Przetargi.pl
Dostawa artykułów ogrodniczych i środków do pielęgnacji roślin do 16 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-29/WZŻ/2016

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2016-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów ogrodniczych i środków do pielęgnacji roślin do 16 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-29/WZŻ/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a. Dostawa artykułów ogrodniczych, narzędzi i środków do pielęgnacji roślin transportem Wykonawcy lub na jego koszt do obiektów Żłobków i Dyrekcji Wrocławskiego Zespołu Żłobków na adres: - Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, - Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław - Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, - Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, - Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, - Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, - Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, - Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, - Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, - Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, - Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, - Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, -Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, - Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, - Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, - ADMINISTRACJA, ul. Fabryczna 15, Wrocław. 2. Zestawienie artykułów ogrodniczych i środków do pielęgnacji roślin dla Żłobków i Dyrekcji WZŻ zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ 3. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 15 maja 2016 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zadania. 4. Podane w Załączniku nr 2 ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 10%. 5. Zamówienie Zamawiającego określać będzie każdorazowo ilość i asortyment każdorazowej dostawy oraz miejsce (dostawy obejmują 16 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków). Zamówienia będą przesyłane każdorazowo faksem lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 6. Termin realizacji zamówienia: max 7 dni od daty otrzymania zamówienia na podstawie zapotrzebowania składanego drogą mailową Wykonawcy przez zamawiającego ze wskazaniem adresu dostawy od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 15 maja 2016 r. 7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, od daty podpisania umowy do dostarczenia wszystkich zamówionych artykułów i materiałów do poszczególnych obiektów wykazanych w załączniku nr 2. Przekazany przedmiot umowy musi być potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony. Wzorem protokołu odbioru stanowiącym załącznik do umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania artykułów ogrodniczych i środków do pielęgnacji roślin nowych, kompletnych, zdatnych do użytkowania w momencie odbioru z okresem gwarancji. 9. Koszty transportu, załadunku, rozładunku i wniesienia do wskazanego przez upoważnionego pracownika WZŻ pomieszczenia zawarte są w cenie ofertowej i nie przysługuje za powyższe czynności dodatkowe wynagrodzenie. Dane kontaktowe WZŻ; 53-609 Wrocław; ul. Fabryczna 15, tel. 71 358 46 30. 10. Wszelkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia winny być prowadzone w godzinach pracy Wrocławskiego Zespołu Żłobków między 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. 11. Wykonana dostawa musi zostać pisemnie potwierdzona przez kierownika danego żłobka lub osobę upoważnioną w formie dokumentu zawierającego nr i adres żłobka, datę i ilość dostarczonych artykułów i akcesoriów sanitarnych. Kopię powyższej dokumentacji należy dołączyć do faktury. 12. Wykonawca na dostarczony asortyment udziela minimum 12-miesięcznej gwarancji /data ważności artykułów/ licząc od dnia dostawy lub gwarancji jaką daje producent na artykuły, które nie są objęte powyższym terminem. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych rodzajów towaru w ramach asortymentów zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz maksymalnej kwoty określonej w umowie. 14. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 15. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w/w zakresu prac osobom trzecim. 16. Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem o wartości nie niższej od wartości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 270,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie WZŻ. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji dostaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach