Powiat Mielecki ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
- Data zamieszczenia: 2018-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
ul. Wyspiańskiego 6
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
REGON: 69058144200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-mielecki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, transport, rozmieszczenie i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: 2.1. Część nr 1: wykonanie, dostawa wraz z transportem, rozmieszczeniem i montażem mebli, w następującym asortymencie: a) 9 sztuk szaf aktowych z drzwiami przesuwanymi, b) 5 sztuk szaf aktowych z drzwiami dwuskrzydłowymi, c) 1 sztuki szafy ubraniowej, d) 3 sztuki szafek gospodarczych, e) 22 sztuki biurek, f) 2 sztuki biurek z dostawkami, g) 13 sztuk kontenerów mobilnych, h) zestaw kuchenny, i) stolik, j) mównica. 2.2. Część nr 2: wykonanie i dostawa wraz z transportem i rozmieszczeniem: i) 43 sztuk foteli obrotowych, j) 50 sztuk krzeseł konferencyjnych. 3. Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczony do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. 6. Zamawiający w zakresie Części nr 2 zamówienia ustanawia prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu zamówienia o dodatkowe dostawy przedmiotu zamówienia po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy na formularzu cenowym w „Tabeli c”. Posiadaczem opcji (podmiotem uprawnionym do jej wykonania) będzie Zamawiający. Wystawiającym opcję będzie wybrany Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa. Gwarantowany zakres zamówienia to 43 sztuk foteli obrotowych i 50 sztuk krzeseł szczegółowo opisanych w SIWZ. Prawem opcji objęte zostaną fotele obrotowe w łącznej liczbie nie większej niż 15 sztuk i krzesła konferencyjne w łącznej liczbie nie większej niż 5 sztuk(zakres poszerzony). Zamawiający zobowiązany jest do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, natomiast uprawnieniem zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w całości, to jest w zakresie gwarantowanym i poszerzonym (objętym opcją). Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż gwarantowany. Szczegółowe warunki realizacji opcji określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie wskazane w SIWZ nazwy materiałów i producentów mają charakter przykładowy. Zostały one przywołane jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3., które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 1.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli z niezbędnym wyposażeniem dla budowanego Budynku Dydaktycznego z Centrum Obsługi Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. Ks. B. Markiewicza
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2022-11-29 - Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stuposiany
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa i montaż mebli, foteli, krzeseł gabinetowych oraz sprzętu AGD na potrzeby Gabinetu Wojewody oraz Sekretariatu
Dodano: 2020-08-27 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla Jednostki ds. Dostępności Uczelni Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2020-08-18 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2020-07-15 - Dostawa mebli wraz z montażem do siedziby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie przy ul. 3 Maja
Dodano: 2020-07-07 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2020-07-03