Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej

Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 504 901 , fax. (056) 4504934
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 504 901, fax. (056) 4504934
    REGON: 87048561800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej, wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2018 roku, dostosowanej do ciągłej pracy w warunkach wilgotności powietrza bliskiej 100 %, przy temp. do 40oC, ograniczonej widoczności przez bardzo silne (poniżej 10 m) zamglenie, zwanej w dalszej części SIWZ „ładowarką” lub „maszyną”, zgodnie z poniższą specyfikacją: a) Wymagania podstawowe: - całkowita masa własna w granicach 20 – 24 t (masa faktyczna wg poniższej specyfikacji); - minimalny prześwit 420 mm; - automatyczne centralne smarowanie wszystkich punktów smarnych; - udźwig min. 11,2 t; - obciążenie wywracające przy zgiętym przegubie min. 9,4 t; - promień zawracania po krawędzi zewnętrznej opony max. 6 800 mm; - szybkozłącze hydrauliczne kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego osprzętem – typ VAB; - dodatkowa trzecia funkcja hydrauliki wyprowadzona na ramieniu ładowarkowym; - opony bezdętkowe twarde, odporne na ścieranie klasy L4; - wysokość wysypu mierzona od sworznia min. 4 500 mm; - z tyłu maszyny: zaczep ze sworzniem; - sygnał dźwiękowy cofania; - błotniki przednie i tylne równe rozmiarowi opon; - zbiornik paliwa min. 260 l; - układ amortyzacji wysięgnika. b) Osprzęt: - łyżka wysokiego wysypu o pojemności min. 3,5 m3 z bocznym mocowaniem siłowników dostosowana do załadunku odpadów o ciężarze zasypowym 1,0 t/m3, o szerokości max. 2 900 mm z wymiennym trójdzielnym lemieszem, montaż na szybkozłącze; - łyżka wysokiego wysypu o pojemności min. 6,5 m3 z bocznym mocowaniem siłowników dostosowana do załadunku odpadów o ciężarze zasypowym 0,5 t/m3, o szerokości max. 3 400 mm z wymiennym trójdzielnym lemieszem, montaż na szybkozłącze. c) Silnik: - silnik wysokoprężny, wyprodukowany przez producenta maszyny, chłodzony powietrzem o pojemności skokowej w granicach 7,0 – 9,3 l; - moc użytkowa silnika mierzona wg normy ISO 9249 min. 160 kW; - maksymalny moment obrotowy (użytkowy) mierzony wg normy ISO 9249 min. 1 200 Nm; - silnik spełniający normy czystości spalin EU Stage IV lub nowsze. d) Podwozie: - tłoczysko siłowników osłonięte, zabezpieczone przed zabrudzeniami i uszkodzeniami; - dodatkowa osłona dolna ramy przedniej; - dodatkowa osłona dolna ramy tylnej; - dodatkowe osłony przegubu. e) Filtry, chłodzenie: - filtr siatkowy wlewu paliwa; - wstępny odśrodkowy filtr powietrza; - wentylator chłodnicy z możliwością zmiany kierunków obrotów; - filtr kabiny z wkładem węglowym. f) Kabina: - kabina jednoosobowa z automatyczną klimatyzacją i ogrzewaniem, max. poziom emisji hałasu w kabinie 69 dB; - fotel operatora pneumatyczny z podgrzewaniem; - kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach; - język polski dla wyświetlaczy na tablicy wskaźników lub piktogramy; - żółte światła ostrzegawcze LED obrotowe; - oświetlenie drogowe: światła pozycyjne, mijania, drogowe, kierunkowskazy, hamulcowe; - dodatkowe oświetlenie robocze LED 4 szt. z przodu i 4 szt. z tyłu oraz światła tylne zapalane automatycznie po włączeniu biegu wstecznego; - krata zabezpieczająca na reflektory przednie i tylne; - zainstalowany radioodbiornik + zainstalowane min. 2 głośniki; - zainstalowane radio CB; - kamera obserwacji wstecznej z kolorowym wyświetlaczem; - lusterka zewnętrzne podgrzewane i elektrycznie sterowane; - stopnie lub platforma wraz z uchwytami przed przednią szybą w celu łatwiejszego czyszczenia przedniej szyby; - podgrzewanie postojowe kabiny. g) Inne: - akumulatory 1 x 24 V lub 2 x 12 V; - maksymalna prędkość jazdy do przodu i do tyłu min. 40 km/h; - komputer pokładowy z kontrolą zużycia paliwa oraz z systemem kontroli i monitoringu; - fabryczny system zdalnego monitorowania parametrów pracy maszyny tj. wydajność, średnie spalanie, pozycja na mapie; - wyposażenie: gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, dwa kliny, klucz do kół, lampa ostrzegawcza. Pozostałe wymagania: a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ładowarkę na swój koszt i ryzyko do Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza. b) Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć: - fabryczną instrukcję obsługi – DTR (dokumentacja techniczno-ruchowa), w tym wykaz prac obsługi codziennej i okresowej, - certyfikat zgodności CE, - dokument gwarancyjny (karta lub książka gwarancyjna), - katalog części zamiennych, - wykaz punktów sprzedaży części zamiennych oraz adresy autoryzowanych punktów serwisowych. [w przypadku przedłożenia dokumentu sporządzonego w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć jego tłumaczenie na język polski]. c) Wykonawca przeprowadzi próbę eksploatacyjną dostarczonej ładowarki. d) Wykonawca przeprowadzi podstawowy instruktaż wyznaczonego personelu Zamawiającego w zakresie poprawnej eksploatacji (obsługi i konserwacji) ładowarki. Instruktaż przeprowadzony będzie na miejscu dostawy dla czterech pracowników, w czasie niezbędnym do nabycia umiejętności prawidłowej eksploatacji maszyny. e) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot zamówienia: - gwarancji jakości na okres 3 000 motogodzin (mth) lub 24 miesięcy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „bez uwag”, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). - rękojmi za wady fizyczne na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „bez uwag”, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). f) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także dokonywanie przeglądów serwisowych do 3 000 mth, które będą świadczone przez Wykonawcę nieodpłatnie niezależnie od okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43250000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, iż Wykonawca traci wadium na rzecz beneficjenta w związku z: - odmową podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - niemożliwością zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”, f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Nazwa: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o., Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, Nr konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611. Na przelewie należy umieścić numer i nazwę postępowania oraz dopisać „wadium przetargowe”. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię potwierdzenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego (czynna codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w godz. od 7:30 do 14:30). Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię dokumentu wadialnego (poręczenia/gwarancji). Dopuszcza się złożenie oryginału dokumentu wadialnego bezpośrednio w ofercie – w sposób nietrwale z nią związany (np. w oddzielnej kopercie lub foliowej „koszulce”). 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium wpłynie na rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu jest warunkiem pożądanym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału oraz przesłanek wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - zgodnie z postanowieniami Działu VIII SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (podpisane przez osoby umocowane) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (oryginał) – wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. 4) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę – o ile upoważnienie to nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów dołączonych do oferty, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 5) Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców - wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach