Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu

Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących CKP ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, Moszczanicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 475 05 70, 33 475 05 70 , fax. 33 475 05 70
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących CKP
    Moszczanicka 9
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 475 05 70, 33 475 05 70, fax. 33 475 05 70
    REGON: 000744150
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczanica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu z podziałem na części. 2. Część I: Dostawa warzyw i owoców: 03212000-0 – ziemniaki i warzywa suszone 03110000-5 – rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 03212100-1 – ziemniaki 03221000-6 – warzywa 03220000-9 – warzywa, owoce i orzechy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.01 do Specyfikacji. 3. Część II: Dostawa nabiału i mleka: 15500000-3 – produkty mleczarskie 15511000-3 – mleko Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.02 do Specyfikacji. 4. Część III: Dostawa mięsa i wędlin: 15112000-6 – drób 15100000-9 – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15131700-2 – przetwory mięsne 15110000-2 – mięso 15131120-2 – produkty wędliniarskie 15131130-5 – wędliny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.03 do Specyfikacji. 5. Część IV: Dostawa ryb: 15200000-0 – ryby przetworzone i konserwowane 15241500-4 – makrela 15221000-3 – ryby mrożone 15229000-9 – mrożone produkty rybne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.04 do Specyfikacji. 6. Część V: Dostawa mrożonek: 15331170-9 – warzywa mrożone 15896000-5 – produkty głęboko mrożone 15311200-3 – ziemniaki krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.05 do Specyfikacji. 7. Część VI: Dostawa pieczywa i pieczywa cukierniczego: 15811300-9 – pieczywo francuskie 15811200-8 – rogaliki 15812000-3 – wyroby ciastkarskie 15612500 -6 - produkty piekarskie 15811000 -6 - pieczywo 15811100 -7 - chleb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.06 do Specyfikacji. 8. Część VII: Dostawa artykułów spożywczych: 15800000-6 – różne produkty spożywcze 15400000-2 – oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15600000-4 – produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15981200-0 – gazowane wody mineralne 03142500-3 – jaja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.07 do Specyfikacji. 9. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 6.01 do 6.07 do Specyfikacji, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty będzie odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. 10. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania/gramatury itp. oferowanego produktu (w granicach +/-25%). 11. Jeżeli oferowana przez Wykonawcę wielkość opakowania/gramatura itp. jest większa/mniejsza (w granicach +/- 25%), wówczas Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania/gramaturę itp. wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 6.01 – 6.07 do Specyfikacji, z jednoczesnym dokonaniem: a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania/gramatura itp. jest mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów; b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania/gramatura itp. jest większa niż wskazana w Wykazie produktów. 12. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP. 13. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 149 ze zm.), 2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2047). 14. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: 1) nazwa i adres dostawcy lub producenta, 2) nazwa i rodzaj produktu, 3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok), 4) masa netto / pojemność, 5) wykaz składników według udziału surowców. 15. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem. 16. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są: Pani Karolina Duraj-Różycka oraz Pani Iwona Pawlus. 17. Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego – Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących CKP im. Józefa Piłsudskiego w Żywcu, ul. Moszczanicka 9, 34-300 Żywiec, do magazynu kuchni, z następującą częstotliwością: a) część I Dostawa warzyw i owoców: od 7:00 do 8:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę, b) część II Dostawa nabiału i mleka: od 7:00 do 8:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę, c) część III Dostawa mięsa i wędlin: od 7:00 do 9:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę, d) część IV Dostawa ryb: od 7:00 do 9:00, 1 raz w tygodniu, e) część V Dostawa mrożonek: od 7:00 do 9:00, 2 razy w tygodniu, f) część VI Dostawa pieczywa i pieczywa cukierniczego: pieczywo - o godz. 6:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę, oraz opcjonalnie druga dostawa o godz. 12:00 od poniedziałku do soboty, opcjonalnie w sobotę; pieczywo cukiernicze – o godz. 6:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę, g) część VII Dostawa artykułów spożywczych: od 7:00 do 9:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę. 18. Zamawiający dopuszcza dostawę produktów równoważnych do opisanych w wykazach stanowiących Załączniki Nr 6.01 – 6.07 do Specyfikacji. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same lub bardzo zbliżone walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same lub bardzo zbliżone surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w „Wykazie produktów”. 19. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć w ofercie, którego produktu dotyczy oferta równoważna oraz winien wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają kryterium równoważności w stosunku do produktów wskazanych przez Zamawiającego. 20. Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym, w kolumnie nr 2 w miejscu kropek nie wskaże pojemności/gramatury/zawartości procentowej mięsa oferowanego produktu/opakowania, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wielkości wskazane w Wykazie produktów, stanowiącym załączniki Nr 6.01 – 6.07 do Specyfikacji. 21. Produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń. 22. Wykonawca winien wskazać, zgodnie z treścią pkt 5 Formularza ofertowego (zał. Nr 1.01 do 1.07 do Specyfikacji), termin płatności faktury, który wynosi minimalnie 7 dni, zaś maksymalnie 30 dni. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym terminu płatności, wówczas Zamawiający za termin płatności przyjmie maksymalny wymagany okres, tj. 30 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.zywiec.powiat.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty o którym mowa w pkt IV.4, na podstawie, których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Zał. Nr 1.01 – 1.07 do Specyfikacji), 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach