzenia ruchu kołowego, decydując się w określonych przypadkach na remont, np. na połowie szerokości jezdni. Remont cząstkowy powinien być tak wykonany, żeby łata wykazywała silne i całkowite złączenie ze starą nawierzchnią, a materiały kamienne wbudowane w łatę były silnie ze sobą zazębione i zaklinowane. Łata powinna być wykonana około 1 cm ponad otaczającą nawierzchnię, ze względu na komprymowanie pod ruchem.Dostawa wraz z wbudowaniem mieszanki granitowej w ubytki nawierzchni przez wykonawcę należy wykonać przy użyciu równiarki lub ładowarko-spycharki ,zagęszczenie walcami drogowymi przy użyciu wody. Remont należy wykonać kruszywem łamanym granitowym frakcji 0/31,5 mm w szacunkowej ilości 1028 ton. Oferowane kruszywo łamane parametrami technicznymi i jakościowymi musi odpowiadać Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN-13242+ A1 : 2010- aktualna deklaracja własności użytkowych dołączona do dostarczonego i wbudowanego materiału.Każda dostawa z wbudowaniem powinna być udokumentowana nazwą odcinka drogi oraz ilością wbudowanego kruszywa. Odcinki dróg o najmniejszym zakresie uszkodzeń nawierzchni szacuje się na wbudowanie około 75 ton mieszanki granitowej. Zamawiający ponosił będzie koszty zakupu z transportem, wbudowaniem kruszywa i zawałowaniem.Fakturowanie nastąpi po dostawie i wbudowaniu ilości określonej w zamówieniu.Płatność realizowana będzie w terminie do 21 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za wbudowanie i jakość dostarczonej mieszanki granitowej.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa masy na zimno w ilości 100 MG wraz z transportem do obwodu drogowego w Gnieźnie, Wągrowcu i Murowanej Goślinie.
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa masy na zimno w ilości 50 ton wraz z transportem do OD Racot i OD Zaniemyśl
Dodano: 2016-07-12 - Zakup wraz z dostawą do siedziby WZDW Poznań Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole, ul. Toruńska 200, masy mineralno-asfaltowej na zimno
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej o długim okresie składowania (workowanej)
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa masy na zimno do siedziby RDW w Ostrowie Wlkp
Dodano: 2016-04-13 - Zakup i dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65-B3 PU/RC o zawartości asfaltu 65% z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych w ilości do 15 ton, partiami nie większymi niż 4,5-5,0 ton do siedziby Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa masy mineralno-asfaltowej na gorąco oraz dostawa wraz z wbudowaniem- II przetarg
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco
Dodano: 2016-03-18 - Zakup i dostawa kamienia twardego łamanego na terenie Gminy Trzemeszno
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa masy bitumicznej na zimno do siedziby RDW w Koninie
Dodano: 2016-03-18