Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie oprogramowania wraz z wyposażeniem, urządzeniami i innymi elementami współpracującymi do Kreatywnych Ośrodków Nauki i Technologii w Suwałkach w ramach projektu Kreatywne Ośrodki Nauki i Technologii w Suwałkach i Grodnie

Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. E. Plater 33A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5656246 , fax. 0-87 5656246
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej
    ul. E. Plater 33A 33A
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5656246, fax. 0-87 5656246
    REGON: 00057986200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bpsuwalki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie oprogramowania wraz z wyposażeniem, urządzeniami i innymi elementami współpracującymi do Kreatywnych Ośrodków Nauki i Technologii w Suwałkach w ramach projektu Kreatywne Ośrodki Nauki i Technologii w Suwałkach i Grodnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wdrożenie oprogramowania wraz z wyposażeniem, urządzeniami i innymi elementami współpracującymi do Kreatywnych Ośrodków Nauki i Technologii w Suwałkach w ramach projektu Kreatywne Ośrodki Nauki i Technologii w Suwałkach i Grodnie 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 Formularz asortymentowo- cenowy. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia do dwóch lokali: przy ulicy E. Plater 33 A 16-400 Suwałki oraz ul. Północnej 26, 16-400 Suwałki. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 4.Oferowane przedmioty muszą być fabrycznie nowe , nieużywane i spełniać parametry określone w SIWZ. 5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na warunkach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 6.Wskazanie przez Zamawiającego nazwy własnej i/lub numeru katalogowego danego produktu z katalogu wskazanego producenta, służy dokładnemu określeniu przedmiotu zamówienia i ustaleniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób danego producenta. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że przedmiot oferty jest funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych, a Wykonawca przedłoży w ofercie stosowny dokument, z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanego produktu w załączniku nr 2 do SIWZ. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy.(art. 29 i art. 30 Ustawy PZP) 7.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481900006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości wynoszącej : 4000,00zł (zasady wniesienia wadium i jego zwrotu określa SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bpsuwalki.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach