Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ- projekt umowy. 2. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) części zamienne (wyroby) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. 2) części zamienne (wyroby) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy. 3) w przypadku zaoferowania części zamiennych (wyrobów), które wymagają dostarczenia deklaracji zgodności OiB, Wykonawca dostarczy z tymi wyrobami deklaracje zgodności OiB wystawioną zgodnie z ustawa z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności Wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa ( Dz.U. z 2006 r.Nr 235,poz. 1700 z późn.zm.) w trybie I (pierwszym) wskazanym w Rozporządzeniu MON z dnia 6 kwietnia 2007r. w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (Dz.U. z 2007 r. Nr 78, poz. 528 z późn.zm.). 4) przedmiot zamówienia dostarczony będzie z nw. dokumentami: a) Protokół odbioru ilościowo-jakościowego, wystawiony i podpisany przez wykonawcę oraz zaakceptowany przez Przedstawiciela Wojskowego, jako potwierdzenie spełnienia wymagań Eksploatacyjno-Technicznych oraz klauzuli jakościowej (lub innego dokumentu jakościowego, którego wymagania muszą być spełnione, Zamawiający poda numer i nazwę dokumentu normalizacyjnego). b) „Deklaracja zgodności OiB” (W przypadku zaoferowania części zamiennych/ wyrobów, które wymagają dostarczenia deklaracji zgodności O i B) c) Karty gwarancyjne na wyroby identyfikowalne (numer, inne cechy identyfikowalności). d) Zbiorczą kartę gwarancyjną na wyroby nieposiadające numerów lub innych cech identyfikowalności. e) Specyfikacja wysyłkowa: f) Kopia faktury VAT. 3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru materiałów są magazyny Zamawiającego: JW 2117, 78-100 Kołobrzeg, ul. Koszalińska 76. 4. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) wypełniony formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ, 3) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach