Miasto i Gmina Połaniec ogłasza przetarg
- Adres: 28230 Połaniec, ul. Ruszczańska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 158 650 305 , fax. 158 650 328
- Data zamieszczenia: 2016-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Połaniec
ul. Ruszczańska 27
28230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
tel. 158 650 305, fax. 158 650 328
REGON: 83040971000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Połaniec oraz innych jednostek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 3 409 800 kWh. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 poz. 1200). 4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 5.1. zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej, 5.2. reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy, 5.3. złożenia wniosków do Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarcie umów dystrybucyjnych, dla punktów poboru, dla których nie posiada umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 6. W Załączniku nr 2 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej w obrębie grup taryfowych ujętych w SIWZ oraz wycenionych w formularzu oferty. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii, względem ilości określonej w ust. 1 niniejszego paragrafu, spowodowanej odpowiednio zmniejszonym lub zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru, określonych w załączniku numer 1 do niniejszej umowy lub zmianą liczby punktów poboru. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w ust. 1 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. 8. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a: 8.1. standardy jakościowe obsługi odbiorców określone są w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz.623, z późn. zm.), 8.2. bonifikaty za niedotrzymanie standardów jakościowych obsługi odbiorców oraz bonifikaty za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2011 r., Nr 189, poz. 1126 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych) w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy PZP. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie PZP. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Miasto i Gminę Połaniec) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Miasta i Gminy Połaniec, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Miasta i Gminy Połaniec, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Miasta i Gminy Połaniec z żądaniem zapłaty). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego - Miasto i Gmina Połaniec, Nr konta 80942500080000234920060008 w Banku Spółdzielczym w Połańcu. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku Zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium (nie dotyczy formy w pieniądzu). 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 7. Wadium winno być załącznikiem do oferty. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej (sprzedaż) oraz rozliczanie energii elektrycznej wprowadzanej do sieci z mikroinstalacji wytwórczej.
Dodano: 2023-03-24 - DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W KIELCACH
Dodano: 2023-02-03 - Dostawę oraz przesył energii elektrycznej dla 8 Biur Powiatowych ARiMR
Dodano: 2022-12-23 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby Powiatowego Centrum Sportowego wraz z usługą odbioru i rozliczania en. el. wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji
Dodano: 2022-11-24 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby Powiatowego Centrum Sportowego wraz z usługą odbioru i rozliczania en. el. wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji
Dodano: 2022-11-14 - Dostawa energii cieplnej do budynków, w których funkcjonuje Urząd Miasta Kielce, w 2021 roku
Dodano: 2021-02-12 - Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Kluczewsko oraz jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2021-01-28 - Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Kluczewsko oraz jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2020-12-03 - „Dostawa energii elektrycznej”
Dodano: 2020-11-16 - Zakup energii elektrycznej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Dodano: 2020-11-10