Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie ogłasza przetarg
- Adres: 14500 Braniewo, ul. Moniuszki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 556 208 361 , fax. 556 208 362
- Data zamieszczenia: 2016-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
ul. Moniuszki 13
14500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 556 208 361, fax. 556 208 362
REGON: 28024206800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego(w tym mleka modyfikowanego) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego w tym mleka modyfikowanego 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jedno pełne zadanie. Opis części zamówienia w podziale na zadania: 1.2.1. Zadanie 1: Materiały opatrunkowe 1.2.2. Zadanie 2: Materiały opatrunkowe stosowane w profilaktyce i leczeniu odleżyn oraz trudno gojących się ran 1.2.3. Zadanie 3: Pieluchomajtki 1.2.4. Zadanie 4: Środki myjąco - dezynfekcyjne do narzędzi 1.2.5. Zadanie 5: Środki dezynfekcyjne do powierzchni 1.2.6. Zadanie 6: Środki myjąco -dezynfekcyjne do odkażania rąk, skóry i błon śluzowych 1.2.7. Zadanie 7: Rękawice 1.2.8. Zadanie 8: Nici chirurgiczne. 1.2.9. Zadanie 9: Nici chirurgiczne typu AMIFIL M, PETERGLYD 1.2.10. Zadanie 10: Preparaty do żywienia dojelitowego 1.2.11. Zadanie 11: Mleko modyfikowane 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy stanowiący również załącznik do umowy. 1.4. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Dotyczy zadania 1:Warunki: 2.1.1. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów medycznych stanowiących przedmiot oferty pod postacią Raportu z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji, wykonanej z określoną częstotliwością zgodnie z PN - EN ISO 17665-1 dla wyrobów sterylizowanych parą wodną 2.2. Dotyczy zadania 4,5.6:Warunki: 2.2.1. Wymagane Karty charakterystyki powinny: 2.2.1.1. zawierać jednoznaczne i zwięzłe stwierdzenia napisane językiem prostym i zrozumiałym, 2.2.1.2. zawierać 16 obowiązkowych punktów zgodnie z rozporządzeniem. 2.3. Dotyczy zadania 10,11:Warunki: 2.3.1. Jeżeli po ogłoszeniu niniejszego postępowania przetargowego zostanie wstrzymana produkcja preparatu lub zostanie on wycofany z obrotu, Wykonawca winien przed złożeniem oferty zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z prośbą o ustosunkowanie się do sprawy, 2.4. Dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia Wykonawca winien realizować na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Braniewie przy ulicy Moniuszki 13 ( Apteka). 2.5. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 SIWZ lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy” 2.6. Dopuszcza się inne opakowania niż zostały określone w formularzach cenowych pod warunkiem odpowiedniego ich przeliczenia do potrzeb Zamawiającego Wykonawca winien powiadamiać Zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1/2024 - Dostawa opatrunków, opatrunków specjalistycznych i artykułów sanitarnych
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych do apteki szpitalnej.
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2023-12-03 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2023-10-08 - Dostawa zestawów opatrunkowych i akcesoriów do podciśnieniowej terapii leczenia ran wraz z użyczeniem 15 sztuk kompatybilnych urządzeń dla WSZ w Elblągu na okres 12 miesięcy.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2022-11-11 - Dostawa leków, środków farmaceutycznych oraz opatrunków i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.
Dodano: 2022-11-07 - Materiały opatrunkowe
Dodano: 2022-10-27 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2022-10-03 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i medycznych do Giżyckiej Ochrony Zdrowia Sp. z o. o.
Dodano: 2021-09-21