Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.

Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67200 Głogów, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 373 216 , fax. 768 373 377
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 15
    67200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 373 216, fax. 768 373 377
    REGON: 30878400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. , poz. 220 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, w okresie od 1.01.2018 do 31.12.2018 (12 miesięcy). Warunkiem rozpoczęcia dostaw jest skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych zgodnie z obowiązującymi przepisami standardach jakościowych – rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, określające parametry techniczne energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 8 do SIWZ a także w Załączniku nr 9 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umowy. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do Punktów Poboru En. Elektrycznej (PPE) wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Szacowany wolumen energii elektrycznej w okresie od 1.01.2018 do 31.12.2018 (wynosi 1 567,190 MWh. Łączna ilość PPE wynosi 8 szt. W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawarta 1 umowa obejmująca dostawę energii elektrycznej do 8 Punktów Poboru En. Elektrycznej wyszczególnionych w załączniku nr 8. Faktury będą wystawiane i wysyłane dla każdego Punktu Poboru Energii Elektrycznej osobno. Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości i nie jest jednocześnie graniczną ilością jej zakupu. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucja energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Odbiorcę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej (oraz w imieniu Zamawiającego zgłosi potrzebę zawarcia nowych umów na dystrybucję en. elektrycznej) na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (Załącznik nr 8 do SIWZ) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (TAURON Dystrybucja S.A.) – w celu uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 1.01.2018 r. W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa (w ciągu 2 dni od zawiadomienia Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy), które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. W przypadku negatywnej weryfikacji któregoś Punktu Poboru Energii Elektrycznej Wykonawca powiadomi niezwłocznie (7 dni liczone od momentu, gdy zgłoszenie umowy sprzedaży otrzyma status „negatywny”) o tym Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiającego z Wykonawcą przyczyn negatywnej weryfikacji, Wykonawca zgłosi umowę sprzedaży powtórnie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09.30.00.00-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna, jądrowa. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp o wartość nie większą niż 5% prognozowanego zużycia energii elektrycznej Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje, w trakcie trwania umowy sprzedaży energii elektrycznej, prawo do zmiany grupy taryfowej oraz mocy umownej na ogólnie obowiązujących zasadach wskazanych przez OSD oraz przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia wynikających z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz b) obowiązującą Generalną Umowę Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD działającym na terenie Miasta Głogów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach