Przetargi.pl
DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH ORAZ POJEMNIKÓW NA ZUŻYTY SPRZĘT MEDYCZNY Znak sprawy: SZP/380/19/2016

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2240231, fax. 017 2252302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH ORAZ POJEMNIKÓW NA ZUŻYTY SPRZĘT MEDYCZNY Znak sprawy: SZP/380/19/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 pakietów (zadań). Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2.1. do numeru 2.14., czyli w formularzach asortymentowo - cenowych: PAKIET I Igły i zestawy anestezjologiczne (Załącznik Nr 2.1.) PAKIET II Elektrody do diatermii VIO 300 S oraz 200 S (Załącznik Nr 2.2.) PAKIET III Akcesoria do spirometru Pneumo RS 220 V (Załącznik Nr 2.3.) PAKIET IV Papiery termiczne do aparatów EKG i KTG (Załącznik Nr 2.4.) PAKIET V Papier termoczuły do Videoprinterów USG (Załącznik Nr 2.5.) PAKIET VI Cewniki silikonowe dwukanałowe (Załącznik Nr 2.6.) PAKIET VII Specjalistyczny sprzęt medyczny do platformy energetycznej (Lancetronu) Force Triad (Załącznik Nr 2.7.) PAKIET VIII Dreny do pompy jednorolkowej (Załącznik Nr 2.8.) PAKIET IX Żele (Załącznik Nr 2.9.) PAKIET X Nakłuwacze igłowe (Załącznik Nr 2.10.) PAKIET XI Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych (Załącznik Nr 2.11.) PAKIET XII Zamknięty system dostępu naczyniowego (Załącznik Nr 2.12.) Pakiet XIII Pojemniki z tworzywa sztucznego na zużyty sprzęt medyczny (Załącznik Nr 2.13.) Pakiet XIV Pojemniki z tworzywa sztucznego do autoklawów (Załącznik Nr 2.14.) Szacowana wielkość zamówienia powyżej 70 tys.euro Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut: a)Pakiety od I do XII z dopiskiem Apteka Szpitalna, b)Pakiety XIII oraz XIV z dopiskiem Magazyn, 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to siedem dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub Kierownik Magazynu lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej za pomocą faksu lub drogą mailową. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w każdym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 8.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej lub Magazynu i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres niezmienności cen
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cm-lancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach