Przetargi.pl
Dostawa mebli do Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AL-11/16

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2016-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli do Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AL-11/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia meblowego w podziale na nw. części zamówienia: a)Część 1 - Dostawa mebli biurowych b)Część 2 - Dostawa krzeseł i foteli biurowych Wykonawca może złożyć oferty częściowe, tj. na jedną część, bądź na całość przedmiotu zamówienia. Każdą część zamówienia należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia, a wszelkie zapisy SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowe. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Opis Techniczny Mebli wraz z Specyfikacją/Rozdzielnikiem Asortymentową/ym - odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia. - wzór umowy - złącznik nr 7 do SIWZ. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz spełniający wszystkie wymogi określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. Oferowany towar musi spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). Przywołane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów, modele mebli, nazwy własne, marki, znaki towarowe itp. są doprecyzowaniem szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towarów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ust. 1-3 art. 30 ustawy PZP. Miejsce realizacji zamówienia: Część 1 - Dostawa mebli biurowych: Jednostki UDT - 18 Oddziałów terenowych UDT (OUDT), Dział Urządzeń Ciśnieniowych w Puławach, Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu (CLDT) oraz Centrala UDT w Warszawie - adresy jednostek znajdują się w załączniku nr 3 do umowy. Część 2 - Dostawa krzeseł i foteli biurowych Jednostki UDT - 15 Oddziałów terenowych UDT (OUDT), Dział Urządzeń Ciśnieniowych w Puławach, Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu (CLDT) oraz Centrala UDT w Warszawie - adresy jednostek znajdują się w załączniku nr 3 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium - Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium, w podziale na nw. części przedmiotu zamówienia, w wysokości: Część 1 - Dostawa mebli biurowych - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Część 2 - Dostawa krzeseł i foteli biurowych - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu - wadium należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 Bank Gospodarstwa Krajowego, tytuł przelewu: Część 1 - Dostawa mebli biurowych - Wadium - Dostawa mebli biurowych Część 2 - Dostawa krzeseł i foteli biurowych - Wadium - Dostawa krzeseł i foteli biurowych W przypadku złożenia oferty na dwie części postępowania należy wpłacić kwotę odpowiadającą wartości wadium dla części 1 oraz część 2 zamówienia, tj. 10 000,00 zł, tytuł przelewu: Wadium - Dostawa wyposażenia biurowego Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert (patrz pkt XII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pok.2 KANCELARIA UDT, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wpłatę pełnej kwoty wadium. UWAGA !!! Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. !!! UWAGA!!!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt. 3 lit. g) oraz h). 3. Informacje ogólne: a)Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. b)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. c)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. e) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 3 lit. b), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. f) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. h) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; i) W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas > Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku> Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach