Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu identyfikacji pojemników i worków w pojazdach należących do PGKiM Sp. z o.o. w Obornikach

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Lipowa 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2961206 , fax. 061 2961126
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o.
    ul. Lipowa 19 19
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2961206, fax. 061 2961126
    REGON: 63021861300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu identyfikacji pojemników i worków w pojazdach należących do PGKiM Sp. z o.o. w Obornikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja i wdrożenie systemu identyfikacji pojemników i worków w pojazdach należących do PGKiM Sp. z o.o. w Obornikach 1. Pojęcia. Moduł Kontrolujący Systemu Identyfikacji (MKSI) - oprogramowanie Zamawiającego służące do zarządzania danymi pozyskiwanymi z systemów monitoringu Wykonawcy, opartych o system nawigacji GPS, system radiowej identyfikacji pojemników i kontenerów, system ważenia i system rejestratorów kodów kreskowych (dalej jako Systemy Identyfikacji), umieszczonych na pojazdach używanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia. MGO - należy przez to rozumieć miejsca gromadzenia odpadów komunalnych (w tym zbieranych w sposób selektywny), w których umieszczone zostały pojemniki oraz kontenery na odpady oraz przy których pozostawiane będą odpady problemowe. Dane o MGO - należy przez to rozumieć: - adresy poszczególnych MGO, - unikalne identyfikatory klientów (właścicieli nieruchomości), - kody transponderów RFID zamontowanych na pojemnikach, - częstotliwości odbioru odpadów, - ilości, pojemności i przeznaczenie pojemników znajdujących się w MGO, - współrzędne geograficzne każdego zinwentaryzowanego pojemnika. RFID - system radiowej identyfikacji pojemników i kontenerów. System ten poprzez zainstalowane na nich transpondery oraz terminal/komputer pokładowy pojazdów Wykonawcy i MKSI umożliwia identyfikację nieruchomości i właściciela pojemnika i kontenera przypisanego do danej nieruchomości oraz rodzaj wytwarzanych odpadów na tej nieruchomości. Transponder (chip, znacznik RFID) - elektroniczne urządzenie bezprzewodowej transmisji sygnałów, pozwalające operatorom MKSI na monitorowanie pracy Wykonawcy, śledzenie obiegu pojemników i kontenerów, oraz ich zawartości, a także ułatwiające rozliczenia za usługi Wykonawcy. 2. Doposażenie i przyporządkowanie do odpowiednich posesji pojemników. 2.1. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: 2.1.1. Transpondery RFID w obudowie przeznaczonej do instalacji w gnieździe chipowym pojemników w tworzywa sztucznego, zgodne z normą RAL 951/1 2.1.1.1. Transpondery powinny być tylko do odczytu i pracować w częstotliwości radiowej 134,2 kHz 2.1.1.2. Szacowana ilość transponderów: 2.1.1.2.1. Na pojemniki plastikowe 120 litrów - 3560 szt. 2.1.1.2.2. Na pojemniki plastikowe 240 litrów - 780 szt. 2.1.1.2.3. Na pojemniki plastikowe 1100 litrów - 580 szt. 2.2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: 2.2.1. Transpondery RFID w specjalnej obudowie przeznaczonej do instalacji na korpusie pojemników metalowych oraz na kosze do odpadów plastikowych i dzwony na odpady szklane. Obudowa musi ekranować zainstalowany w niej transponder i zapewniać odpowiednią odległość odczytu. 2.2.1.1. Transpondery powinny być tylko do odczytu i pracować w częstotliwości radiowej 134,2 kHz 2.2.1.2. Szacowana ilość transponderów: 2.2.1.2.1. Na pojemniki metalowe 110 litrów - 1700 szt. 2.2.1.2.2. Na pojemniki metalowe 1100 litrów oraz kontenery - 100 szt. 2.2.1.2.3. Na kosze na odpady plastikowe - 180 szt. 2.2.1.2.4. Na dzwony na odpady szklane - 90 szt. 2.3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć transpondery RFID wymienione w p. 2.1. oraz 2.2 w terminie 2 tygodni od podpisania umowy z Zamawiającym. 2.4. Parametry transponderów: 2.4.1. Częstotliwość 134,2kHz 2.4.2. Zakres temperatury pracy: -40C do +85 C 2.4.3. Stopień ochrony przed wilgocią IP67 2.4.4. Obudowa odporna na działanie olejów, etanolu, benzyny, oleju napędowego itp. 3. Montaż transponderów RFID wraz z parowaniem oraz oprogramowania. 3.1. Montaż transponderów RFID na pojemniki oraz ich inwentaryzacje (parowanie) zostanie wykonany przez pracowników Zamawiającego po odpowiednim ich przeszkoleniu przez Wykonawcę. 3.2. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia pierwszego montażu i parowania min. 200 pojemników plastikowych oraz min. 200 pojemników metalowych i selektywnej zbiórki. 3.3. Wykonawca Powinien również zapewnić przejęcie danych od Zamawiającego oraz wczytanie ich do własnego systemu, który zostanie przekazany do użytkowania przez Wykonawcę. 3.4. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy wersję hostingową oprogramowania na zasadach licencji do obsługi systemu identyfikacji przez Zamawiającego na dwa stanowiska komputerowe. Zobowiązuje się do utrzymania i prowadzenia serwera danych i jest odpowiedzialny za zabezpieczanie i tworzenie kopii danych. 3.5. Wykonawca musi uwzględnić w ofercie zakup jednego narzędzia do inwentaryzacji (parowania) przez Zamawiającego oraz wynajem dwóch narzędzi do inwentaryzacji pojemników na okres 21 dni każdy. 4. Ręczne terminale danych służące do inwentaryzacji transponderów RFID w terenie: 4.1. Przenośny terminal ma służyć do przypisywania transponderów RFID do pojemników rozstawionych w terenie powiązując je jednocześnie z MGO. 4.2. Terminal musi spełniać następujące warunki: 4.2.1. Integrować się z oprogramowaniem Zamawiającego i umożliwiać synchronizację bazy danych przez sieć GSM z wykorzystaniem wbudowanego modemu. 4.2.2. Urządzenie musi posiadać pamięć oraz inne zasoby sprzętowe pozwalające na sprawną pracę offline bez stałego połączenia z siecią GSM gdy baza danych w urządzeniu zawiera co najmniej 100 000 pojemników wraz z informacjami o ich typie oraz MGO 4.2.3. Ręcznie wprowadzać w terenie nowe MGO 4.2.4. Rejestrować współrzędne geograficzne dla każdej wykonanej operacji przypisania przy pomocy wbudowanego modułu GPS 4.2.5. Posiadać klawiaturę fizyczną alfanumeryczną oraz wbudowany czytnik RFID umożliwiający odczyt transponderów dostarczanych w ramach przedmiotu zamówienia. 4.2.6. Wytrzymuje wielokrotne upadki na gładki beton z wysokości co najmniej 1.5m 4.2.7. Odporność co najmniej: IP65, IEC 60529 4.2.8. Temperatura pracy: od -20C do +50C 5. Oprogramowanie do zarządzania i monitorowania flotą pojazdów: 5.1. Oprogramowanie powinno zapewniać integrację z mapami cyfrowymi, systemem GPS, komputerami pokładowymi w pojazdach. 5.2. Oprogramowanie powinno umożliwiać optymalizację tras (z możliwością wyboru rodzaju trasy tj. najkrótsza, najszybsza, najtańsza), 5.3. Oprogramowanie do monitoringu musi zapewniać bieżący podgląd danych oraz umożliwiać archiwizację danych przez nieograniczony okres czasu. 5.4. Funkcjonalności jakie musi zapewnić system: 5.4.1. lokalizacja pojazdów, 5.4.2. historia przebytej trasy, 5.4.3. zliczanie przebytej drogi, 5.4.4. optymalizacja tras (z możliwością wyboru rodzaju trasy tj. najkrótsza, najszybsza, najtańsza), 5.4.5. zliczanie czasów jazdy i postojów, 5.4.6. wizualizacja i raportowania czujników podłączonych do urządzenia, 5.4.7. ekspozycja na mapie cyfrowej aktualnego położenia pojazdu w terenie, 5.4.8. wizualizacja zmian pozycji pojazdu, kierunku przemieszczania oraz jego prędkości, 5.4.9. informacja o bieżącym stanie pracy silnika, 5.4.10. możliwość obserwacji na mapie, jednocześnie wszystkich pojazdów Zamawiającego wyposażonych w urządzenia systemu GPS, 5.4.11. graficzne ślady tras pojazdu za dowolny okres, 5.4.12. czasy przejazdów, przebyte odległości oraz miejsca i czasy postojów, 5.4.13. sumaryczny czas pracy pojazdów oraz kierowców, identyfikowanych w systemie GPS, 5.4.14. łączny czas pracy i ilość załączeń urządzeń (np. pompa, silnik), 5.4.15. skalowanie mapy dla wybranego obszaru (funkcja zoom), 5.4.16. wprowadzanie na mapie zmian wskazanych przez Zamawiającego, 5.4.17. śledzenie tych samych lub różnych, chwilowych parametrów pojazdów, na wielu stanowiskach w tym samym czasie z wykorzystaniem interfejsu graficznego i z funkcjonalnością zdefiniowaną oddzielnie dla każdego operatora, 5.4.18. możliwość nieprzerwanej rejestracji danych eksploatacyjnych pojazdu w przypadku zaniku sygnału GPS, 5.4.19. możliwość zlokalizowania wskazanego pojazdu w dowolnej chwili (zgodnie z założonym interwałem czasowym i poprzez zapytanie o pozycję), 5.4.20. możliwość kreślenia na mapie przebytej trasy (wraz z miejscami postoju) przez poszczególne pojazdy, 5.4.21. przedstawianie historii przebytej trasy w formie tabelarycznej oraz graficznej, 5.4.22. tabelaryczne zestawienie informacji o czasie pracy poszczególnych pojazdów, ilości przejechanych kilometrów, czasie pracy urządzenia dodatkowego, 5.4.23. przesyłanie w czasie rzeczywistym danych o lokalizacji pojazdu i stanie czujników do wyznaczonych stanowisk komputerowych Zamawiającego zgodnie z założonym interwałem czasowym lub po zaistnieniu określonego zdarzenia, 5.4.24. archiwizację danych przez okres minimum 1 rok, 5.4.25. wprowadzania danych kontrahentów, posesji, obszaru (gmina), informacji o umowach (czasie trwania) i wynikających z nich wywozach jednorazowych i cyklicznych, 5.4.26. projektowanie harmonogramów dla zleceń cyklicznych 5.4.27. przydzielanie zleceń dla poszczególnych brygad i pojazdów - po przydziale wydruk polecenia wywozu lub trasówki, 5.5. Wykonawca powinien udostępnić dokumentację dotyczącą interfejsów integracyjnych tak, aby w przyszłości Zamawiający mógł go wykorzystać do integracji z innymi systemami. Wymaganą technologią integracji są tzw. Webserwisy (Web Services) z komunikatami XML. Interfejs musi umożliwiać: 5.5.1. wprowadzanie/edycję zleceń do systemu dyspozytorskiego, 5.5.2. przydzielanie zleceń do pojazdów i kierowców, 5.5.3. wizualizację zleceń na mapie wspólnie z lokalizacją i stanem pojazdów i maszyn, 5.6. Oprogramowanie musi zapewnić generowanie, przyporządkowanie do odpowiedniej lokalizacji druk etykiet na worki z surowcami wtórnymi. 5.7. Dane z pojazdów muszą być bezpośrednio przekazywane do oprogramowaniu i w odpowiednim protokole dostępne na udostępnionym przez Wykonawcę serwerze do pobrania przez GOAP jako usługa Webservice. 5.8. Oprogramowanie musi być dostarczone w ciągu dwóch tygodni od podpisania umowy, tak by inwentaryzacja pojemników mogła być realizowana na wykupionym oprogramowaniu. 6. Wyposażenie pojazdów w systemy identyfikacji. Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć pojazdy odbierające odpady wskazane przez Zamawiającego w system monitorowania odpadów obejmujący (załącznik nr 1 do II części SIWZ): 6.1. W pojazdach bezpylnych. 6.1.1. Monitoring pojazdu bazujący na GPS - 5 szt. 6.1.2. Czujnik pozwalający określić lokalizację pojazdu podczas uruchamiania zasypu - 5 szt. 6.1.3. Czujnik pozwalający określić lokalizację pojazdu podczas otwierania odwłoka w czasie opróżniania śmieciarki z odpadów - 5 szt. 6.1.4. Wykonawca wyposaży wszystkie pojazdy bezpylne w system identyfikacji RFID pojemników w ilości 5 kpl. oraz urządzenie umożliwiające ręczną rejestrację kodów kreskowych z worków w ilości 3 szt. System musi spełniać następujące warunki: 6.1.4.1. System musi zapewniać identyfikację pojemników za pomocą anten RFID - każdy zainstalowany na zasypie/mechanizmie wywrotu pojemnik powinien być automatycznie identyfikowany przez rejestrację kodu Transpondera zamontowanego na pojemniku. 6.1.4.2. System radiowej identyfikacji pojemników musi pracować w oparciu o identyfikatory pracujące na częstotliwości 134,2 kHz. 6.1.4.3. System musi umożliwiać identyfikację wszystkich pojemników, zarówno plastikowych jak i metalowych. 6.1.4.4. System musi umożliwiać ręczną rejestrację kodów kreskowych z załadowanych worków. Wykonawca powinien określić, w jaki sposób sczytane kody kreskowe będą przekazywane do systemu informatycznego z czytnika ręcznego. 6.1.5. Wykonawca wyposaży wszystkie pojazdy bezpylne w terminale/komputery pokładowe systemu identyfikacji RFID, umożliwiające: 6.1.5.1. Wybranie MGO, na którym realizowana jest usługa. 6.1.5.2. Przypisanie komunikatu (notatki) do konkretnego zidentyfikowanego pojemnika oraz MGO. 6.1.5.3. W przypadku pojazdu bezpylnego, automatyczne ostrzeganie pracowników Wykonawcy, gdy na zasypie został zainstalowany pojemnik, który nie powinien być opróżniany podczas danej trasówki. Ponadto system powinien sygnalizować operatorowi, czy Transponder załadowanego pojemnika został odczytany przez anteny na pojeździe. 6.1.5.4. Instalacje (montaż) systemu RFID na śmieciarki - 5 szt. 6.1.6. Anteny do odczytu transponderów zamontowanych na pojemnikach - 4 szt. na każdym pojeździe bezpyłowym (łącznie na wszystkich pojazdach 20 szt.), w tym: 2 szt. anten zamontowanych na grzebieniu do sczytywania transponderów zainstalowanych w gniazdach chipowych oraz 2 szt. anten zainstalowanych pod grzebieniem do sczytywania transponderów z pojemników metalowych 110 l oraz pojemników 4 kołowych metalowych. 6.2. W pojazdach do zbierania worków z odpadami. 6.2.1. Monitoring pojazdu bazujący na GPS - 3 szt. 6.2.2. Instalacja (montaż) systemu monitoringu - 3 szt. 6.2.3. Profesjonalne urządzenie umożliwiające ręczną rejestrację kodów kreskowych z worków - 3 szt. Wykonawca powinien określić, w jaki sposób sczytane kody kreskowe będą przekazywane do systemu informatycznego z czytnika ręcznego. 6.2.4. Terminale/komputery pokładowe systemu identyfikacji RFID umożliwiające wybranie MGO, na którym realizowana jest usługa - 3 szt. 6.2.5. Urządzenie umożliwiające ręczną rejestrację kodów Transponderów z pojemników i kontenerów o stopniu ochrony przed wilgocią IP65 - 1 szt. 6.3. W pojazdach typu hakowce. 6.3.1. Monitoring pojazdu bazujący na GPS - 2 szt. 6.3.2. Instalacja (montaż) systemu monitoringu - 2 szt. 6.3.3. Urządzenie umożliwiające ręczną rejestrację kodów Transponderów z pojemników i kontenerów o stopniu ochrony przed wilgocią IP65 - 2 szt. 6.3.4. Terminale/komputery pokładowe systemu identyfikacji RFID umożliwiające wybranie MGO, na którym realizowana jest usługa - 2 szt. 7. Wymagania dodatkowe dotyczące systemu identyfikacji RFID pojemników/ kodów kreskowych na worki na pojazdach hakowych/kontenerowych 7.1. Terminal pokładowy o przekątnej co najmniej 7 instalowany w kabinie kierowcy posiadający dotykowy, kolorowy wyświetlacz o rozdzielczości co najmniej 800 x 480 px 7.2. Terminal musi umożliwiać: 7.2.1. Komunikację on-line za pomocą modemu GPRS z serwerem, na którym zainstalowane jest oprogramowanie do obsługi zleceń/trasówek 7.2.2. Odbieranie on-line wygenerowanych w oprogramowaniu do obsługi zleceń/trasówek w postaci listy zleceń na dany dzień 7.2.3. Wyświetlanie zleceń na mapie terminala 7.2.4. Nawigowanie po trasie stworzonej z punktów zleceń 7.2.5. Możliwość oznaczania/zmiany statusu wykonywanego zlecenia. 7.2.6. Możliwość wybrania zlecenia z listy oraz przypisanie do niego notatki. 7.2.7. Wprowadzanie notatek o dowolnej treści do każdego zlecenia 7.2.8. Możliwość wgrania zdefiniowanej wcześniej listy notatek do wyboru. 7.2.9. Każda notatka zdefiniowana przez Zamawiającego musi mieć unikalny identyfikator w postaci dodatniej liczby naturalnej z zakresu 1-999 7.2.10. Wprowadzanie dodatkowych, nowych zleceń z poziomu terminala 7.2.11. Logowanie za pomocą indywidualnego loginu i hasła po uruchomieniu urządzenia 7.2.12. Możliwość wybrania z rozwijanej listy pojazdu, do którego będzie przypisane urządzenie 7.2.13. Możliwość wybrania trasy, jeżeli przypisana została więcej niż 1 trasa na dany dzień dla wybranego pojazdu 8. Wymagania dotyczące automatycznego systemu identyfikacji RFID pojemników oraz ręcznej identyfikacji worków na pojazdach bezpylnych: 8.1. System musi umożliwiać identyfikację wszystkich standardowych pojemników od 110 l do 1100 l pojemności, zarówno plastikowych jak i metalowych. 8.2. Terminal powinien ostrzegać pracowników Wykonawcy, gdy na zasypie został zainstalowany pojemnik, który nie powinien być opróżniany podczas danej trasówki. Ponadto system powinien za pomocą sygnałów dźwiękowych oraz świetlnych (lampki np. czerwona i zielona) jasno sygnalizować, czy transponder załadowanego pojemnika został odczytany przez anteny na pojeździe. 8.3. Wymagania dotyczące terminala pokładowego instalowanego na pojeździe bezpylnym : 8.3.1. Stopień ochrony środowiskowej IP65 lub wyższy, 8.3.2. Urządzenie może posiadać klawiaturę numeryczną z możliwością wprowadzania tekstu (przyciski wielofunkcyjne), 8.3.3. Urządzenie ze względów ergonomicznych może być zamontowane w obrębie pracy ładowacza tj. na odwłoku pojazdu bezpylnego. 8.3.4. Możliwość wgrania bazy danych dla trasówki do 1000 pojemników. 8.3.5. Możliwość przeszukiwania pozycji trasówki po nazwie i adresie poprzez wpisanie z klawiatury ciągu znaków 8.3.6. Sygnalizacja dźwiękowa i wizualna czy dany pojemnik znajduje się na liście. 8.3.7. Interfejs z klawiaturą i wyświetlaczem prezentujący nazwę klienta na trasówce, adres, typ pojemnika oraz komunikaty przypisane do posesji. 8.3.8. Terminal musi umożliwić ręczne wybranie MGO z listy znajdujących się w trasówce, do którego będzie przypisana odpowiednia notatka. 9. System ważenia pojemników na pojazdach bezpylnych. 9.1. Wykonawca wyposaży dwa wyznaczone przez Zamawiającego pojazdy (typu śmieciarka) w legalizowany system wagowy - statyczny, który ma być dostosowany do urządzenia z zasypem tylnym i pozwoli na wykonanie ważenia pojemników. Cena wyposażenia pojazdów w wagi musi uwzględniać dostosowanie zasypu do w/w wag oraz pojazdów. 9.2. System wagowy zainstalowany na urządzeniu zasypowym pojazdu bezpylnego ma być dostosowany do pojemników o objętości od 60 l do 1100 l. Ważenie pojemnika ma odbywać się w czasie procesu opróżniania pojemnika przez zasyp. System wagowy ma niezależnie wyznaczać (mierzyć) tarę pojemników dla każdego cyklu załadunku. 9.3. System musi rejestrować masę ważonych odpadów dla każdego z uruchomień zasypu. 9.4. System wagowy musi posiadać legalizację Głównego Urzędu Miar lub instytucji równoważnej. 9.5. Dokładność pomiaru systemu wagowego nie powinna być gorsza niż: 9.5.1. Przy załadunku z wykorzystaniem mechanizmu grzebieniowego zabudowy wymaga się parametrów - działka legalizacyjna i odczytowa e=d mniejszy równy 2kg (nie większa niż), zakres max większy równy 200kg (nie mniejszy niż). 9.5.2. Przy załadunku z wykorzystaniem ramion załadunkowych zabudowy wymaga się parametrów - działka legalizacyjna i odczytowa e=d mniejszy równy 5kg (nie większa niż), zakres max większy równy 600kg (nie mniejszy niż). 9.5.3. Dopuszcza się przełączanie działki legalizacyjnej i zakresu max następujące w sposób automatyczny, w zależności od sposobu wykorzystywania mechanizmu załadunkowego śmieciarki. 9.6. Dokładność pomiaru odnosi się do wyznaczania masy netto (balastu) będącej różnicą pomiaru masy brutto oraz tary. 9.7. Terminal wagowy z interfejsem do systemu wagowego - 2 szt. 9.8. Po każdorazowym pomiarze wartość masy musi być wyświetlona na terminalu 9.9. Zakłada się możliwość zatrzymania systemu wagowego w procesie opróżniania, w celu kontroli całkowitego opróżnienia pojemnika/kontenera 10. Oznakowanie worków do segregacji. 10.1. Drukarki 10.1.1. Wykonawca dostarczy w ramach umowy drukarkę do wydruku etykiet z kodami kreskowymi wraz z materiałami eksploatacyjnymi na 60 000 etykiet. 10.1.2. Drukarka etykiet powinna drukować w technologii termotransferowej na etykietach foliowanych odpornych na warunki atmosferyczne i nieznaczne uszkodzenia mechaniczne. 10.1.3. Drukarka powinna być dopasowana wydajnościowo do drukowania średnio 40.000 etykiet miesięcznie. 10.1.4. Kody kreskowe powinny być przyporządkowane do konkretnego rodzaju odpadu. Kod powinien zawierać następujące informacje: ID kontrahenta z bazy kontrahentów, ID lokalizacji, ID rodzaju odpadów, kolejny nr worka. 10.1.5. Oprogramowanie powinno umożliwiać w łatwy sposób wyszukanie kontrahenta, dla którego przygotowywane będą worki i wydruk etykiet dla zadanej ilości poszczególnych worków. 10.1.6. Oprogramowanie powinno umożliwiać przygotowywanie etykiet dla wybranej grupy kontrahentów (ulica, obszar, trasówka). 10.2. Wymagania dotyczące kodów kreskowych: 10.2.1. Etykieta i nadruk kodu kreskowego musi być odporna na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Symbolikę kodowania określa Zamawiający. 10.2.2. Kod kreskowy musi być w kolorze czarnym na białym tle. Minimalny rozmiar kodów kreskowych wynosi 80x60mm. Pod kodem kreskowym powinien być numer rozkodowania. Białe tło kodu kreskowego nadrukowywanego na worki powinno mieć pełne pokrycie (kryjące). W przypadku kodu umieszonego na etykiecie jej minimalny rozmiar to 100x80mm. 10.2.3. Kody kreskowe muszą posiadać osobny symbol (cyfrę) w kodzie kreskowym, określającym frakcję odpadu: (1) - tworzywa sztuczne; (2) - papier; (3) - szkło; (4) - odpady zielone. 10.2.4. Wymagania dotyczące jakości wykonania kodów: 10.2.4.1. Kody kreskowe muszą być wykonane w jakości, która zapewni szybkie i skuteczne skanowanie kodów za pomocą czytników kodów kreskowych. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość kodów i ich odczyt (skanowanie). 10.3. Drukarka oraz materiały eksploatacyjne zostaną dostarczone do Zamawiającego nie później niż do 20 listopada 2013. Wyznaczeni przez Zamawiającego pracownicy zostaną przeszkoleni z ich obsługi oraz obsługi przygotowania etykiet z kodami kreskowymi w ciągu 5 dni od dostarczenia drukarki. 11. Informacje dodatkowe. 11.1. Cały system musi spełniać wszystkie wymogi określone przez ZM GOAP w opisie przedmiotu zamówienia przetargu na Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów zielonych oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów zbieranych selektywnie z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu ZM GOAP nr ZSP.271.10.2013 11.2. możliwość współpracy z operatorem i kartami SIM Zamawiającego, 11.3. Czas trwania gwarancji - 24 miesiące 11.4. Oprogramowanie musi działać na systemie operacyjnym Windows XP lub nowszym 11.5. Realizacja całego zamówienia z zapewnieniem pełnej funkcjonalności systemu rejestracji zdarzeń oraz wymiany informacji w terminie 6 tygodni od dnia podpisania umowy, przy czym nie później niż do dnia 31 grudnia 2013 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 10 000 zł na rachunek bankowy PKO BP Oborniki nr 48 1020 4128 0000 1202 0004 8496. Dopuszczalne formy wniesienia wadium, jak w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien być dostarczony w oryginale przed upływem terminu składnia ofert do Działu Księgowości Zmawiającego. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego naliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach