Biuro Rzecznika Praw Dziecka ogłasza przetarg
- Adres: 00-450 Warszawa, ul. Przemysłowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5836600 , fax. 22 5836696
- Data zamieszczenia: 2018-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Rzecznika Praw Dziecka
ul. Przemysłowa 30/32
00-450 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5836600, fax. 22 5836696
REGON: 016387630 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brpd.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa łącznie 18 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych z podziałem na dwie opisane poniżej części. Zamówienie obejmuje naniesienie projektów graficznych, logo oraz innych oznaczeń na zamawianych materiałach informacyjno-promocyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego i według wizualizacji przedstawionej dla każdej pozycji asortymentowej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej SOPZ. Zamówienie obejmuje dostarczenie zamawianych materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego. Sposób pakowania i opisu zamawianych materiałów określa SOPZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie następujące części. 1) Część I pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa I” Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 9 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. Brelok stojak-czyścik – 3 000 szt., 2. Brelok maskotka – 5 000 szt., 3. Brelok odblaskowy – 5 000 szt., 4. Gwizdek – 10 000 szt., 5. Koszulka RIS – 1 000 szt., 6. Kubek ceramiczny RIS – 2 000 szt., 7. Latarka brelok – 2 000 szt., 8. Linijka z kalkulatorem – 3 000 szt., 9. Torba bawełniana RIS – 1 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I. 2) Część II pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II” Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 9 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno promocyjnych: 1. Magnes RIS – 10 000 szt., 2. Magnes RPD – 10 000 szt., 3. Notes kartonowy z długopisem – 2 000 szt., 4. Notes z długopisem na smyczy – 5 000 szt., 5. Ołówek z zabawną główką – 10 000 szt., 6. Pendrive twister – 1 000 szt., 7. Piórnik – 2 000 szt., 8. Słuchawki z podstawką – 1 000 szt., 9. Zestaw kredki i kolorowanki – 2 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od opisania przedmiotowego kryterium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oferta sporządzona na formularzu ofertowym zawierającą wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) próbki oferowanych w ramach danej części zamówienia pozycji asortymentowych, zgodnie z rozdz. III SIWZ. Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia musi oznakować próbki informacją, której części zamówienia dotyczą.Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert – kryterium jakość 40%. Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą próbkę wraz z nadrukiem - po 1 sztuce dla każdej pozycji asortymentowej w ramach części zamówienia. Próbki składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak złożenia próbek na dzień składania ofert, bądź złożenia próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2024
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa namiotów promocyjnych
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2024
Dodano: 2024-01-22 - Dostawę artykułów promocyjnych (ERASMUS)
Dodano: 2024-01-14 - „Zakup gadżetów reklamowych” (8 Części)
Dodano: 2023-12-01 - Wykonanie materiałów promocyjnych oznakowanych logotypem Budżetu Obywatelskiego i Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2023-11-23 - Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno – wystawienniczych.
Dodano: 2023-11-13 - „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych”
Dodano: 2023-11-09 - Zakup gadżetów na konferencję IGF PL
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa materiałów promocyjnych z logo CBA.
Dodano: 2023-10-23