Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów opatrunkowych

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21868/dostawy.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca dostarczy produkty zdatne do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.1. do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, I gatunku, w oryginalnych opakowaniach producenta. Reklamacje jakościowe złożone przez Zamawiającego Wykonawca winien uwzględnić w ciągu 7 dni od daty ich zgłoszenia, koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. Miejsce realizacji zamówienia stanowią katedry i kliniki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: a) Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni Psów i Kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 b) Katedra Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 45 c) Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, Wrocław, pl. Grunwaldzki 49 d) Katedra i Klinika Chirurgii, Wrocław pl. Grunwaldzki 51 e) Centrum Diagnostyki Eks. i Inn. Technologii Biomedycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 Każda z wymienionych Katedr, o których mowa powyżej będzie samodzielnie składać swoje zapotrzebowania Wykonawcy w formie: faks, e-mail. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa wystawiał odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej, ponadto nr umowy winien być wpisany do faktury. Zamawiający wymaga, aby wykonawca umożliwił dostęp do elektronicznych wersji dokumentów dostawy (faktury) zgodny z programem posiadanym przez zamawiającego , tj. Klinika XP. W przypadku objęcia asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub jego części cenami promocyjnymi Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i do rozliczeń z nim zastosuje ceny promocyjne. Przez cenę promocyjną rozumie się cenę niższą niż określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1.1 do SIWZ Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b)informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty, c)arkusz kalkulacyjny (stosownie dla Części, na którą Wykonawca składa ofertę, tj.: załącznik nr 1.1 dla Części nr 1, załącznik nr 1.2 dla Części nr 2; d)oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 7.1, 7.2, 7.3.SIWZ, e)w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale, f)oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, g)pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4.Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację). 6.W oryginale należy złożyć: - Formularz ofertowy, - oświadczenia o których mowa ww lit d), - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 7.4., - arkusz kalkulacyjny (stosownie do Części na którą wykonawca składa ofertę, tj.: załącznik nr 1.1 dla Części nr 1, załącznik nr 1.2 dla Części nr 2; - ewentualne pełnomocnictwo (lub w kopii notarialnie potwierdzonej). W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z wykonawców osobno składa: - oświadczenia, o których mowa w pkt.1, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, W przypadku oferty składanej wspólnie Wykonawca składają razem: -formularz ofertowy, -arkusz kalkulacyjny- (stosownie dla Części, na którą Wykonawca składa ofertę, tj.: załącznik nr 1.1 dla Części nr 1, załącznik nr 1.2 dla Części nr 2; 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej i elektronicznej. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokument jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. 11. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych pobieranych samodzielnie przez zamawiającego zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 12. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 13.Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach