Przetargi.pl
Dostawa laptopów dla Instytutu Organizacji i Zarządzania Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej

Wydział Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 320 35 04, 320 33 28 , fax. 0-71 320 42 95, 320 38 84
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej
    Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 320 35 04, 320 33 28, fax. 0-71 320 42 95, 320 38 84
    REGON: 00000161433000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laptopów dla Instytutu Organizacji i Zarządzania Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Laptopy w liczbie 7 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302132007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest zobowiązany wnosić wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Sadowego lub ewidencji gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny z zał. nr 1. 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy załączyć kopie umowy. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej lub konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi spełniać warunki, o których mowa w pkt IV.4 SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ) odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę kalkulację cenową - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zaakceptowany (parafowany przez Wykonawcę) projekt umowy stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ. 6. Sporządzoną przez Wykonawcę specyfikacją techniczną oferowanych urządzeń, wskazująca nazwę producenta każdego urządzenia i podzespołu, sporządzonego na podstawie załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach