Dostawa materiałów biurowych oraz papieru.


Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2010-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę głównąPobierz ofertę w pliku pdf

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych oraz papieru.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb WUP: 1.Bloczek samoprzylepny 38mm x51 mm 1200 szt. 2.Bloczek samoprzylepny 76 mm x76 mm 600 szt. 3.Bloczek samoprzylepny 76 mm x127 mm 300 szt. 4.Blok makulaturowy A5 50 szt. 5.Blok makulaturowy A4 20 szt. 6.Blok do flipchartu A1 5 szt. 7.Cienkopis o grubości linii 0,4 mm 100 szt. 8.Cienkopis do płyt CD czarny o gr. linii 0,4 mm 30 szt. 9.Długopis automatyczny z wymiennym wkładem 250 szt. 10.Wkład do długopisu szczegółowo opisanego w poz. 9 250 szt. 11.Długopis żelowy z wymiennym wkładem 200 szt. 12.Wkład do długopisu z poz. 11 200 szt. 13.Długopis jednorazowy typu BIC 150 szt. 14.Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem 5 szt. 15.Dziurkacz 20 szt. 16.Taśmy do drukarek etykiet o wym. 12mm x7m, 5 szt. 17.Etykiety adresowe o wym. 105x74 mm 10 opak. 18.Folia do faksu typu Panasonic KX-FP343PD 5 szt. 19.Folia do faksu typu Panasonic KX-FC243 2 szt. 20.Grzbiety do bindowania 8 mm 2 opak. 21.Grzbiety do bindowania 12 mm 2 opak. 22.Gumka kombinowana 100 szt. 23.Kalkulator 10 szt. 24.Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22g nietoksyczny 30 szt. 25.Klej w tubce o wadze nie mniejszej niż 50 ml 30 szt. 26.Klip do papieru 19 mm 600 szt. 27.Klip do papieru 32 mm 600 szt. 28.Koperta C6 biała samoprzylepna 20 opak. 29.Koperta C5 biała samoprzylepna 50 opak. 30.Korektor w płynie ekologiczny z gąbką 48 szt. 31.Korektor w piórze z metalową końcówką o pojemności min. 9 ml 10 szt. 32.Korektor w taśmie z kasetą wymienną 50 szt. 33.Wkład do korektora jak w poz. 31 50 szt. 34.Kostka biurowa kolor 8,5x8,5 mm 50 szt. 35.Koszulki A4 groszek wykonane z folii PP 700 opak. 36.Linijka plastikowa 20 cm 20 szt. 37.Linijka plastikowa 30 cm 20 szt. 38.Marker do tablic suchościeralnych z okrągłą końcówką - 80 szt. 39.Marker zwykły, wszystkie kolory z okrągłą końcówką 60 szt. 40.Masa mocująca w opakowaniu po 35g 2 opak. 41.Naboje atramentowe typu Watterman ( długie ) 20 opak. 42.Naboje atramentowe typu Parker 20 opak. 43.Mechanizm skoroszytowy 2 opak. 44.Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali, gumowy uchwyt 20 cm 50szt. 45.Ofertówka 1250 szt. 46.Okładki do bindowania przeźroczyste przód 5opak. 47.Okładki do bindowania tył karton twardy jednostronnie kolorowy 5opak. 48.Ołówek z gumką HB 360szt. 49.Papier do faksu 210x30 mm 3opak. 50.Pióro kulkowe czarne o grubości linii 0,2 mm 50szt. 51.Przekładki do segregatorów z kolorowego polipropylenu formatu A4, 50opak. 52.Przybornik na biurko - walec dymny z przegródkami 50szt. 53.Pudełko archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm, 300szt. 54.Pudło archiwizacyjne z tektury bezkwasowej 150szt. 55.Pinezki kolorowe 10opak. 56.Segregator A4/70-75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 100szt. 57.Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym 50szt. 58.Spinacze okrągłe 28 mm 100opak. 59.Spinacze plikowe 20opak. 60.Spinacze krzyżowe 10opak. 61.Szuflada na dokumenty na biurko - dymna - pozioma 48szt. 62.Szuflada na dokumenty na biurko - pionowa PCV 10szt. 63.Taśma klejąca 18mm x 10mm 10opak. 64.Taśma klejąca 24mm x 20mm 10opak. 65.Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek 50szt. 66.Teczka wiązana kartonowa A4 biała 1000szt. 67.Teczka z gumką kolorowa A4 500szt. 68.Teczka skrzydłowa na rzep 48szt. 69.Teczka zawieszkowa biała kartonowa 500szt. 70.Teczka zawieszana kolorowa-niebieska z etykietą 100szt. 71.Temperówka pojedyncza metalowa 50szt. 72.Zakreślacz ze ściętą końcówką 120szt. 73.Zszywacz o metalowej konstrukcji 25szt. 74.Zszywki do zszywaczy 24/6 400opak. 75.Kalendarz biurkowy-terminarz leżący na rok 2011 10szt. 76.Kalendarz biurkowy-terminarz stojący na rok 2011 230szt. 2. Część II - dostawa papieru dla potrzeb WUP: 1.Papier kserograficzny A4 80g 2000 ryz 2.Papier Laser Photo błyszczący, dwustronny A4 2 op. 3. Część III - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu systemowego PO KL pt. Program monitorowania regionalnego rynku pracy: 1.Długopis z systemem przyciskowym 5szt. 2.Klip do papieru 32 mm 1opak.. 3.Koszulki A4 przezroczyste 4 opak. 4.Marker do płyt CD wodoodporny 2szt. 5.Papier kserograficzny A4 80 g 10 ryz 6.Pinezki do tablicy korkowej 1opak. 7.Pióro kulkowe czarne i niebieskie o grub. linii 0,5 mm 8szt. 8.Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym 5szt. 9.Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 5szt. 10.Zakładki indeksujące, do zaznaczania stron w dokumentach 1opak. 11.Zakreślacze kolorowe ze ściętą końcówką 8szt. 12.Zszywki do zszywaczy 24/6 min 40 kartek . 5opak. 4. Część IV - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu systemowego PO KL pt. Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim: 1.Długopis żelowy z wymiennym wkładem 3szt. 2.Długopis 5szt. 3.Dziurkacz z ogranicznikiem formatu 1szt. 4.Etykiety samoprzylepne o wym. 70x30 1opak. 5.Folia do bindowania 0,2 mm bezbarwna 1opak. 6.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 10 mm 1opak. 7.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 12 mm 1opak. 8.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 25 mm 1opak. 9.Kalkulator 2szt. 10.Karton do bindowania 1opak. 11.Koperty C5, białe, samoprzylepne (bez paska), 80g/m2 1opak. 12.Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP 3opak. 13.Marker do płyt CD/DVD czarny 1szt. 14.Marker do tablic suchościeralnych, wymienny wkład 1opak. 15.Nożyczki biurowe proste stal nierdzewna 21 cm 1szt. 16.Ołówek zwykły z gumką HB 2 5szt. 17.Pinezki kołeczki kolorowe do tablic korkowych 1opak. 18.Rozszywacz 3szt. 19.Segregator A4/75 mm kolor z mechanizmem dźwigniowym 5szt. 20.Spinacze okrągłe 28 mm 1opak. 21.Spinacze plikowe 50 mm 1opak. 22.Taśma klejąca 18mm*30m 2szt. 23.Teczka do podpisu 2szt. 24.Temperówka metalowa 2szt. 25.Tusz do stempli gumowych - czerwony 1szt. 26.Zakreślacze ze ściętą końcówką 1opak. 27.Zszywacz nożycowy min. 40 kartek na zszywki 24/ 6, 24/ 8 1szt. 28.Zszywki o wymiarach 23/6 5opak. 5. Część V - dostawa papieru dla potrzeb projektu systemowego PO KL pt. Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim: Papier kserograficzny dostarczony przez Wykonawcę: 1) kolor biały, 2) pozwalający na wydruki z urządzeń typu: - drukarki atramentowe, - drukarki laserowe, - faksy, - kserokopiarki. 1.Papier kserograficzny A4 (gramatura 80 g/m2) o białości nie mniejszej niż CIE 146 pakowany w ryzach po 500 arkuszy 20 ryz 6. Część VI - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu konkursowego PO KL pt. Kompetencje na miarę potrzeb: 1.Atrament do piór wiecznych, niebieski min. 57 ml 5szt. 2.Automatyczny numerator 1szt. 3.Bloczek samoprzylepny 38mmx51mm 10opak. 4.Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm 20opak. 5.Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm 2opak. 6.Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm 1opak. 7.Kostka biurowa biała, wymiary 75mm x 75 mm 20szt. 8.Blok papierowy do flipchartów gładki 40 kartek 5szt. 9.Bloki biurowe w kratkę, 100 kartek, Format A4 10szt. 10.Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czarnym; 5szt. 11.Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czerwony; 5szt. 12.Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem niebieskim; 20szt. 13.Datownik automatyczny wysokość cyfr/liter 4 mm 1szt. 14.Długopis żelowy z wymiennym wkładem czarnym; 5szt. 15.Długopis żelowy z wymiennym wkładem czerwonym; 5szt. 16.Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieskim; gumowy uchwyt; 20szt. 17.Długopis, czarny, obrotowy mechanizm wysuwania wkładu 5szt. 18.Dziurkacz z ogranicznikiem formatu 5szt. 19.Etykiety samoprzylepne o wym. 70x30 2opak. 20.FlipChart, pozwalający na pisanie pisakami, tablica łatwościeralna 1szt. 21.Okładka do bindowania przeźroczysta przód 4opak. 22.Grafity do ołówków automatycznych, grubość wkładu 0,5 mm, HB 20opak. 23.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 10 mm 2opak. 24.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 12 mm 2opak. 25.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 25 mm 2opak. 26.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 8 mm 2opak. 27.Gumka mała (miękka) do stosowania na papierze 10szt. 28.Kalendarz książkowy na rok 2011 A4 tygodniowy 5szt. 29.Kalkulator 5szt. 30.Kartki - wkład 5 kolorowy, wymiary 85 mm x 85 mm 20opak. 31.Karton do bindowania Chromolux 250g A4 - czarny 2opak. 32.Karton do bindowania Chromolux 250g A4 - niebieski 2opak. 33.Karty wizytowe do wizytownika, dwustronne] 10opak. 34.Kieszeń samoprzylepna na płyty CD 5opak. 35.Klej w sztyfcie pojemność 8g 2szt. 36.Klipy biurowe, 25 mm 5 opak. 37.Klipy biurowe, 32 mm 5 opak. 38.Klipy biurowe, 41 mm 5 opak. 39.Kolorowe magnesy do tablic magnetycznych, średnica 28 mm 2opak. 40.Kołonotatnik, A4, 90 kartek, 80g/m2, kratka 20szt. 41.Kołonotatnik, A5 80 kartek, 80g/m2, kratka 20szt. 42.Koperty C5, białe, samoprzylepne (bez paska), 80g/m2 10opak. 43.Korektor w długopisie; szybkoschnący 2szt. 44.Kostka biurowa kolor 8,5x8,5 mm 20szt. 45.Kosz na papier 12 l 5szt. 46.Koszulki A4 na wizytówki; przezroczyste, 20 wizytówek 10szt. 47.Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP 70opak. 48.Linijka 30 cm, polistyren 10szt. 49.Marker do płyt CD/DVD czarny 5szt. 50.Marker do tablic sucho ścieralnych, wymienny wkład 4opak. 51.Notes (kartki) w pojemniku plastikowym 5szt. 52.Nożyczki biurowe proste stal nierdzewna 21 cm 5szt. 53.Ofertówka A4 100szt. 54.Ołówek automatyczny z wkładem 0.5 mm 10szt. 55.Ołówek zwykły z gumką HB 2 20szt. 56.Pinezki kołeczki kolorowe do tablic korkowych 1opak. 57.Pióro wieczne, czarne 5szt. 58.Planer tygodniowy 1szt. 59.Poduszka do stempli czarny (160X90mm) 4szt. 60.Przekładka kartonowa 1/3 A4 5opak. 61.Przybornik na karteczki 5szt. 62.Przybornik na wizytówki 5szt. 63.Przybornik stojący duży 5szt. 64.Przybornik stojący mały 5szt. 65.Przybornik stojący na dokumenty 5szt. 66.Przybornik z przegr., kart. i miejscem na taśmę 5szt. 67.Przybornik z przegrodami na biurko 5szt. 68.Pudło archiwizacyjne zbiorcze kartonowe A4; 40szt. 69.Pudło do archiwizacji dokumentów kartonowe A4 200szt. 70.Rozszywacz 6szt. 71.Różnokolorowe breloczki do kluczy, z wymienną etykietą 20szt. 72.Segregator A4/75 mm kolor z mechanizmem dźwigniowym 200szt. 73.Spinacze krzyżowe 5opak. 74.Spinacze okrągłe 28 mm 5opak. 75.Spinacze plikowe 50 mm 5 opak. 76.Stojak do kopert - metalowy 5szt. 77.Stojak na 16 płyt CD/DVD 5szt. 78.Stojak na książki 5szt. 79.Sznurek do archiwizacji - dratwa - waga 10 dag 5szt. 80.Tablica suchościerna, wym. 1200 mm x 900 mm 1szt. 81.Taśma klejąca 18mm*30m 3szt. 82.Teczka do podpisu 4szt. 83.Teczka harmonijkowa 20szt. 84.Teczka na rzep A4 10 szt. 85.Teczka z gumką A4 30 szt. 86.Temperówka metalowa 5szt. 87.Tusz do stempli gumowych - czarny 2szt. 88.Tusz do stempli gumowych - czerwony 3szt. 89.Wizytownik obrotowy, pojemność 400 sztuk 5szt. 90.Wkłady do długopisów 10szt. 91.Wkłady do długopisów 10szt. 92.Zakładki indeksujące w bloczkach pakowane po 4 kolory x 50 kartek 10opak. 93.Zakreślacz 5opak. 94.Zakreślacz z 50 zakładkami 30szt. 95.Zakreślacze ze ściętą końcówką 10opak. 96.Zestaw 3 szuflad 5szt. 97.Zestaw 3 szuflad na ścianę 5szt. 98.Zszywacz nożycowy 10szt. 99.Zszywacz zszywający min 100 kartek 1szt. 100.Zszywki o wymiarach 23/10 5 opak. 101.Zszywki o wymiarach 23/13 5opak. 102.Zszywki o wymiarach 23/6 5opak. 7. Część VII - dostawa papieru dla potrzeb projektu konkursowego PO KL pt. Kompetencje na miarę potrzeb: Papier kserograficzny dostarczany przez Wykonawcę: 1) kolor biały, kolor morski, kolor zielony, kolor żółty 2) pozwalający na wydruk z urządzeń typu: - drukarki atramentowej - drukarki laserowej - faksy - kserokopiarki Lp. Asortyment Ilość Szt. Op./ ryzy 1.Papier kolorowy, morski, ryza po 500 szt. Format A4, 80 g/m4 2 ryzy 2.Papier kolorowy, zielony, ryza po 500 szt. 80 g/m3 2 ryzy 3.Papier kolorowy, zółty, ryza po 500 szt. 2 ryzy 4.Papier kserograficzny Format A4 (gramatura 80 g/m2) 100 ryz 5.Papier kserograficzny, profesjonalny kolorowy wydruk o fotograficznej jakości 10 ryz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Podobne ogłoszenia o przetargach

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę głównąPobierz ofertę w pliku pdf