Przetargi.pl
dostawa fabrycznie nowego instrumentu muzycznego - fortepian półkoncertowy; nr postępowania 1/2012

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. I. J. Paderewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 272 31 58 , fax. 0-55 272 31 58
  • Data zamieszczenia: 2012-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. I. J. Paderewskiego
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 0-55 272 31 58, fax. 0-55 272 31 58
    REGON: 00027873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmmalbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa fabrycznie nowego instrumentu muzycznego - fortepian półkoncertowy; nr postępowania 1/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego instrumentu muzycznego - fortepian półkoncertowy (1 szt.)z pokrowcem i ławą (kod CPV:37311000-1 instrumenty klawiszowe, 37321600-0pokrowce na instrumenty muzyczne lub akcesoria,37311000-4 akcesoria do instrumentów muzycznych) dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Malborku (ul. Pl. Słowiański 18, 82-200 Malbork), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwością świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. Instrument ma być kompletny, sprawny i gotowy do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 (opis przedmiotu zamówienia; wymagania stawiane przez Zamawiającego), który stanowi integralną część SIWZ. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie przedmiotu zamówienia w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego (ul. Pl. Słowiański 18, 82-200 Malbork), transport i dostawa do siedziby Zamawiającego oraz strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia (fortepian półkoncertowy z pokrowcem i ławą) na okres (liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia przedmiotu zamówienia) minimum 5 lat (fortepian), minimum 2 lata (pokrowiec i ława), zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu do 48 godzin w dni robocze (serwis dostępny przynajmniej 5 dni w tygodniu) od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził (po roku od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia przedmiotu zamówienia) przegląd instrumentu na własny koszt. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny oraz możliwość świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać naprawy przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od momentu awarii. W okresie gwarancji, jeżeli okres naprawy przekroczy 14 dni, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrument zastępczy o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym zamówieniu, albo wymienić instrument na nowy. 6. W okresie gwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera przedmiot zamówienia i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą , samodzielnie dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. W okresie pogwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Zamawiający na własny koszt dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu ( w miejsce wskazane przez Wykonawcę). 7. W okresie gwarancyjnym, po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 8. Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną przedmiotu zamówienia) oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Zakup instrumentu muzycznego zostanie dofinansowany ze Środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmmalbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach