Gmina Łęknica ogłasza przetarg
- Adres: 68-208 Łęknica, Żurawska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 624 700 , fax. 683 624 701
- Data zamieszczenia: 2017-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęknica
Żurawska 1
68-208 Łęknica, woj. lubuskie
tel. 683 624 700, fax. 683 624 701
REGON: 970770528 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umleknica.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łęknica w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łęknica w okresie 01.01.2018r. - 31.12.2019r.” zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 220) – dalej PE. 2. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. 3. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. Enea Operator Sp. z o. o. 4. Całkowite szacunkowe zużycie energii [MWh] w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. wynosi 741,311 MWh. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 Ustawy. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 20% zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 6. Zamawiającego zastrzega możliwość zmniejszenia ilości dostaw energii elektrycznej oaz PPE o 20% w stosunku do wskazanych w Załączniku nr 5, w sytuacji zmniejszenia zapotrzebowania Odbiorców oraz w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. W takim przypadku rozliczenie pozostałych punktów poboru będzie się odbywać odpowiednio do pozostałej części zamówienia. 7. W Załączniku nr 5 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej – jeśli nowe taryfy obejmuje załącznik nr 5. W takim przypadku rozliczenie nastąpi w oparciu o najniższą stawkę (cenę) przyjętą w załączniku nr 5 dla jednakowej taryfy, jak taryfa, na którą nastąpiła zmiana lub którą przyjęto dla nowego PPE. 8. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ – zawierający lokalizacje oraz opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usługi bilansowania handlowego – załącznik nr 6 do SIWZ, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 9. Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (załącznik nr 5 do SIWZ) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Enea Operator Sp. z o.o.) - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.01.2018 r. W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa, które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. W przypadku negatywnej weryfikacji któregoś Punktu Poboru Energii Elektrycznej Wykonawca powiadomi niezwłocznie (7 dni liczone od momentu gdy zgłoszenie umowy sprzedaży otrzyma status „negatywny”) o tym Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiającego z Wykonawcą przyczyn negatywnej weryfikacji, Wykonawca zgłosi umowę sprzedaży powtórnie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 10. Zamawiający w załączniku nr 6 do SIWZ zawarł istotne postanowienia umowy, których treść Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć w umowie z Zamawiającym. 11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie o posiadaniu Generalnej Umowy Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD działającym na terenie Gminy Łęknica. 12. Zamawiający ustala minimalny termin płatności na 21 dni. 13. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220 j.t.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 1200). 14. Parametry energii elektrycznej - dostawa codzienna energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz. 15. Zamówienie dotyczy dostawy w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. 16. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 1) zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej, 2) reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy, 3) złożenia wniosków do Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarcie umów dystrybucyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną (sprzedaży energii elektrycznej) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 220)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy - ściśle według załącznika nr 5 do SIWZ, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę na tą samą część zamówienia, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo) – jeśli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Bojadła i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.04.2022 r. do 31.12.2022 r.”
Dodano: 2023-02-13 - Zakup Energii Elektrycznej
Dodano: 2021-01-25 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WSCHOWA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2021-01-13 - Zakup Energii Elektrycznej
Dodano: 2020-12-21 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WSCHOWA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
Dodano: 2020-11-20 - „Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych „Komunalni” Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
Dodano: 2020-11-13 - Cykliczna dostawa paliwa dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych ,,USKOM" Sp. z o.o. w Kożuchowie
Dodano: 2020-10-29 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Szprotawa i jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2020-08-21 - „Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o.o. na okres od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.”
Dodano: 2020-07-27 - „Sukcesywna dostawa opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Ośno Lubuskie w sezonie grzewczym 2020/2021”
Dodano: 2020-06-23