Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych placu zabaw, elementów małej architektury oraz przebudowa nawierzchni utwardzonych na terenie parku przy Domu Kultury w Rawiczu - etap I część A

Dom Kultury w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Targowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5461016 , fax. 065 5454169
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Kultury w Rawiczu
    ul. Targowa 1 1
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5461016, fax. 065 5454169
    REGON: 41051388300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dk.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń zabawowych placu zabaw, elementów małej architektury oraz przebudowa nawierzchni utwardzonych na terenie parku przy Domu Kultury w Rawiczu - etap I część A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych placu zabaw, elementów małej architektury wraz z przebudową nawierzchni utwardzonych na terenie parku przy Domu Kultury w Rawiczu w ramach etapu I części A. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę i montaż urządzeń zabawowych placu zabaw takich jak: fabryka piasku, huśtawka wahadłowa, stolik, bujak skuterek, tablica łamigłówka, tablica muzyczna, tablica z labiryntem, bujak pasikonik, zestaw wielofunkcyjny, linarium piramida, deskorolka, liny na górkach, telefon, symulator windsurfingu, huśtawka obrotowa, tunel w skarpie, trampoliny, zjeżdżalnia z górki, tablice z regulaminem wg. dokumentacji, 2) dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: ławki - siedziska, kosze na śmieci, stojaki rowerowe wg. dokumentacji, 3) roboty rozbiórkowe i demontażowe, 4) wykonanie rożnych nawierzchni pod urządzenia zabawowe i elementy małej architektury tj. nawierzchni z piasku, z kory, z miału kamiennego na wykonanej podbudowie, nawierzchni poliuretanowej oraz z kostki granitowej, 5) zabezpieczenie i pielęgnacja istniejących drzew, 6) nasadzenie krzewów wraz z wykonaniem trawników, 7) inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) projektu budowlanego zamiennego, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym (UWAGA: projekt jest etapowany, Wykonawca przy ustalaniu ceny opiera się na pozycjach wskazanych w kosztorysie i przedmiarze robót) stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.dk.rawicz.pl, (zakładka: o nas /przetargi). Materiały można pobrać również w siedzibie Zamawiającego, biuro księgowości. 4. Zamawiający informuje, że teren parku znajduje się w obrębie pozostałości fortyfikacji ziemnych z XVII-XVIII w. na dz. 1300/2 przy ul. Targowej nr 1 wpisanych do rejestru zabytków pod nr 504/1170/A na podst. decyzji z dnia 17.07.1970r. 5. Zaleca się aby Wykonawca dokonał szczegółowej wizji terenowej oraz uzyskał wszystkie dane i informacje niezbędne do ustalenia ceny i złożenia oferty. Koszty dokonania wizji ponosi Wykonawca. 6. Wszystkie dostarczone urządzenia zabawowe, elementy małej architektury muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wykonane zgodnie z normami, żadna z ich części nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń itp.. Urządzenia zabawowe placu zabaw muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego jak również muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. 7. Wykonawca przy realizacji zamówienia w ramach zaoferowanej ceny będzie zobowiązany również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883.), 2) prowadzenia prac zgodnie z wydanymi pozwoleniami, zatwierdzonym projektem oraz obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, 3) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem, 4) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 5) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 3 egz. (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym, 6) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) 7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań (jeżeli będzie wymagane), odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 8) utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 9) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 10) udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane prace, wszystkie dostarczone urządzenia zabawowe, elementy małej architektury i zastosowane materiały zgodnie ze złożoną ofertą (od 36 - 60 miesięcy). 5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze prac objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Projekcie zamiennym wraz z wydanymi pozwoleniami, 5) Polskich Normach. 6. Wymienione w dokumentacji projektowej, kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 7. Mogące występować w dokumentacjach projektowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm lub pochodzenia materiału, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego produkty które zagwarantują realizację prac zgodnie z wydanymi pozwoleniami. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne, jakościowe i wizualne oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących produkty równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w tabeli rozdziału III pkt 7 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje produkt o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do produktu określonego powyżej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w rozdziale IX pkt 4 niniejszej specyfikacji. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważne i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami będzie skutkować odrzuceniem oferty. 8. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, do przedłożenia harmonogramu - zestawienia niniejszego zamówienia opracowanego w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Harmonogram powinien określać zakres rzeczowy, terminy wykonania prac, wartości prac oraz terminy fakturowania tych prac. Harmonogram ten będzie podstawą do wystawienia faktur częściowych przez Wykonawcę. 9. Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie z do uzgodnienia z projektantem i Zamawiającym kolorystyki każdego urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 25.000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Domu Kultury w Rawiczu w GETIN NOBLE BANK SA 34 1560 0013 2747 4363 1000 0001. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego. Zaleca się, aby kopia dowodu przelewu została potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje datai godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty, w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w rozdziale XII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dkl.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach