Przetargi.pl
Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 22.80.00.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Przedmioty dodatkowe: CPV: 22.42.00.00-0 Nazewnictwo wg CPV: Papier ze znakiem wodnym CPV: 22.81.00.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Rejestry papierowe lub tekturowe CPV: 22.82.00.00-4 Nazewnictwo wg CPV: Formularze 2. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu: A. wzory standardowe: 1. karta wędkarska - ilość 150 szt. 2. zaświadczenie o rejestracji sprzętu pływającego do połowu ryb - ilość 100 szt. 3. polecenie wyjazdu służbowego wg wzoru - ilość 700 szt. 4. polecenie księgowania małe K167 (samokopiujący 1+1, kopia w innym kolorze) - ilość 15 bloczki po 100 kart 5. polecenie księgowania duże K167 - ilość 5 bloczki po 100 kart 6. noty księgowe - ilość 10 bloczki po 100 kart 7. druki KW na papierze samokopiującym (1+1) - ilość 30 bloczki po 100 kart 8. dowód wpłaty KP wg wzoru - ilość 30 bloczki po 100 kart 9. informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1 + dane o nieruchomościach ZN-1/A (jako całość) - ilość 10 000 szt. 10. deklaracje na podatek od nieruchomości DN-1 ( druk DN-1 A-3 z załącznikami ZN-1A i ZN-1B zostanie przekazany przed realizacją z aktualnymi danymi) - ilość 3 000 szt. 11. dane o nieruchomościach ZN-1/A + dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości ZN-1/B (jako załącznik) - ilość 3 000 szt. 12. druk IR - 1 + ZR - 1A ( form. A3 - załącznik jako całość) - ilość 500 szt. 13. kartoteka magazynowa sztywna Gm-130 - ilość 800 szt. 14. akt urodzenia podwójny składany M-1 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 500 szt. 15. akt małżeństwa podwójny składany M-2 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 500 szt. 16. akt zgonu podwójny składany M-3 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 500 szt. 17. odpis zupełny aktu małżeństwa M-5 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 200 szt. 18. odpis zupełny aktu urodzenia M-4 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 4 000 szt. 19. odpis zupełny aktu zgonu M-6 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 50 szt. 20. odpis skrócony aktu urodzenia znak wodny M-8 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 10 000 szt. 21. odpis skrócony aktu małżeństwa M-13 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 5 000 szt. 22. odpis skrócony aktu zgonu M-15 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 5 000 szt. 23. zaświadczenie o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa M-201 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 1 000 szt. 24. zapewnienie M-17 składane wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 500 szt. 25. zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa poza granicami kraju M-200 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 200 szt. 26. protokół zawarcia małżeństwa poza lokalem USC - format A4 - ilość 50 szt. 27. protokół w sprawie przyjęcia oświadczenia o powrocie do poprzedniego nazwiska - format A4 - ilość 50 szt. 28. wniosek o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie M-100 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach (na grubszym papierze) - ilość 200 szt. 29. wielojęzyczny odpis skrócony aktu urodzenia M-210 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 2 000 szt. 30. wielojęzyczny odpis skrócony aktu małżeństwa M-211 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 1 000 szt. 31. wielojęzyczny odpis skrócony aktu zgonu M-212 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 100 szt. 32. odpis skrócony aktu urodzenia M-8a ewidencja wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 500 szt. 33. odpis skrócony aktu małżeństwa M-13a ewidencja wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 1 000 szt. 34. spis spraw Pu Kn-4 wg wzoru - ilość 4 500 szt. 35. wezwanie do złożenia wyjaśnień/zeznań/udziału wg wzoru - ilość 100 szt. 36. Oświadczenie członka rodziny o dochodzie podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, na zasadach określonych w art. 27,30b, 30c, 30e, ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych osiągniętym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy (format A4) - ilość 2 000 szt. 37. Oświadczenie członka rodziny o dochodzie podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, na zasadach określonych w art. 27,30b, 30c, 30e, ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych osiągniętym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy (format A4) - ilość 2 000 szt. 38. wniosek o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego - ilość 8 000 szt. 39. wniosek o ustalenie prawa do zasiłku pielęgnacyjnego - ilość 1 300 szt. 40. wniosek o ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego - ilość 1 200 szt. 41. wniosek o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego - ilość 1 800 szt. 42. wniosek o ustalenie prawa do jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka szt. (4 strony A4) - ilość 1 000 szt. 43. oświadczenie członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne o wysokości dochodu uzyskanego w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy (format A5, druk dwustronny) - ilość 20 000 szt. 44. oświadczenie o dochodzie członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne, uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy (format A5, druk dwustronny) - ilość 3 600 szt. 45. oświadczenie o dochodzie członka rodziny niepodlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy (format A4) - ilość 2 000 szt. 46. Oświadczenie członka rodziny o dochodzie niepodlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, osiągniętym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy (format A4) - ilość 20 000 szt. 47. kwestionariusz wywiadu alimentacyjnego (format A4) - ilość 600 szt. 48. oświadczenie majątkowe dłużnika alimentacyjnego (format A4) - ilość 600 szt. 49. wniosek o przyznanie jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka szt. (3 strony A4) - ilość 100 szt. 50. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do świadczeń rodzinnych - druk samokopiujący - format A5 UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... - ilość 13 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia) 51. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do funduszu alimentacyjnego - druk samokopiujący - format A5 UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... - ilość 10 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia) 52. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do świadczeń rodzinnych - druk samokopiujący - format A4 UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... - ilość 5 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia) 53. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do funduszu alimentacyjnego - druk samokopiujący - format A4 UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... - ilość 5 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia) 54. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - druk samokopiujący - format A5 UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... - ilość 15 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia) 55. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - druk samokopiujący - format A4 UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... - ilość 5 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia) 56. koperty dowodowe na dokumentację - formatu 160mm-220mm wg wzoru (koperty o dużej trwałości użytkowej z grubszego papieru) - ilość 7 000 szt. 57. wniosek o wydanie dowodu osobistego D-1 format A4 - ilość 30 000 szt. 58. zgłoszenie pobytu stałego - format A5 - ilość 12 000 szt. 59 zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego - format A5 - ilość 10 000 szt. 60. zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące - format A5 - ilość 5 000 szt. 61. zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące - format A5 - ilość 5 000 szt. 62. poświadczenie - ilość 400 szt. 63. księga kontowa Pu-K-193 - ilość 40 szt. 64. zezwolenie do kierowania pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne (barwa tła - różowa, barwa napisów - czarna) - ilość 150 szt. B. wzory własne: 1. ZPO - papier offsetowy BD 140-200g/m2, wymiar druku: 90 x 140 mm (część środkowa, bez listew bocznych) najbardziej optymalne wymiary: część środkowa bez listew bocznych - 100 x 140 mm, całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne - 100 x 160 mm, wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm, listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku bez jego uszkodzenia, co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur zabezpieczony osłoną, adres na stronie tytułowej napisany/nadrukowany w strefie prostokątnej w minimalnej odległości: 40 mm od górnego brzegu, 05 mm od prawego brzegu, 15 mm od dolnego brzegu. W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków - ilość 248 900 szt. 2. teczka akt ewidencyjnych pojazdu na dokumentację, tektura, wewnątrz skoroszyt, na gumkę z zabezpieczoną blaszką z tyłu (teczki grubości zwiększającej jej trwałość) - ilość 5 000 szt. 3. wniosek o rejestrację pojazdu - ilość 10 000 szt. 4. zawiadomienie o zbyciu pojazdu wg wzoru - ilość 3 000 szt. 5. zawiadomienie o zagubieniu/zniszczeniu/kradzieży karty pojazdu i prośba o wydanie wtórnika karty pojazdu wg wzoru - format A4 - ilość 50 szt. 6. zawiadomienie o montażu instalacji gazowej wg wzoru - ilość 200 szt. 7. spis dokumentów w teczce wg wzoru - ilość 3 000 szt. 8. podanie o wymianę dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsc na badanie techniczne wg wzoru - ilość 5 000 szt. 9. zawiadomienie o zmianie nazwiska wg wzoru - ilość 300 szt. 10. podanie o dopisanie/wykreślenie współwłaściciela z dowodu rejestracyjnego wg wzoru - ilość 500 szt. 11. zaświadczenie o zmianie adresu wg wzoru - format A5 - ilość 300 szt. 12. podanie o wydanie zatrzymanego dowodu rejestracyjnego - format A5 - ilość 1 000 szt. 13. spis spraw - format A4 - ilość 1 000 szt. 14. zawiadomienie o przystosowaniu pojazdu do przewozu osób (TAXI) wg wzoru - ilość 100 szt. 15. wniosek o wyrejestrowanie pojazdu - format A4 - ilość 1 000 szt. 16. teczka akta ewidencyjne kierowcy na dokumentację, tektura, wewnątrz skoroszyt, na gumkę z zabezpieczoną blaszką z tyłu (teczki grubości zwiększającej jej trwałość) - ilość 3 000 szt. 17. zawiadomienie o zgubieniu/zniszczeniu/kradzieży dowodu rejestracyjnego/pozwolenia czasowego i prośba o wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego/pozwolenia czasowego - format A4 - ilość 200 szt. 18. podanie o wydanie wtórnika nalepki kontrolnej - format A5 - ilość 200 szt. 19. wniosek o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu - format A4 - ilość 100 szt. 20. podanie o dopisanie/wykreślenie żony/męża jako współwłaściciela do dowodu rejestracyjnego wg wzoru - format A4 - ilość 300 szt. 21. Pełnomocnictwo do zasiłku alimentacyjnego (format A5) - ilość 500 szt. 22. pełnomocnictwo do zasiłku pielęgnacyjnego (format A5) - ilość 500 szt. 23. oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej format A5 szt. - ilość 3 000 szt. 24. Oświadczenie o przebywaniu bądź nie przebywaniu członka rodziny za granicą - ilość 5 000 szt 25. Formularz (oświadczenie) dla potrzeb ustalenia ustawodawstwa państwa właściwego do wypłaty świadczeń rodzinnych (format A4) - ilość 300 szt. 26. druk o wydanie zaświadczenia (formularz A5) - ilość 1 000 szt. 27. oświadczenie dotyczące formy płatności (format A5) szt. - ilość 600 szt. 28. oświadczenie o ubezpieczeniu społecznym i zdrowotnym - ilość 1 200 szt. 29. Oświadczenie o sytuacji materialno-bytowej - ilość 300 szt. 30. oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej - ilość 2 000 szt. C. druki firmowe: 1. wizytówki - ilość 3 000 szt. 2. papier firmowy z herbem - ilość 3 000 szt. 3. teczka firmowa (wersja1) biała - ilość 500 szt. 4. oprawa twarda w kolorze białym perłowa z wizerunkiem orła w koronie (nadruk 1/1 złoto tłoczone po obu stronach), z napisem PREZYDENT ELBLĄGA UROCZYSTY AKT NARODZIN DZIECKA (wewnątrz oprawy dwa skrzydełka w kolorze oprawy) w środku wkładka (litery złote), papier STARDREAM 230 g - ilość 4 000 szt. 5. wkładka miękka do uroczystego aktu narodzin dziecka - ilość 2 000 szt. 6. oprawa twarda w kolorze kremowym (wewnątrz oprawy dwa skrzydełka w kolorze oprawy) w środku wkładka, nadruk z wizerunkiem orła w koronie (złoto tłoczone po stronie wewnętrznej), z napisem URZĄD STANU CYWILNEGO ELBLĄG, papier STARDREAM 230 g - ilość 2 000 szt. 7. wkładka pamiątkowa w kolorze kremowym - ilość 1 000 szt. 8. twarda okładka na dokumenty po rejestracji zgonu w kolorze fioletowym (wewnątrz oprawy dwa skrzydełka) w kolorze oprawy) nadruk z wizerunkiem orła w koronie (złoto tłoczone po stronie wewnętrznej), z napisem URZĄD STANU CYWILNEGO ELBLĄG, papier STARDREAM 230 g - ilość 3 000 szt. 9. oprawa na dokumenty ( twarda oprawa - płótno) koloru wiśniowego z herbem, ze złotym nadrukiem (obie zewnętrzne strony koloru wiśniowego, czcionka Antykwa Toruńska, wielkości 22 pkt.) Przewodniczący Rady Miasta w Elbląg do wkładania wewnątrz dokumentów formatu A4 - ilość 50 szt. 10. oprawa na dokumenty ( twarda oprawa - płótno) koloru wiśniowego z herbem, ze złotym nadrukiem (obie zewnętrzne strony koloru wiśniowego, czcionka Antykwa Toruńska, wielkości 22 pkt.) Rada Miejska w Elblągu do wkładania wewnątrz dokumentów formatu A4 - ilość 50 szt. Wzór logotypu herbu Elbląga musi być zgodny z pkt 1.1 - 1.4 i 1.6 - 1.10 Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Urzędu Miejskiego w Elblągu przekazanym w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ. Wymagane formaty druków, wymagane ilości w poszczególnych etapach dostawy oraz miejsca dostawy, określono w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ - Wzory standardowe, w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ - Wzory własne i w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - Druki firmowe. Skany wzorów druków - Wzory standardowe przekazane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Skany wzorów druków - Wzory własne przekazane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Skany wzorów druków - Druki firmowe przekazane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ. 3. Faktury za druki dostarczone dla Departamentu Świadczeń Rodzinnych zostaną przesłane na adres: Departament Świadczeń Rodzinnych, UM Elbląg, ul. Jaśminowa 11, a faktury za resztę dostaw na adres: Departament Organizacji i Nadzoru, UM Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg. 4. Druki muszą być zgodne z wzorami Zamawiającego opisanymi w pkt III. ppkt 2. SIWZ oraz opisanymi w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ - Wzory standardowe, w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ - Wzory własne i w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - Druki firmowe, a ich jakość musi odpowiadać jakości posiadanych przez Zamawiającego wzorów. 5. Zakres zamówienia obejmuje dostawę druków dla Departamentów Urzędu Miejskiego w Elblągu wg wskazanych miejsc dostaw z podziałem na cztery etapy dostaw: I etap - w terminie 3 tygodni od daty udzielenia zamówienia II etap - w terminie do 31 lipca 2014 r. III etap - w terminie do 30 września 2014 r. IV etap - w terminie do 31 grudnia 2014 r. - poz 1. - wizytówki z pkt III. ppkt 2. lit. C SIWZ sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 6. Zamawiający może, w sytuacjach uzasadnionych, wymagać wcześniejszych, niż wskazane terminy dostaw. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć dokumenty w ciągu 7 dni od powiadomienia faxem, e-mailem lub telefonicznie. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany wzorów druków przekazanych wraz z dokumentacją przetargową na podstawie aktualizujących je przepisów prawnych. Zamawiający niezwłocznie po ukazaniu się aktów prawnych przekaże Wykonawcy nowe wzory druków. 8. Wzory druków wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ - Wzory standardowe, w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ - Wzory własne i w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - Druki firmowe znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Elblągu, Departament Organizacji i Nadzoru Referat Obsługi Urzędu, pok. 304. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach