Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza ogłasza przetarg
- Adres: 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6879997 , fax. 042 6879997
- Data zamieszczenia: 2010-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza
ul. Wileńska 37 37
94-029 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6879997, fax. 042 6879997
REGON: 47165861900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.maduriwcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów piśmiennych, papierowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek z podziałem na 6 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/3/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę artykułów piśmiennych, papierowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek z podziałem na 6 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/3/2010 - szczegółowy opis wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załączniki do SIWZ od nr 2 do nr 7 dla każdego pakietu osobno. Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Druki medyczne II Druki powszechnego użytku III Artykuły piśmiennicze IV Ręczniki papierowe i papier toaletowy V Tusze i tonery VI Składanki komputerowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Aktywny krok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.I.I. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - 290/PN/ZP/D/2016 Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-07-08 - zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych i archiwizacyjnych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Dodano: 2016-05-25 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I KALENDARZY ( 35/ZP/16 )
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filii w Piotrkowie Tryb.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp z o.o.
Dodano: 2016-04-05 - ZP/55/2016 Dostawa książek, druków medycznych, recept refundowanych i artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
Dodano: 2016-03-30 - Dostawy artykułów biurowych, papieru na potrzeby Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-29 - Sukcesywne dostawy materiałów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-02-24 - ARTYKUŁY BIUROWE
Dodano: 2016-02-09